Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66297 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049749 indlæg i 100447 emner
1 nye indlæg i dag
MortenH skrev:LoLZ, skal lige have luret teknikken med at få de dbs op!!
mic skrev:MortenH skrev:LoLZ, skal lige have luret teknikken med at få de dbs op!!
Du er sgu en stærk viking!
Kan du ikke skyde dine DB's op med knæene? En af gangen?
MortenH skrev:Joo, men problemet ligger lidt i håndvægtene har en "dut" for enden, som gør den højst ubehagelig at have direkte på lårene.
mic skrev:MortenH skrev:Joo, men problemet ligger lidt i håndvægtene har en "dut" for enden, som gør den højst ubehagelig at have direkte på lårene.
Jeg kører med et par 50mm saml-selv DB's - og der stikker stangen + låsen også længere ud - og er ikke videre behagelige at placere på knæ og lår. Jeg placerer dem med stangen på ydersiden af lårene - og hviler så kun den ene side af skiverne på låret.
Temmelig besværligt at beskrive, men er det til at forstå?
Legend skrev:Jeg fik ikke lige generet dig personligt i dag, da jeg havde for travlt med at have det vildt over mig selv.
Another time Highlander.
MortenH skrev:I understand og det sådan set nogen lunde det samme jeg gør. Bare irriterende at kunne presse 50 kg, men ikke kunne få dem op.
mic skrev:MortenH skrev:I understand og det sådan set nogen lunde det samme jeg gør. Bare irriterende at kunne presse 50 kg, men ikke kunne få dem op.
Aaah I see.. Sorry antog automatisk at det var et rent teknisk problem Det er ikke sådan, når man har set for mange forsøge at curle vægtene op når de skulle køre incline Iblandt de flotte The Gym-fyre er der vel en, der gider at bruge 5 sek. på at hjælpe dig op med vægtene?
MortenH skrev:Du fik nu ødelagt min koncentration under cg bænkpres, med dine antisemitiske kommentarer. Men jeg ser frem til mere.
Legend skrev:MortenH skrev:Du fik nu ødelagt min koncentration under cg bænkpres, med dine antisemitiske kommentarer. Men jeg ser frem til mere.
You aint seen nothing yet.
MortenH skrev:Off day. Har lige frådet en chiliburrito med grillet peberfrugt og hytteost.
Dessert: Hi-Protein PB-Choco Diet Muffin.
mic skrev:MortenH skrev:Off day. Har lige frådet en chiliburrito med grillet peberfrugt og hytteost.
Dessert: Hi-Protein PB-Choco Diet Muffin.
Det ser lækkert ud
Deler du mon opskriften?
mlh skrev:Sommerhus med alkedrengene??
Legend skrev:Leg curls er svært samkønsorienterede, SLDL derimod er svært mandige. Du vælger selv.
Hvorfor er du så stærk med dine bryster og så svag med dine ben egentlig? Er det fordi du er diskopumper?!?!
MortenH skrev:Derudover har jeg, som nævnt, nogle problemer med lænden som gør at musklerne omkring spænder op og gør at jeg ikke kan andet end at være en svans.
Legend skrev:MortenH skrev:Derudover har jeg, som nævnt, nogle problemer med lænden som gør at musklerne omkring spænder op og gør at jeg ikke kan andet end at være en svans.
Jeg har et godt tip: skr en anelse ned for forbruget af dianabol.
Er det en gammel skade eller er det bare pump? Hvis det er det sidste kan taurin+Mg muligvis afhjælpe det en smule?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster