Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 66119 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049701 indlæg i 100440 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 998
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 996

Følg bodybuilding.dk på

Ugen det gak! Uge 25 / 2010

Udskriv emne


"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.





Billede
Så står den danske sommer for døren, hvilket kan begyndes at mærkes på vejret udenfor. Dette betyder også at det er blevet tid til at smide tshirten og flashe pecs, biceps og abs ved enhver given lejlighed.

I tråden bedste billede af dig selv er der masser flotte fyre, se bare her:

Mathias-xd:
Billede

Malke:
Billede

Bone-14:
Billede

Og ikke mindst Lea W, som ikke vil stå tilbage for fyrene:
Billede

Billede

Flere billeder her: viewtopic.php?f=11&t=21786&start=330


Johannes kan dødløfte 200 kg, og der det man kan stærke en stærkmandsmand. Det beviser han i sin logbog:

Sumo dødløft
2x100 kg
2x140 kg
2x160 kg - halv dragt
2x175 kg - fuld udstyr herfra
2x185 kg
1x200 kg - PR


Og senere hen dukkede denne video op på nettet:



Blot et par dage senere skulle der squattes, hvilket også udartede sig i en fornem PR:

Squat
2x130 kg - halv dragt
2x155 kg - fuld udstyr her fra
2x175 kg
1x190 kg - PR (fail på anden rep - forsøge at få mere fart på men timede den forkert i bunden, første rep virkede ellers solid)


Bummelum!


En anden flotman med stærke muskler er Sune Bak aka. Eclipse - manden der ikke behøver yderligere præsentation. I den forgangne uge lykkedes det ham at dødløfte så tungt at kameraet væltede af bare imponade:

Main Deadlift variation - deadlift half suit
5 x 70 kg
5 x 70 kg
5 x 110 kg
3 x 150 kg
3 x 150 kg
2 x 190 kg

Metal viking squatter 48''
2 x 210 kg - halv
2 x 230 kg - halv
2 x 250 kg - halv
2 x 250 kg - halv
2 x 250 kg - halv
2 x 250 kg - halv
Ok, varierede fodstanden lidt.





Apropro stærke mænd lykkedes det Rene Minkwitz, i et forsøg på at promovere danmarks stærkeste mand, på åben skærm at spirnge sin biceps. Det sket i et forsøg på at lave dækflip, og foran en ualmindelig flabet vært - til Rene's store ros lykkedes det ham dog at tage situationen med god ro :lol: Klippet kan ses, og diskutteres, i denne tråd:

http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?p=858348#p858348


Hår under armene, og på resten af kroppen - hot eller not? Meningerne er mange, og det er vel et af de emner der aldrig vil blive uddebatteret. Er man en homo hvis man barberer al kropsbehåringen af, eller en rigtig mand hvis man render rundt en jungle på maven?

The Dane skrev:Tænkte bare vi da lige kunne lave en lille tråd om dette :D

Så, har du hår under armene? Hvis ja - hvorfor? Nej - hvorfor? Er du konkurrende BB'er så du helst skal af med al hår der er synligt? Eller synes du bare det er rart uden hår under armene?
Synes du måske det er rarest med hår under armene?

Discuss :D (kvinderne er også velkomne til at komme med input både om hvad de synes om det i forhold til mændene :) regner (og håber) nemlig med kvinderne fjerner det :wink: )

Går selv og overvejer at fjerne det hår under armene, kan ikke se et større formål med det, men det sidder der dog endnu :P


Diskutter her: viewtopic.php?f=8&t=35358


Hvad søger en kvinde egentlig i en mand? Det diskutteres også flittigt i denne tråd: viewtopic.php?f=3&t=37159

Chrow skrev:Så Tim Shaw i Extreme Male Beauty, og selvom jeg ikke kan finde hele filmen på nettet, har jeg fundet dette, som summer dens "konklusion" op:



Jeg så det, og kunne nikke genkendende til nogle af tingene, fx posere lidt foran spejlet, tænke over hvad man putter i munden, etc., og jeg begyndte at spekulere lidt over det...
Er man en "bedre" person hvis man ikke går op i sig selv og sit udseende?
Er det for egocentreret at gå så meget (eller mere) op i sin krop som kvinder?
Hvor meget gør vi det egentlig for vores egen skyld, og ikke andres?
Findes der ikke en gylden middelvej?

Og til kvinderne herinde, med hånden på hjertet: Hvad foretrækker i mest: En halvbleg fyr med sidehåndtag og hår overalt, eller en solbrun, veltrænet fyr med meget begrænset kropshår?

Bare lidt stof til eftertanke...


Hvad mener du? Deltag i diskuttionen og kom med dit besyv! :wink:


Og så lidt reklame for bodybuilding.dk - vi har i denne måned forsøgt os med en lidt alternativ månedskonkurrence, nemlig "post din egen træningsvideo".

viewtopic.php?f=8&t=37148

Bay skrev:Konkurrence: Månedens træningsvideo

I denne måned dropper vi den månedlig ”Månedens skribent”-konkurrence – men det betyder ikke at vi ikke skal konkurrere. I denne måned kåre vi månedens bedste træningsvideo. I deltager i konkurrencen ved at poste en træningsvideo, som er lavet i juni 2010. Der er ikke tale om en pro BB video fra youtube, men en video af jer i selv i aktion. Videoen kan både være imponerende, sjov, alternativ osv. – kun fantasien sætter grænser. Moderator-staben nominere derefter en række videoer, som resten af boardet kan stemme på.



Sidste frist for tilmelding til konkurrencen er d. 30/6 kl. 24.

Præmie: 5kg Bodylab Whey 80 + 2xBodylab Omega 3

Må den bedste video vinde :wink:


Det er allerede kommet et par forslag, men det er langt fra nok. Så hvis du vil vinde præmien på 5 kg protein og 2 x bodylab omega 3, så smæk en video sammen og post dit bidrag i trånden inden 3 dage!


Og så kan vi også præsentere en ny artikel - denne gang om Muskelarkitektur. Artiklen er skrevet af Anders Nedergaard aka. Incognito.

Jeg sad og kiggede igennem hvad jeg havde skrevet tidligere og hvad der i øvrigt lå på bb.dk, og det slog mig lige pludselig, at der slet ikke var nogen grundlæggende beskrivelse af hvordan musklerne er opbygget. Når diskussionerne bliver tekniske og går lidt højt på forummet, er det altid en fordel at have konteksten på plads og vide hvad der er hvor, og hvordan det hænger sammen med strukturerne på mindre eller større planer. Så derfor har jeg skrevet en beskrivelse af musklen fra det helt store niveau, ned til det helt lillebitte


Artiklen kan læses her: artikler/diverse/muskelarkitektur.html samt diskutteres her: viewtopic.php?f=13&t=37014

Nu smutter undertegnede på 2 ugers velfortjent ferie - i må have en fortsat god sommer :dope:

Mvh.

Team bodybuilding.dk
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



Fin UDG men når nu danmarks stærkeste mand nævnes syntes jeg da lige, at der mangler et link til den anden tråd der er - hvor man bl.a. kan se resultatet :)
viewtopic.php?f=40&t=36614&start=30
Af skade bliver man klog - men sjældent stærk

Tjek min log - PR's side 1.
http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 19. jan 2008, 15:28
Geografisk sted: Frederiksværk
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 108.50
- Squat: 170.00
- Dødløft: 191.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (12)
Kostplan: Vis kostplan



sys godt om :D
No pain no gain..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 372
Tilmeldt: 27. dec 2009, 20:54
Geografisk sted: Århus (højbjerg)
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 70.00
- Dødløft: 90.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (20)
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Reportager m.m.




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster



cron