Jeg har trænet on-off i ti år. De første år utrolig seriøst, og jeg gik fra en vægt på 56 kg til 84 kg på ca. 2,5 år. Jeg ville bare være så stor som muligt - og blev det. Visse omstændigheder gjorde dog, at jeg stoppede med at træne og æde fra det ene øjeblik til det andet, så min vægt faldt til omkring 64 kilo, som nu tilsyneladende er min 'normalvægt' når jeg hverken tænker over mad eller træning.
Siden da har jeg i perioder trænet mere eller mindre seriøst, og været i alt fra elendig form til noget, der er nogenlunde. For et år siden begyndte jeg at træne helt seriøst igen og bulke - målet var omkring 75 kg med en fedtprocent på max 8. Jeg har ikke noget ønske om at være stor og bred - bare atletisk og rippet. Jeg havde efterhånden bulket godt op fra 65 kg til 75 kg, da en voldsome skade i lænden gjorde, at jeg ikke kunne træne overhovedet i tre måneder. Ingen træning = ingen appetit, og jeg endte med at ryge ned på 68 kilo.
Nu er jeg så begyndt at træne og tage på igen, heldigvis, og vægten siger nu 72,8 kg, med en fedtprocent på omkring 14, er mit gæt.
Målet er nu bulk til 75 kg, hvorefter jeg regner med at cutte til min fedtprocent er omkring 10 - så bulke igen, og cutte - indtil målet på 75 lean kilo er nået.
Min styrke eksploderer sammen med min vægtøgning, og lige nu er mit målet at komme over 100 kg i bænk igen inden for 2 måneder.
Stats:
Alder: 27 år
Træningserfaring: 10 år on/off
Vægt: 72,8 kg / fedtprocent ca. 14
Nyere billeder kommer snart.
På nedenstående vejede jeg 64 kg, så jeg er ca. 8 kg tungere nu, dog med en højere fedtprocent.
FØR-BILLER @ 64 kg