Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66615 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049842 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
mic skrev:"Fedt procent: For høj" !?!?!? ..sgu ikke hvis man kigger på de billeder du ellers har postet, SKINNY! ,men derudover så velkommen til!
Xiva skrev:mic skrev:"Fedt procent: For høj" !?!?!? ..sgu ikke hvis man kigger på de billeder du ellers har postet, SKINNY! ,men derudover så velkommen til!
Synes du virkelig at jeg skinny, for synes jeg da ikke selv... Men hvis du skulle skyde på et fedt procent, hvad ville dit gæt så være ? 15-18%?
Helsinghof skrev:Xiva skrev:mic skrev:"Fedt procent: For høj" !?!?!? ..sgu ikke hvis man kigger på de billeder du ellers har postet, SKINNY! ,men derudover så velkommen til!
Synes du virkelig at jeg skinny, for synes jeg da ikke selv... Men hvis du skulle skyde på et fedt procent, hvad ville dit gæt så være ? 15-18%?
11-13 %, du er virkelig tynd. Jeg har betydeligt mere fedt på maven end dig, og min er ca. 15 %
jesperlinde skrev:Helsinghof skrev:Xiva skrev:mic skrev:"Fedt procent: For høj" !?!?!? ..sgu ikke hvis man kigger på de billeder du ellers har postet, SKINNY! ,men derudover så velkommen til!
11-13 %, du er virkelig tynd. Jeg har betydeligt mere fedt på maven end dig, og min er ca. 15 %
nah, den er ikke under 15%
Helsinghof skrev:jesperlinde skrev:Helsinghof skrev:Xiva skrev:mic skrev:"Fedt procent: For høj" !?!?!? ..sgu ikke hvis man kigger på de billeder du ellers har postet, SKINNY! ,men derudover så velkommen til!
Du skal huske at fedt sætter sig forskelligt på hver person.. Jeg tror ikke på at den er under 15% men det er selvfølgelig bare min mening.
nah, den er ikke under 15%
Så er min fedtprocent 30%, mindst.
Bnaz skrev:Hej.
Godt at se, du har fået dig en log.
Jeg ville lave opvarmningssættene lidt lettere - som Reg Park, gutten der har fundet på programmet sagde, så er de "confidence builders", de skal altså ikke være hårde, men bare overbevise dig om at du kan løfte hvad du skal og ligesom bringe dig i stødet.
Og jeg må erklære mig enig med de andre, hvis jeg var dig ville jeg ikke tænke på fedt%, men på at få noget muskel på kroppen.
Xiva skrev:Bnaz skrev:Hej.
Godt at se, du har fået dig en log.
Jeg ville lave opvarmningssættene lidt lettere - som Reg Park, gutten der har fundet på programmet sagde, så er de "confidence builders", de skal altså ikke være hårde, men bare overbevise dig om at du kan løfte hvad du skal og ligesom bringe dig i stødet.
Og jeg må erklære mig enig med de andre, hvis jeg var dig ville jeg ikke tænke på fedt%, men på at få noget muskel på kroppen.
Er jeg skam også begyndt på, bruger virkelig en del tid på at veje og alt der der i løbet af dagen, dog så har jeg problemer med aftensmaden, fordi jeg ikke selv står for at lave den så det bliver bare sådan ca. 250 dit og 400 g dat osv.. også supplere jeg bare med noget havrygryn/ymer om aften til lige at score de sidste kalorier inden jeg går i seng
For hellere for mange kalorie end for lidt right ?
Xiva skrev:Når mit andet eksemple på en kostplan, var ikke super godt, så derfor har jeg lavet et fra idag, så kan i se hvad jeg spiser - Det er nyt at jeg er begyndt på fiskeolie og valnød, men det er en super måde at få noget sundt fisk?
Vurderinger?
mic skrev:"Hva fanden?!?! Jeg skal nok komme ned til dig og vise at Disko-drenge godt kan løfte jern" du er velkommen!!
mic skrev:"Hva fanden?!?! Jeg skal nok komme ned til dig og vise at Disko-drenge godt kan løfte jern" du er velkommen!!
Xiva: Prøv at køre lidt over de 3000Kcal i en uge eller to og se, hvad vægten siger.
Xiva skrev:Ja, jeg er sku tidligt oppe og sidde ved compen idag, men ville lige skrive, at med et kalorie indtag på 3200-3300 er min vægt gået fra 70,1 til 70,2 i løbet af natten, begge morgenvægt, så ser ud til at jeg har fundet hvad jeg skal indtage
mic skrev:"Dødsløft
15x50kg - Køre singels med lav kilo, daj eg ikke vil øge vægt/sets før min teknik er iorden.."
vild med at du laver dødsløft.. det lyder badass jeg trækker straks al min kritik af enjoy tilbage - og bøjer mig i støvet
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster