martinkjr skrev:Hvordan er du nået frem til den konklusion?
Jeg når frem til den konklusion baseret på en række ekspertudtalelser, hvoraf mange mener, at SAS-reklamen formentlig er i ganske god tråd med den målgruppe SAS har og forsøger at ramme.
Læg iøvrigt mærke til at jeg skriver
tror. Jeg udtaler mig slet ikke lige så skråsikkert som "taler", som tilsyneladende ligger inde med en viden og tal som ingen andre, ikke engang SAS, har kendskab til. Faktisk skriver jeg, at tiden må vise, hvorvidt reklamen har været en succes eller et flop.
Må jeg så få af vide hvordan du mener, at reklamen shamer dansk kultur og hvorfor SAS skulle have en interesse i det?
SandyFrink skrev:Ja, den oplagte konklusion er at de spiller 3D skat. Deres masterplan falder i hak. Dette er den oplyste analyse.
Er du ironisk? Hvad er "3D skat" iøvrigt? Hvad er det egentlig du forsøger at kommunikere og hvad er formålet med dit indlæg? Udover blot at erklære et synspunkt som er modsatartet mit (surprise)?
Hvad er den korrekte analyse?