Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66529 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049823 indlæg i 100472 emner
1 nye indlæg i dag
Marcc7 skrev:462 yds og 7 TD's.. Solid start af Manning!
Men Eagles tager hele lortet! (Gæt hvem jeg er fan af)
awesome skrev:nogen der kender en god app til football? Jeg plejer at have den der NFL-app hvor jeg kan vælge mit team så de altid er øverst....tror det er den officielle NFL app...men kan ikke finde den i android marked i år, og kan ikke opdatere til google play, på min gamle telefon...
Keobs skrev:Man burde starte en underskriftindsamling om, at få Bøjgaard og Elming tilbage.... Undskyld, men bliver sgu nærmest depri af, at tænke på at noget så fedt som NFL skal kommenteres af dem på 3+..
Keobs skrev:Man burde starte en underskriftindsamling om, at få Bøjgaard og Elming tilbage.... Undskyld, men bliver sgu nærmest depri af, at tænke på at noget så fedt som NFL skal kommenteres af dem på 3+..
awesome skrev: Savner forøvrigt Bret Favre...var overbevist om han ville vende tilbage som en eller anden form for træner, men det sker vidst ikke...
Keobs skrev:awesome skrev: Savner forøvrigt Bret Favre...var overbevist om han ville vende tilbage som en eller anden form for træner, men det sker vidst ikke...
Eller bare som en eller anden form for side-show. Kommentator ville også være nice
Yilar skrev:Keobs skrev:Man burde starte en underskriftindsamling om, at få Bøjgaard og Elming tilbage.... Undskyld, men bliver sgu nærmest depri af, at tænke på at noget så fedt som NFL skal kommenteres af dem på 3+..
Elming sagde jo selv nej, og ville hellere fortsætte med Vild med Dans.
Kommentatorer i år bliver:
kl. 19: Tommy Kjærsgaard og Anders Rune Jansen.
kl. 22: Thomas Qvortrup og Henrik Levysohn.
Ham klovnen som ellers havde brugt 5 år på at lære NFL er væk!
Jeg synes ikke der er noget galt med Henrik Levysohn, men han holder jo også med Patriots ligesom jeg selv .
Chirstensen skrev:Der er picks på gulklud.dk i år
Smid den et like og/eller et follow
Angående den danske kommentering, så synes jeg faktisk den er blevet markant bedre de seneste to år. Det er naturligvis ikke Elming og Bøjgaard fra Zulu tiden, men jeg synes de har fået mere styr på det. Især Levysohn er fremragende. Selvom han lige har taget Eagles til at vinde NFC east, hvilket må siges at være højest usandsynligt.
Marcc7 skrev:Chirstensen skrev:Der er picks på gulklud.dk i år
Smid den et like og/eller et follow
Angående den danske kommentering, så synes jeg faktisk den er blevet markant bedre de seneste to år. Det er naturligvis ikke Elming og Bøjgaard fra Zulu tiden, men jeg synes de har fået mere styr på det. Især Levysohn er fremragende. Selvom han lige har taget Eagles til at vinde NFC east, hvilket må siges at være højest usandsynligt.
Levysohn er en klog mand og du kommer til at æde dine ord vedr. Eagles! McCoy og Jackson kan flå et hvert forsvar, bare Vick rammer formen.
awesome skrev:avs Eagles...det gik stærkt..:-P (det er selvfølgelig lidt tidligt at gæde sig)
mikej skrev:awesome skrev:avs Eagles...det gik stærkt..:-P (det er selvfølgelig lidt tidligt at glæde sig)
Rolig nu, jeg er stor fan men RG3 må sku' næsten være lidt små rusten.. Jeg tror de overlader løbene til Alfred Morris i aften, indtil RG3 har fået den værste rust løbet af sig
Chirstensen skrev:Lækker kamp af Eagles!
RGIII lignede virkelig en fortvivlet mand, der tydeligvis er rusten efter han slet ikke har spille pre season football.
Når alt er sagt og gjort, tror jeg dog ikke man skal have alt for store forhåbninger til Eagles for sæsonen. De er stadigvæk det dårligste hold i NFC East. Men når Chip Kellys offense først ruller, så er det virkelig underholdende at se!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster