Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

andreas7074 skrev:Hvorhen?
Tror at de konfiskerer pulveret medmindre det er uåbnet.
Kan ikke se noget problem med barbermaskinen

DonKahle skrev:Lyder umiddelbart lidt underligt i mine ører, men det rager jo heller ikke mig hvad fanden du foretager dig i flyet :-)
En elektronisk barber maskine er så vidt jeg ved, IKKE tilladt. Den indeholder skarpe metal dele, og er derfor ikke godkendt. Samt du kan omdanne den til en tazar, fordi der er batterier i. Proteinpulver får du nok heller ikke lov til, med mindre der her gælder samme regler som flydende væsker. (100 ml maks, og ned i en forsejlet pose)
Husk dog lige på, at vandet i flyets vandhane ikke bør drikkes, der er en masse bakteriedræbende kemikalier i så det ikke rådner i deres vandtank. Evt. drik en slowrelease shake inden du tager ud til lufthavnen.
Ville ikke anbefale dig og prøve, du risikerer og blive afvist - Også er det sgu bare ærgerligt, de erstatter ikke din billet.

RippedInFourWeeks skrev:Det er nu ikke til turen derover, det er for at have proteinpulver derovre. Men hvis jeg bliver afvist, kan jeg vel bare smide pulveren ud og stadig komme med på flyet?

Pind skrev:RippedInFourWeeks skrev:Det er nu ikke til turen derover, det er for at have proteinpulver derovre. Men hvis jeg bliver afvist, kan jeg vel bare smide pulveren ud og stadig komme med på flyet?
Hvorfor så ikke bare smide det i hovedbagagen så er der ikke noget problem?

RippedInFourWeeks skrev:Må man have proteinpulver med i håndbagagen i flyet? Og en elektronisk barber maskine?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster