Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65682 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1324
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1322

Følg bodybuilding.dk på

UDG! Uge 12 - 2013

Udskriv emne


"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.





Billede

Nyheder

Til alle jer, der overlevede snestormen 2013, er vi nu klar med denne uges UDG! Der er nyheder om årets to første store bodybuilding- og fitness shows på dansk grund, masser af nyt fra jer brugere og meget andet.

Billede

Vi starter naturligvis med begyndelsen, og hvis du ikke kan huske, hvornår det var, så har Mussetrussen skrevet en super apropos, hvor han beretter om den danske fitnesshistorie:

apropos.php?page=71

For nyligt var det fremme i de store medier, at protein ikke slanker på baggrund af en ny undersøgelse. Som så ofte før er et nyt studie blevet taget under kærlig behandling i et forsøg på at skabe fængende overskrifter, men hvis du vil til bunds i, hvad denne undersøgelse egentlig fandt frem til, så har Jens Lund forfattet en artikel om emnet:
Billede
http://news.bodylab.dk/artikler/3846-pr ... t-the-fuck

Og så viderebringer vi også lige denne besked, som Mzg har delt på siden:

Træningsudstyr søges til afrikansk hospital

Fysioterapeut Marie Børresen er i Sierra Leone, hvor hun arbejder med træning og genoptræning af patienterne på Masanga Hospital. På hospitalet kan områdets 430.000 beboere modtage gratis sundhedshjælp, med økonomisk støtte fra donorer og en række iværksætterprojekter.


traeningsudstyr-soges-til-afrikansk-hospital-t68478.html

Loaded Cup
En person der har fuldstændig styr på, hvordan man slanker sig, er den danske topbodybuilder, Peter Lagermand, som du kan lære mere om og se træne i vores nyeste træningsvideo. Peter er ved at forberede sig til årets Loaded Cup, der finder sted i den kommende weekend.



Du kan finde mere om billetsalg, deltagerliste og meget andet i vores tråd om Loaded Cup her:
loaded-cup-2013-shawn-rhoden-t57805-90.html

WBFF
En uge efter årets Loaded Cup, er det tid til at WBFF Danish Championship, der i år bliver afholdt i Tivoli. Her er billeder af nogle af de deltagere, I kan se frem til at se under årets konkurrence:

Billede
Billede
Billede

Se mere i vores tråd om showet:
post1593562.html#p1593562

Brugerpics

Thenafei her fra boardet var ellers ved at gøre sig klar til dette show, men har desværre måtte trække sig med skadesproblemer:


Som I ved, så er jeg i fuld gang med at forberede mig til WBFF showet som Fitness model. Den sidste måned har stået på to - tre træningssessioner om dagen sideløbende med en gram for gram diæt, som bliver fulgt til punkt og prikke. Det er ikke kun fysisk men mentalt udfordrende at miste og ofre så meget frihed, men set i bakspejlet har hårdt arbejde aldrig svigtet mig. Investerer du helhjertet, så får du hver dråbe igen. Hvorfor skriver jeg det her?

Jeg skriver det her fordi jeg i de sidste 10 dage har oplevet høj feber og inflammation fra en 7 år gammel fodboldskade i højre skinneben, som jeg aldrig har oplevet før. Jeg har sådan set heller ikke prøvet tre sessioner på én dag, hvilket er det, der har medført til denne type overbelastning. Jeg har fået det tjekket for to dage siden og på min lægeerklæring står der, at jeg kan regne med at være klar igen om 3 ugers tid. Det vil sige, at jeg bliver rask når konkurrencedagen rammer. Da jeg kom hjem læste jeg ordene for mig selv igen og igen, men alligevel kunne jeg ikke tro det. Dagen efter tog jeg i oppe i centeret for at lave 2 timers morgencardio før morgenmad, fordi jeg desperat ville holde modet oppe, men til ingen nytte. Jeg gennemførte det, men få timer senere fik jeg et tilbagefald med høj feber.. Jeg var sønderknust.

Jeg lagde mig på sengen og lukkede øjnene.. følelserne skar kort sagt gennem hjertet. Min mor kom ind på værelset, som jeg fik en snak med:

"Jeg er ikke glad for den situation jeg er kommet i. Jeg føler mig magtesløs - sygdom er sygdom - det ved jeg godt - man kan ikke give sig selv skylden, fordi jeg ikke kan gøre for det. Men alligevel... Mor.. Jeg har kæmpet 5 år for at deltage i Bodybuilding-klassen sidste år, hvor jeg så får en revet muskelvæv i inderlåret.... 1 år senere prøver jeg at nå til den her.. Jeg bliver blændet - man træner så mange timer, mentalt er man uovervindelig, men en menneskekrop er en menneskekrop - den har sine begrænsninger. Jeg har gjort ALT. Du ved det selv - jeg har ikke nydt et eneste måltid med jer her på det sidste. Jeg har ikke haft tid til andre end mig selv og jeg har været en hel anden person over for dig og far. Jeg føler mig deprimeret. Alt det her for ingenting?"

Hun fortalte mig, at jeg har gjort alt hvad jeg kunne - hvert måltid, times søvn, times træning - målet tæller, men det er rejsen der gælder..

"Sygdom er ikke noget man kan gøre noget ved, dit helbred kommer først. Glem ikke, at du skal være glad for, at du har to arme og ben til at kunne jagte det du brænder for. Du skal være taknemmelig. Ja, du stiller måske ikke op i år, men der er stadig mange år frem og hvorfor stille op bare for at stille op? Jeg ved, at træningen betyder meget for dig, men det du skal til er bare en begivenhed blandt mange. Jeg ved, at det betyder meget for dig at nå dit fulde potentiale - nu har du prøvet hvordan det er at forberede sig og du kan til enhver tid melde dig til året efter. Vask dit ansigt og kom ned og hyg dig med os. Vi savner dig."

Jeg skriver det her for at dele mine overvejelser med jer.. Jeg har haft det svært - ikke fordi, at jeg pludselig skuffer mange mennesker, fordi jeg ved, at i kommer til at respektere mine valg - det er nærmere mit mange timers arbejde, som på et splitsekund må stå for fald for anden gang. Jeg er ikke en quitter, men nogle gange må man sige fra. Jeg har mine principper og dem står jeg fast ved.



Du kan læse mere om ham og se masser af billeder i hans logbog:
the-beast-from-the-east-t42652-570.html

Billede

En anden bruger med konkurrenceplaner er Koppel - bedre kendt som den danske X-man, der er ved at forberede sig til debutantstævnet i 2013, hvor han stiller op til Athletic fitness.

Billede

Samme planer har Th0mas:
Billede


Her vil de gå i fodsporene på vores nye chefmoderator, Garik, der stod samme sted sidste år. Her er et nyt billede af ham, hvor han udfører dødssynden over dem alle:'
Billede

Nders har endnu ikke været på scenen, men mon ikke det kun er er spørgsmål om tid, når han render rundt med sådan en fysik:
Billede

Og det samme kan siges om MakeMeMonster, der allerede må siges at være ganske godt på vej mod monsterstatus:
Billede

ZinK_
Billede

s0enice viser stængerne frem
Billede

BigOzzy viser sine massive man tits:
Billede




Fremgangsbilleder
Der er også flere brugere, der i løbet af den seneste uge har lagt fremgangsbilleder op, og det er altid super motiverende at se, hvordan folk gennem disciplin og vilje har formået at transformere deres fysikke.

Jobs viser her hvad 1½ år med seriøs og træning og masser af sødmælk kan gøre ved en spæd drengekrop:

BilledeBillede
BilledeBillede

2 års fremgangs på Tripperens ryg:
Billede
Billede

FlyingRabbit har fyret op for sine aestethics:
Billede
Billede

Mzg vil bestemt ikke stå tilbage for drengene:
Billede
Billede

AsgerJ med et par måneders cut:
Billede
Billede

dat v-tape



Brugervideoer

Moestrup87 er en af sidens sejeste kvinder, og her squatter hun 110kg for reps:


BrianN har gjort sin debut indenfor styrkeløft, og du kan se en samling af hans løft her:


BigOzzy fik også taget sin mødom med et super flot resultat:


Peter Olsen er derimod ved at være er garvet deltager, og mange folk var overraskede over, at han fik sine 2 sidste forsøg i squat underkendt på dybde:



Brugeren Fubu gør sig i stærkmand, og lægger ofte videoer op i sin log, og er på trods af at han ikke er så kendt på siden endnu, alligevel en af sidens stærkeste brugere:

Følg hans stærkmandstræning i loggen her:
post1593568.html#p1593568

Sidens mest kendte stærkmand, Mikkel Leicht, viser i tråden her, hvis nogen skulle være i tvivl, at han udover at være ulækkert stærk og så er en utroligt cool person, da han tilbyder at hjælpe en bruger med at afholde et lille stærkmandsstævne blandt venner:
en-ledig-staerkmand-t68551.html

International bodybuilding

Ugen har budt på to tragiske dødsfald blandt nogen af de mest kendte profiler indenfor bodybuilding, nemlig den tidligere 2'er ved Mr. Olympia, Nasser El-Sonbaty og grundlæggeren af IFBB, Joe Weider.

Billede


På den mere positive side går vi nu og glæder os til årets næste store IFBB show, som bliver NY Pro i maj. I tråden her kan du se updates fra de tilmeldte bodybuildere i perioden op til showet:

ny-pro-2013-t68569.html

Mohammed Touri
Billede

Mamdouh Elssbiay
Billede

Jonathan Delarosa
Billede


Guf


Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Det var alt for denne gang. Hav en dejlig uge!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lækker UDG! =D>
Brugeravatar
 
Reputation point: 522
 
Indlæg: 2403
Tilmeldt: 30. jan 2011, 11:20
Geografisk sted: Lindø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 212.50
- Dødløft: 270.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rigtig fin UDG, TC! =D>
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 835
Tilmeldt: 28. aug 2010, 09:08
 
Træner her: Dansk Fitness Holstebro
OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



=D>

Og hende den sidste tøs :wub:
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Altid en fornøjelse at læse =D>

PS! det er en rigtig rørende historie Thenafei! Held og lykke fremover
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1861
Tilmeldt: 4. sep 2007, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



God UDG!

Det sidste billede er shoppet..
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 3107
Tilmeldt: 22. apr 2010, 14:42
 
Træner her: Team Danmark Aarhus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg kunne bedst lide det 2. sidste. !
 
Reputation point: 232
 
Indlæg: 5111
Tilmeldt: 26. okt 2012, 16:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvornår kommer videoen med Thenafei op?
We play the same game, difference is you never try your best
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 885
Tilmeldt: 30. jun 2011, 12:17
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ck92 skrev:Hvornår kommer videoen med Thenafei op?


Snart, jeg er igang med at lægge sidste hånd på den.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 10579
Tilmeldt: 3. maj 2007, 01:14
Geografisk sted: Copenhagen
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Super UDG. Og hvor er Elssbiay KÆMPE!
Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 870
Tilmeldt: 1. feb 2012, 20:26
Geografisk sted: Oslo
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



+1 hvis i gik ind i denne tråd, og scrollede ned til bunden af den først :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 896
Tilmeldt: 20. aug 2009, 21:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:=D>

Og hende den sidste tøs :wub:


+1 :dope:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1915
Tilmeldt: 21. aug 2011, 22:11
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lidt mindre shopped

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 701
Tilmeldt: 19. okt 2010, 13:40
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Reportager m.m.




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster