Henning_F skrev:Godt gået!![]()
Du er vel klar over at OBBC afholder klubstævne i styrkeløft d. 22 juni?!
Tak tak

Hehe ja jeg har set det, jeg skal lige se hvordan det passer ind med klinik, så kan det være jeg deltager eller i det mindste kigger forbi

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66952 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049896 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Henning_F skrev:Godt gået!![]()
Du er vel klar over at OBBC afholder klubstævne i styrkeløft d. 22 juni?!
Sifla skrev:Min log den peaker idag! Der har aldrig været så høj aktivitet før!
Gorm, jeg har endnu ikke lært at drikke kaffe, jeg er ikke voksen nok. Men sødmælk, det ka' jeg li'!
Sifla skrev:Doh! Havde ikke lige opfanget at det var helligdag, så da jeg mødte op i OBBC var der lukket....
Sifla skrev:Træning #: 54
Dato: 24/5-2013
Sted: OBBC
Tid: Ukendt
Elendig træning! Den lette bænk kørte fint, men FSQ og military var så tungt at jeg måtte opgive. Første workset i front blev grindet igennem men på 2. workset måtte jeg opgive. I military døde jeg på første workset. 3 hatfield cyklusser på samme tid under et cut er nok bare for meget og især at køre peaking i military 2 gange i træk er bare for hårdt.
Tænker at skifte til noget linær progression i military med en let og tung dag og så skifte FSQ ud med BSQ i en periode, for at se om jeg kan få mit BSQ til at fungere. Problemet med FSQ er at det ikke er mine quads der er den begrænsende faktor, men nærmere erector og trapezius, så jeg kommer alt for langt ud og hænge på de tunge sæt.
Input modtages meget gerne i forhold til hvordan jeg evt. kan strukturere BSQ og military.
DHL^ skrev:Hvornår ser du lyset og køre noget wendler istedet for alt det peaking?
Blackmoore skrev:Pænt goddag her i loggen.
God tung frontsquat, men har du ikke lidt svært ved at styre den med grebet? Jeg ved jeg selv har bedre kontrol med et lidt mere traditionelt VL greb.
Mvh Black
Gormez skrev:Prøv eventuelt at øge frekvensen på det du gerne vil være bedre til og periodiser intensitet og volumen noget mere i en periode. Måske det også vil hjælpe din squat at køre nogen varianter som tvinger dig til at arbejde med at holde dine vinkler, det ikke sikkert at årsagen skal findes alene i manglende styrke, det kan lige så vel være at du simpelthen bare ikke er god nok til at holde stilen.
Gormez skrev:Prøv eventuelt at øge frekvensen på det du gerne vil være bedre til og periodiser intensitet og volumen noget mere i en periode. Måske det også vil hjælpe din squat at køre nogen varianter som tvinger dig til at arbejde med at holde dine vinkler, det ikke sikkert at årsagen skal findes alene i manglende styrke, det kan lige så vel være at du simpelthen bare ikke er god nok til at holde stilen.
Sifla skrev:Gormez skrev:Prøv eventuelt at øge frekvensen på det du gerne vil være bedre til og periodiser intensitet og volumen noget mere i en periode. Måske det også vil hjælpe din squat at køre nogen varianter som tvinger dig til at arbejde med at holde dine vinkler, det ikke sikkert at årsagen skal findes alene i manglende styrke, det kan lige så vel være at du simpelthen bare ikke er god nok til at holde stilen.
Jeg forsøgte også at øge frekvensen på min FSQ og synes teknikken var fin, men det blev bare for tungt i hatfield.
Morten har overtalt mig til at køre Wendler 5/3/1, så det forsøger jeg. Det betyder også at jeg giver back squat en chance til. Jeg skal bare finde en stil der fungerer for mig.
Blackmoore skrev:hvor sidder problemerne i nakken? Jeg døjer selv med en gammel skade, og har efterhånden en del "coping" strategier?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster