Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66633 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049847 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Garik skrev:Tillykke med PR
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt
The Rookie skrev:Garik skrev:Tillykke med PR
Tak! Altid rart, at der er fremgang på styrkefronten
Garik skrev:The Rookie skrev:Garik skrev:Tillykke med PR
Ja, det glæder jeg mig også til jeg oplever
The Rookie skrev:Garik skrev:The Rookie skrev:Garik skrev:Tillykke med PR
( Spis lidt mere )
Det skal nok komme! du laver nogle fornuftige løft i forvejen, så det skal skam nok komme!
Garik skrev:The Rookie skrev:Garik skrev:The Rookie skrev:Garik skrev:Tillykke med PR
( Spis lidt mere )
Det skal nok komme! du laver nogle fornuftige løft i forvejen, så det skal skam nok komme!
Hehe, æder og æder Så ja, det kommer da. Nu hverken bænker eller dødløfter jeg, så det er faktisk kun squatten, jeg kan bruge, når folk spørger, hvad jeg løfter - og den er ikke ligefrem overvældende Men det kommer. Forhåbentlig kommer massen dog først
Garik skrev:Bænken gør intet for mig rent massemæssigt. Selv dengang jeg bænkede 130kg max, havde jeg intet bryst. Derudover belaster den min rotator manchet uhensigtmæssigt meget, så har droppet den. Holder mig til DB's og nogle gange noget incline/decline bench.
Dødløft er ikke en del af programmet, men kører da rack pulls
Hehe, mine kammerater hverken squatter eller dødløfter, så lidt svært at snakke med dem om det
Garik skrev:Nej, hopper nok bare direkte over på en omgang GVT bagefter. Lige nu er det de programmer, der tiltaler mig mest. Og så vil jeg prøve at holde fast i den træningsform for at se, om det kan hjælpe mig med at gaine noget bryst
The Rookie skrev:Garik skrev:Nej, hopper nok bare direkte over på en omgang GVT bagefter. Lige nu er det de programmer, der tiltaler mig mest. Og så vil jeg prøve at holde fast i den træningsform for at se, om det kan hjælpe mig med at gaine noget bryst
5-split med tweak? (AMTC Style), eller hvad med AHT? Personligt overvejer jeg, at gå over til noget AHT Der bliver i hvert fald gainet fint på 5-splittet.
Garik skrev:The Rookie skrev:Garik skrev:Nej, hopper nok bare direkte over på en omgang GVT bagefter. Lige nu er det de programmer, der tiltaler mig mest. Og så vil jeg prøve at holde fast i den træningsform for at se, om det kan hjælpe mig med at gaine noget bryst
5-split med tweak? (AMTC Style), eller hvad med AHT? Personligt overvejer jeg, at gå over til noget AHT Der bliver i hvert fald gainet fint på 5-splittet.
Nah. Jeg bliver nødt til at have noget helt konkret at forholde mig til. Ellers bliver min træning for ustruktureret og så tager jeg for mange sæt eller reps, og brænder ud AHT tiltaler mig bare ikke.
Lige nu er jeg mere hooked på in-your-face programmer som GVT, A-GVT og SDH
The Rookie skrev:Garik skrev:The Rookie skrev:Garik skrev:Nej, hopper nok bare direkte over på en omgang GVT bagefter. Lige nu er det de programmer, der tiltaler mig mest. Og så vil jeg prøve at holde fast i den træningsform for at se, om det kan hjælpe mig med at gaine noget bryst
Nah. Jeg bliver nødt til at have noget helt konkret at forholde mig til. Ellers bliver min træning for ustruktureret og så tager jeg for mange sæt eller reps, og brænder ud AHT tiltaler mig bare ikke.
Lige nu er jeg mere hooked på in-your-face programmer som GVT, A-GVT og SDH
5-splittet, er vel også rimeligt struktureret.
Der er vel ikke noget, der hedder for mange sæt eller reps
Men i see your point.. A-GVT, ser også ud til, at være hårdt. Ville ikke holde ud, at supersætte det hele, også på tid...
The Rookie skrev:Med så gode PRs, vil jeg nu forkæle mig selv med nogle, nutella/peanutbutter madder!
Garik skrev:The Rookie skrev:Med så gode PRs, vil jeg nu forkæle mig selv med nogle, nutella/peanutbutter madder!
Approved!
The Rookie skrev:Garik skrev:The Rookie skrev:Med så gode PRs, vil jeg nu forkæle mig selv med nogle, nutella/peanutbutter madder!
Approved!
Det er pure anabolic! Low protein, high carb & high fat!
Garik skrev:The Rookie skrev:Garik skrev:The Rookie skrev:Med så gode PRs, vil jeg nu forkæle mig selv med nogle, nutella/peanutbutter madder!
Approved!
Det er pure anabolic! Low protein, high carb & high fat!
Hvordan er næringsfordelingen egentlig i Nutella?
The Rookie skrev:Har allerede DOMS i quads.. glæder mig lige frem til fodbold i morgen...
Garik skrev:The Rookie skrev:Har allerede DOMS i quads.. glæder mig lige frem til fodbold i morgen...
Fodbold er lort. Husk ikke at træne ben, når du spiller fodbold - ellers får du bøffelmuskler og bliver langsom!
The Rookie skrev:Garik skrev:The Rookie skrev:Har allerede DOMS i quads.. glæder mig lige frem til fodbold i morgen...
Fodbold er lort. Husk ikke at træne ben, når du spiller fodbold - ellers får du bøffelmuskler og bliver langsom!
Præcis. Løber også ved siden af. Så ben træning kommer automatisk, via, løb, cykling og trappegang...
Regner med, at tage tjansen som goalkeeper, ellers må jeg bare bide det i mig.. Det er trods alt, "kun" noget skolefodbold
Garik skrev:The Rookie skrev:Garik skrev:The Rookie skrev:Har allerede DOMS i quads.. glæder mig lige frem til fodbold i morgen...
Præcis. Løber også ved siden af. Så ben træning kommer automatisk, via, løb, cykling og trappegang...
Regner med, at tage tjansen som goalkeeper, ellers må jeg bare bide det i mig.. Det er trods alt, "kun" noget skolefodbold
Goalie? Så vil jeg hellere sparke lilletåen ind i et bordben Skod-tjans
Turnering eller?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster