Bum. Så fik vi også overstået uge 40. Og mens jeg skriver, er de nok efterhånden færdig med at pakke sammen efter DM i Bodybuilding & Fitness 2013 i Herning. Flere her fra siden deltog og TheCzech og Pzyrex fik fotograferet hele molevitten - så har I ikke fået set alle billederne, har I noget at se til i aften
Nyheder
Træningsmagasinet 4. udgave september 2013 ude online nu Træningsmagasinet har været ude et stykke tid, men nu er det også tilgængeligt (gratis) online til de interesserede.
Mussetrussen linkede ligeledes til en serie med bodybuilderen Svend Poulsen, der også deltog i DM i går. Svend dukkede selv op i tråden og svarede på spørgsmål - god stil: > post1726562.html#p1726562
DM i bodybuilding og fitness 2013 DM er netop slut og TheCzech var som sædvanligt på pletten. Pzyrex var hans partner in crime og sammen sørgede de for et hav af billeder.
Vi bringer et par stykker her i UDG'en, men ellers henviser vi til Bodybuilding & Fitness-forummet, hvor alle klasserne er: > bodybuilding-fitness-f38.html
Ugens historie Vi faldt desværre ikke over nogle historier i denne uge, men hvis I har en eller kender til en, må I gerne give lyd fra jer. I den forbindelse takker jeg Bomberton, der skrev til mig vedrørende et par videoer (ikke hans egne, vel at mærke) - tak for det.
Søndagsguf Og vi slutter af med en dejlig tradition:
Glimrende UDG. Og tak for opmærksomheden - jeg bør nok lave noget seværdigt næste gang jeg er med. Selvom jeg selvfølgelig er underholdende når jeg failer.