Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66529 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049823 indlæg i 100472 emner
1 nye indlæg i dag
Pind skrev:Lige en sidenote: Muskler har ikke en sindstilstand og kan derfor ikke skræmmes til at vokse eller hvad man nu måtte tro. Det er derfor noget vrøvleri at snakke om at man skal chokere sin muskler. Lytter man til folk, som kommer med den slags postulater, så bør man stoppe med det samme, og finde bedre kilder til information.
math624g skrev:Pind skrev:Lige en sidenote: Muskler har ikke en sindstilstand og kan derfor ikke skræmmes til at vokse eller hvad man nu måtte tro. Det er derfor noget vrøvleri at snakke om at man skal chokere sin muskler. Lytter man til folk, som kommer med den slags postulater, så bør man stoppe med det samme, og finde bedre kilder til information.
Tak for feedback. Dog skal det lige siges, at man godt kan "chokere" sine muskler. Jeg mener jo ikke som sådan, at muskler har en sindstilstand, men det kan dokumenteres, at hvis du laver det samme igen & igen vil der ikke ske en stor udvikling i sidste ende, og det er jo også derfor, at folk skifter træningsprogrammer.
Jarlen fra aHA skrev:math624g skrev:Pind skrev:Lige en sidenote: Muskler har ikke en sindstilstand og kan derfor ikke skræmmes til at vokse eller hvad man nu måtte tro. Det er derfor noget vrøvleri at snakke om at man skal chokere sin muskler. Lytter man til folk, som kommer med den slags postulater, så bør man stoppe med det samme, og finde bedre kilder til information.
Tak for feedback. Dog skal det lige siges, at man godt kan "chokere" sine muskler. Jeg mener jo ikke som sådan, at muskler har en sindstilstand, men det kan dokumenteres, at hvis du laver det samme igen & igen vil der ikke ske en stor udvikling i sidste ende, og det er jo også derfor, at folk skifter træningsprogrammer.
Du har ret i at hvis man altid bænker 3 x 12 @ 60 kg, så aftager ens vækst. Det er derfor man gradvist løfter mere og mere og ja, på et tidspunkt så er der aftagende afkast ved den givne bevægelse ift input. Når afkastet til sidst bliver for dårligt ift input, så skifter man den ud med en anden bevægelse. Så kan det sikkert godt føles som om at musklen bliver "chokeret", men at oversætte "chok" direkte fra engelsk til dansk med "chorkeret" er måske lidt misvisende.
math624g skrev:Jarlen fra aHA skrev:math624g skrev:Pind skrev:Lige en sidenote: Muskler har ikke en sindstilstand og kan derfor ikke skræmmes til at vokse eller hvad man nu måtte tro. Det er derfor noget vrøvleri at snakke om at man skal chokere sin muskler. Lytter man til folk, som kommer med den slags postulater, så bør man stoppe med det samme, og finde bedre kilder til information.
Du har ret i at hvis man altid bænker 3 x 12 @ 60 kg, så aftager ens vækst. Det er derfor man gradvist løfter mere og mere og ja, på et tidspunkt så er der aftagende afkast ved den givne bevægelse ift input. Når afkastet til sidst bliver for dårligt ift input, så skifter man den ud med en anden bevægelse. Så kan det sikkert godt føles som om at musklen bliver "chokeret", men at oversætte "chok" direkte fra engelsk til dansk med "chorkeret" er måske lidt misvisende.
Ja, det kan godt være, at jeg skulle have brugt et andet ord end "chokeret" - dog havde jeg ikke regnet med, at der ville herske så stor en tvivl om, hvad jeg mente, da jeg skrev det.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster