Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65718 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1326
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1324

Følg bodybuilding.dk på

Biiver: -[Grundtræning]-

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Peak

Antal træninger i 2011: 277
Kommentar: Træning fra igår fredag, som jeg ikke nåede at skrive ind. Ganske fin omgang :)

Squat reverse bands
5x3x195 kg
*Kørte ganske godt idag

Sumo Dødløft
2x200 kg
1x210 kg
Metal King Sumo Deadlifter 42
2x250 kg
2x262,5 kg
2x1x267,5 kg
2x1x275 kg

Bænk med elastik i 8-tal
5x3x115 kg


Idag har jeg trænet lidt ryg, mave og skulder med min lillebror :)
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Peak

Antal træninger i 2011: 279
Kommentar: Er efterhånden kommet igennem den teori, jeg skal bruge i efterårets første eksamensopgave. Skal aflevere 10 sider på mandag og er så småt begyndt at skrive, så det skal nok blive okay. Efter noget læsning og skrivning, gik turen ud til TSK for at køre den første af ugens tre styrketræninger - uha, det var ikke meget. Må næsten lave lidt cardio eller lignende tirsdag og torsdag, så jeg kan hygge med de andre :D

Bænk med trøje
2x145 kg (air)
1x150 kg
1x155 kg
1x157,5 kg
1x152,5 kg
*Der var både lidt godt og dårligt at tage med fra idag. De første par løft var udmærket og med overskud. De to sidste røg for meget bagud i toppen. Tror ikke jeg fik trykket ordenligt igennem og bundpositionen var vidst heller ikke for god. Men tror nu nok det bliver ok til TSK alligevel omend jeg ikke helt føler at topstyrken er som den burde.

Squat
Op til fem 2'ere mellem 140 og 160

KV Dødløft
Op til 3x185 kg og 2x200 kg
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Peak

Antal træninger i 2011: 280
Kommentar: Kun tre træninger i denne uge, så tager lidt cardio for at holde vægten i skak og så var det jo også længe siden jeg havde snakket med Bertel :wub:

Powerwalk
25 minutter

Crosstrainer
25 minutter
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Biiver skrev:så var det jo også længe siden jeg havde snakket med Bertel :wub:


Tak for lort.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Peak

Antal træninger i 2011: 281
Kommentar: Havde undervisning et par timer her til eftermiddag, hvorefter turen gik til Gym for at køre dagens stille omgang. Der er ikke det store at berette omkring. Kroppen har det fint nok, men eftersom det hele er rimelig meget anderledes end op til andre stævner hidtil, så bliver det spændende at se hvordan kroppen har det på dagen. Det skal nok blive udmærket.

Squat
Op til tre 2'ere mellem 140 og 150

Bænk med elastik i 8-tal over pat
Op til 2x122,5 kg

Sumo Dødløft
3x170 kg
2x180 kg
2x185 kg
2x192,5 kg
2x200 kg
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Peak

Antal træninger i 2011: 283
Kommentar: Lavede små tre kvarters cardio igår og strakte ud derefter. Så gik turen til indre by, hvor vi mødtes en større gruppe, da vi planlægger at holde nytår i Malmø. Det skal nok blive en god aften med de planer, som blev fremvist igår.
Idag trænede jeg om formiddagen, da jeg skulle til behandling hos Fardan ved halv to. Har virkeligt spændte trapz og en låsning ved kravebenet, som skaber lidt irritation, men intet stort. Kroppen har det udmærket, læggen har ikke givet problemer længe og hoften forbedrer sig også. Dagens omgang var hurtigt overstået, så ikke meget at berette omkring. Derimod havde jeg fuldstændig glemt min aftale med kære sjonas, hvilket jeg er meget ked af og derfor dedikerer denne træning til ham :wub:

Squat pause i bunden
3x120 kg
3x122,5 kg
3x127,5 kg
3x132,5 kg

Bænk
Op til 2x102,5 kg og 2x105 kg

Lidt stivbenet dødløft og så i bad
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du burde nævne mig noget mere i din log. Det gør mig ked af det at du ikke gør.
Jeg synes nemlig at du er sød.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Biiver skrev:Derimod havde jeg fuldstændig glemt min aftale med kære sjonas, hvilket jeg er meget ked af og derfor dedikerer denne træning til ham :wub:

Jeg har svært ved at finde ord. :bodyman:
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar
 
Reputation point: 315
 
Indlæg: 5972
Tilmeldt: 31. jul 2008, 22:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Biiver skrev:da jeg skulle til behandling hos Fardan ved halv to.


Stod og kiggede lidt på hans visitkort i dag...
Ved du hvad han sådan ca. ligger på for at løsne øvre ryg op?
Sidst rettet af Maskinen 19. nov 2011, 00:18, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2466
Tilmeldt: 6. mar 2010, 19:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Omend den træning du har valgt at dedikere til mig, er en smule vattet. Er jeg stadig beæret over at du dedikerede den til mig!!1
#TEAMSJONAS 2014 #Hejhejpik
I was 135 pounds and then I ate steroids for every meal then i weighed 500 pounds because I took hippo steroids and my biceps exploded and hippo muscle flew everywhere and landed on my grandmas face.
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2304
Tilmeldt: 16. jun 2007, 13:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:Du burde nævne mig noget mere i din log. Det gør mig ked af det at du ikke gør.
Jeg synes nemlig at du er sød.
Ikke græde, min kære ven. Jeg nævner dig en anden god gang. Især hvis du gør noget klogt!
Ratz skrev:Jeg har svært ved at finde ord. :bodyman:
Hvad skal det sige? :afraid:
Maskinen skrev:Stod og kiggede lidt på hans visitkort i dag...
Ved du hvad han sådan ca. ligger på for at løsne øvre ryg op?
Det afhænger af hvad du skal have lavet, men jeg har været hos ham en del gange og jeg har virkeligt gode erfaringer med hans behandlinger. Alt hvad jeg har haft af problemer, større eller mindre, har han ordnet - endda relativt hurtigt. Jeg kan 100% anbefale ham, så prøv at give ham et kald og snak med ham om hvad du har brug for, så er jeg sikker på du får en fin pris på det hele :)
sjonas skrev:Omend den træning du har valgt at dedikere til mig, er en smule vattet. Er jeg stadig beæret over at du dedikerede den til mig!!1
Det kan jeg kun beklage omend du har ret :verysad:


Idag, kære friends, sidder jeg og skriver eksamensopgave. Det gør jeg nok også imorgen eftersom den skal afleveres på mandag. Det er 10 sider om strategisk styring af immaterielle aktiver, hvor jeg har valgt at fokusere på Enron og deres konkurs. Jeg er sulten, kan jeg mærke nu hvor jeg holder pause. Jeg vil lave mig noget mad, kan I hygge jer!
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Biiver skrev:
Ratz skrev:Jeg har svært ved at finde ord. :bodyman:
Hvad skal det sige? :afraid:

Jeg fandt det sjovt. O:)
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar
 
Reputation point: 315
 
Indlæg: 5972
Tilmeldt: 31. jul 2008, 22:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Peak

Antal træninger i 2011: 284
Kommentar: Afleverede semesterets første eksamen kl. 12:00. Det blev udmærket og det skal forsvares mundtligt, så der er rig mulighed for at uddybe udvalgte punkter. Efter lidt gruppearbejde tog jeg i Gym, hvor Legend kom forbi med chokolade :wub:
I anledning af CPL-møde var der mange flotte mennesker i Gym og det var generelt good times.
Trykket føltes ganske fint idag og vægten sagde 75,2 kg. Tager lidt cardio imorgen og en lille trekamp onsdag. Det bliver nok det :)

Squat
4x100 kg
4x120 kg
3x130 kg
2x140 kg
1x150 kg

Bænk
4x85 kg
3x90 kg
2x97,5 kg
1x105 kg

Sumo Dødløft
4x150 kg
3x160 kg
2x172,5 kg
1x185 kg

Derefter 20 minutters cardio, lidt lal, udstrækning og i bad
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du skal huske at logge din træning i dag. :wub:
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Legend skrev:Du skal huske at logge din træning i dag. :wub:

Har lige gjort det. Tak for lån iøvrigt.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Biiver skrev:
Legend skrev:Du skal huske at logge din træning i dag. :wub:

Har lige gjort det. Tak for lån iøvrigt.


Idiot. :wub:
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Peak

Antal træninger i 2011: 286
Kommentar: Havde undervisning kl. 8-10 og derefter tre timers gruppearbejde som forberedelse til eksamen. Ganske stille og roligt. Derefter gik turen i Gym til den sidste træning inden TSK og det var også meget stille. Nu kribler det altså i kroppen for at få lov at løfte. Bliver sgu sjovt at se hvordan kroppen reagerer på de mange eksperimenter og så er det selvfølgelig altid sjovt at løfte :mrgreen:

Squat
Op til 2x135 kg

Bænk
Op til 2x100 kg

Sumo Dødløft
Op til 1x170 kg
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Held og lykke i weekenden!
Hvad går du efter?
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2466
Tilmeldt: 6. mar 2010, 19:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Maskinen skrev:Held og lykke i weekenden!
Hvad går du efter?
Jo tak, men alverdens held og lykke kunne desværre ikke hjælpe mig i weekenden. Der var desværre ikke rigtig noget tryk efter den lange deload. Ærgerligt, men man er jo nødt til at forsøge for at lære. Dog utroligt frustrerende at lave et så dårligt resultat, når formen har været kanon i hele perioden op til. Men der kommer heldigvis mange stævner fremover.

Grundtræning

Antal træninger i 2011: 288
Kommentar: Havde gruppearbejde på skolen fra kl. 12-16 og derefter gik turen i Gym, hvor der var temmelig stille efter weekendens stævne, men vi hyggede os gevaldigt. Kroppen har det fint, er ikke nævneværdigt øm nogle steder. De næste par dage bliver træningen på dagsform og ud fra lyst. Meget stille og roligt.

Squat tempo: 4-1-4
2x5x60 kg
3x100 kg
3x3x120 kg
3x100 kg

Smal Bænk mod elastik til 5cm klods
5x60 kg
5x5x65 kg

Sumo Dødløft stående på 4cm klods
2x6x60 kg
6x100 kg
3x3x140 kg

Derefter en håndfuld sæt af hhv. dips, pullups og glute ham raises inden jeg strakte ud og hoppede i bad.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Biiver skrev:Jo tak, men alverdens held og lykke kunne desværre ikke hjælpe mig i weekenden. Der var desværre ikke rigtig noget tryk efter den lange deload. Ærgerligt, men man er jo nødt til at forsøge for at lære. Dog utroligt frustrerende at lave et så dårligt resultat, når formen har været kanon i hele perioden op til. Men der kommer heldigvis mange stævner fremover.


Laver du en update om hvordan det rent faktisk gik eller skal jeg fange dig i le gym for at lokke det ud af dig?
Har forresten kigget lidt galt i min kalender så kommer først op og smede i morgen aften, og altså ikke kl 16 som jeg ellers har skrevet.. er på arbejde til 19 :(
- men mon ikke det går når flere af de store drenge kommer alligevel!
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2466
Tilmeldt: 6. mar 2010, 19:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Maskinen skrev:Laver du en update om hvordan det rent faktisk gik eller skal jeg fange dig i le gym for at lokke det ud af dig?
Har forresten kigget lidt galt i min kalender så kommer først op og smede i morgen aften, og altså ikke kl 16 som jeg ellers har skrevet.. er på arbejde til 19 :(
- men mon ikke det går når flere af de store drenge kommer alligevel!
Jeg lavede 277,5-150-287,5=715. Dvs. pr med 2,5 kg i totalen, men det føltes dårligt fra start til slut. Havde intet tryk, så er ganske utilfreds med det hele. Men sådan kan det selvfølgelig når man prøver noget nyt.

Grundtræning

Antal træninger i 2011: 289
Kommentar: Havde undervisning fra kl. 11-14 og efter et kort pitstop derhjemme, smuttede jeg i Gym, hvor vi idag var en hæderlig flok samlet til fællestræning. Det var enormt hyggeligt og folk gav den fint gas :)

Box Squat
2x5x60 kg
3x100 kg
3x130 kg
3x150 kg
3x130 kg
3x100 kg

Bænk
5x70 kg
5x85 kg
3x100 kg
2x110 kg
1x115 kg
4x6x90 kg

Dødløft skiftevis sumo og konventionel
2x6x60 kg
2x4x100 kg
2x3x130 kg

Derefter en håndfuld sæt af hhv. pullups, flyes, crunch og side bends inden jeg hoppede i bad
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har meget at se til for tiden. Efter den sidste opdatering blev jeg desværre syg og er først ved at være rask nu. Det var ikke godt, da jeg havde en eksamen idag og en tur til Norge i weekenden, hvor den stod på en række tests i forbindelse med et forskningsprojekt, jeg skal være forsøgsperson i. Det vil undersøge hvorvidt træning med reverse bands er overførbar til rå styrke og udstyret i squat og dødløft. Jeg skulle rigtigt teste max i squat og dødløft fredag både rå og med reverse bands, men da jeg stadig havde feber, blev jeg udskudt til søndag. I stedet fik jeg taget MRI af lårene, lavet spændighedstest, in body scan og dynamometer, hvor der blev testet maksimal styrke i leg extension i tre forskellige vinkler.
Søndag var feberen væk, så jeg fik lov at teste. Det var ikke ligefrem stort tryk efter sygdom, men jeg kom igennem. I squat fik jeg lavet 177,5 kg rå og 210 med reverse bands i en opsætning, hvor den er sat enkelt op og slipper i toppen. Målte ikke tension, men cirka 35 kg i bunden tror jeg. Den nye stil er ikke så god rå styrkemæssigt fordi bunden bliver pisse tung, men i udstyret fungerer det godt og jeg kan arbejde bedre med vægten.
I dødløft, som iøvrigt er konventionel for alle i forsøget, lavede jeg 245 kg rå og 265 kg med reverse bands med samme princip i opsætning som i squat.

Jeg er kommet i den gruppe, som skal træne med reverse bands i al squat og dødløft, så nu starter 8 ugers træning på det til forsøget designede program inden næste test i slutningen af januar. Fire gange squat og dødløft om ugen, skal nok blive spændende. Der er også to udstyrsdage i squat og dødløft i løbet af perioden, da alle skal teste overførbarheden til udstyret ved et stævne i starten af februar om 10 uger.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Biiver skrev:Har meget at se til for tiden. Efter den sidste opdatering blev jeg desværre syg og er først ved at være rask nu. Det var ikke godt, da jeg havde en eksamen idag og en tur til Norge i weekenden, hvor den stod på en række tests i forbindelse med et forskningsprojekt, jeg skal være forsøgsperson i. Det vil undersøge hvorvidt træning med reverse bands er overførbar til rå styrke og udstyret i squat og dødløft. Jeg skulle rigtigt teste max i squat og dødløft fredag både rå og med reverse bands, men da jeg stadig havde feber, blev jeg udskudt til søndag. I stedet fik jeg taget MRI af lårene, lavet spændighedstest, in body scan og dynamometer, hvor der blev testet maksimal styrke i leg extension i tre forskellige vinkler.
Søndag var feberen væk, så jeg fik lov at teste. Det var ikke ligefrem stort tryk efter sygdom, men jeg kom igennem. I squat fik jeg lavet 177,5 kg rå og 210 med reverse bands i en opsætning, hvor den er sat enkelt op og slipper i toppen. Målte ikke tension, men cirka 35 kg i bunden tror jeg. Den nye stil er ikke så god rå styrkemæssigt fordi bunden bliver pisse tung, men i udstyret fungerer det godt og jeg kan arbejde bedre med vægten.
I dødløft, som iøvrigt er konventionel for alle i forsøget, lavede jeg 245 kg rå og 265 kg med reverse bands med samme princip i opsætning som i squat.

Jeg er kommet i den gruppe, som skal træne med reverse bands i al squat og dødløft, så nu starter 8 ugers træning på det til forsøget designede program inden næste test i slutningen af januar. Fire gange squat og dødløft om ugen, skal nok blive spændende. Der er også to udstyrsdage i squat og dødløft i løbet af perioden, da alle skal teste overførbarheden til udstyret ved et stævne i starten af februar om 10 uger.


245 konv dødløft er sku da vildt nok! :twisted: .... Og det program lyder også ret badass!
Løft med udstyr (stævne/træning):
Squat: 200 kg/175 kg
Bænk: 115 kg/115 kg
Dødløft: 205 kg/210 kg

BLIVE STÆRKERE END NOGENSINDE, SAMT SE GODT UD !!!!
2 IN 1
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. nov 2009, 20:32
Geografisk sted: Tårnby ... TSK
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 217.50
- Dødløft: 222.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



NicoN skrev:245 konv dødløft er sku da vildt nok! :twisted: .... Og det program lyder også ret badass!
Det var udmærket og der var sgu også til 250 kg hvis jeg var gået direkte, men havde bl.a. 240 kg inden. Men så må jeg jo gøre det til næste test - og forhåbentligt mere til også :D
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Elastik-projekt

Antal træninger i 2011: 291
Kommentar: Havde eksamen imorges i strategisk immateriel ledelse, som var mundtlig på basis af en individuel skriftlig opgave. Derefter blev jeg et par timer og snakkede med de andre, sikke meget tidsoverskud jeg har! Smuttede hjem og slappede af herefter og var særdeles øm i ryggen efter igår. Der er sgu immervæk stor forskel på rå sumo og rå konventionel dødløft. Men projektets første træning var idag, så smuttede en tur i Gym for at tage hul på herlighederne :)

Squat m. reverse bands (fik ikke målt opsætningen, men gør jeg næste gang)
5x125 kg
4x147,5 kg
4x4x157,5 kg

Bænk m. elastik i 8-tal
4x110 kg
4x115 kg
4x117,5 kg
4x122,5 kg
2x3x125 kg

Konventionel Dødløft m. reverse bands og bredt greb
5x132,5 kg
4x155 kg
3x4x167,5 kg

Derefter en håndfuld sæt af chest-supported rows og udstrækning inden jeg smuttede i bad.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Elastik-projekt

Antal træninger i 2011: 292
Kommentar: Havde lidt undervisning på skolen idag, så måtte desværre fortælle den kære Riis at jeg ikke kunne træne. Han var der dog stadig da jeg ankom i Gym. Det var fuldstændig spild af tid med undervisningen, så det var lidt ærgerligt at jeg ikke bare droppede den.

High Bar Squat m. reverse bands og stop i bunden
5x105 kg
4x122,5 kg
2x4x132,5 kg
3x3x140 kg

Smal Bænk m. fødderne på bænken
4x65 kg
5x5x77,5 kg

Konventionel Dødløft m. reverse bands -45 kg i bunden, slipper helt i top
5x157,5 kg
5x185 kg
4x197,5 kg
3x3x210 kg

Derefter en håndfuld sæt af leg curl, cable curls og pushdown med reb.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Elastik-projekt

Antal træninger i 2011: 293
Kommentar: Har brugt det meste af dagen på at slappe af og ordne lidt praktiske gøremål. Ellers har jeg fået skrevet lidt på en kort eksamensopgave til næste mandag og har fået læst en smule til en skriftlig eksamen næste fredag. Ganske stille og rolig dag.

Bænk
5x80 kg
4x3x102,5 kg

supersæt

Incline Bænk til 5cm klods
5x65 kg
4x3x72,5 kg

supersæt

Inverted Ring Rows
4x10xBW

Military Press
6x45 kg
2x6x52,5 kg
2x5x55 kg

Til sidst en håndfuld sæt af chest supported rows og en masse udstrækning, hvor jeg fik testet en række nye øvelser. Der var helt sikkert et par stykker, som jeg vil fortsætte med på fast basis
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Elastik-projekt

Antal træninger i 2011: 294
Kommentar: Mødtes med to kammerater på café ved 9-tiden, hvor vi arbejdede indtil cirka kl. 14 inden vi smuttede over på CBS og arbejdede to timer mere. Ganske produktivt med en del diskussioner og snakke om både det ene og andet - ja nemlig.

Squat m. reverse bands
5x125 kg
4x147,5 kg
2x4x157,5 kg
3x3x167,5 kg

Bænk m. pinky grip og fødderne på bænken
5x65 kg
6x4x77,5 kg

Konventionel Dødløft m. reverse bands og bredt greb
5x132,5 kg
4x155 kg
2x3x167,5 kg
3x3x177,5 kg

Derefter lidt biceps og triceps inden jeg strakte godt ud og smuttede i bad
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Et hurtigt spørgsmål; Mindes du rodede lidt med en app eller et vækkeur som overvågede ens søvncykluser. Hvad blev din konklusion på dette? Er det effektivt?
No Sacrifices, just the decision to train hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 19. maj 2008, 06:07
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kocemba skrev:Et hurtigt spørgsmål; Mindes du rodede lidt med en app eller et vækkeur som overvågede ens søvncykluser. Hvad blev din konklusion på dette? Er det effektivt?
Det er helt rigtigt. Min konklusion var, at det skabte et større fokus på søvnen. Dvs. mere fokus på hvornår man går iseng ift. hvad tid man skal stå op og dermed hvor mange timer man sover hver nat. Det giver samtidig et godt overblik over gennemsnittet henover en uge, måned osv. I forhold til de specifikke grafer for hver nats søvndybde, tror jeg man skal passe på med at tillægge det for meget værdi, når man blot bruger en app til mobilen til 20 kr.

Elastik-projekt

Antal træninger i 2011: 295
Kommentar: Træningen fra igår, fredag. Ganske fin omgang i godt selskab. Fik startet yoga-holdet med Riis og alle hyggede sig gevaldigt.

High Bar Squat m. reverse bands og stop i bunden
5x105 kg
4x122,5 kg
4x4x132,5 kg

Bænk
5x80 kg
3x95 kg
3x102,5 kg
3x105 kg
4x3x107,5 kg

Konventionel Dødløft m. reverse bands
5x157,5 kg
4x185 kg
3x197,5 kg
3x2x210 kg
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 302 gæster



cron