Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

EWhite skrev:Altså, så længe de dør med det samme og ikke lider, så kan det vel være lige meget, hvad de bliver skudt med.

Storfod skrev:Hvis de ikke er chippet eller øremærket, kan jeg ikke se et problem i at aflive dem..
Han kunne jo også samle dem sammen og sælge dem

Nå men det korte af det lange er: så længe det ellers foregår på forsvarlig og human vis, kan det ikke bringe mit pis i kog.

muren skrev:Han bruger en Revolver, den flækker dyret midt over. Nogen gange skærer han hovedet af dem og fodrer sine hunde med dem.

Storfod skrev:Hvis de ikke er chippet eller øremærket, kan jeg ikke se et problem i at aflive dem..
Han kunne jo også samle dem sammen og sælge dem

EWhite skrev:muren skrev:Han bruger en Revolver, den flækker dyret midt over. Nogen gange skærer han hovedet af dem og fodrer sine hunde med dem.
Wat...

muren skrev:EWhite skrev:muren skrev:Han bruger en Revolver, den flækker dyret midt over. Nogen gange skærer han hovedet af dem og fodrer sine hunde med dem.
Wat...
Ja jeg syntes også det er fucked op, især når man går og passer en der hjemme.

At det så forekommer mig en smule sært at skyde katte med revolver og fodre hund med dem, er jo hvad det er...:-)

EWhite skrev:muren skrev:Han bruger en Revolver, den flækker dyret midt over. Nogen gange skærer han hovedet af dem og fodrer sine hunde med dem.
Wat...

Dingo skrev:Hunde der render løst rundt - ikke ok.
Slanger der kryber rundt i naboens have - ikke ok.
Katte der render rundt og skider og pisser ud over naboernes have og ejendele - helt fint, det er kattens natur.
Folk må få styr på deres kæledyr eller lade være med at have et. Jeg er ret allergisk overfor katte så jeg skal ingenlunde have fremmede katte rendende rundt. Hvordan problemet løses er så en anden ting, men katteejere skal stoppe med at gemme sig bag ved "katten er sin egen"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster