Nu var jeg så godt igang med at skulle begynde at bruge den populære kostplanfunktion her på sitet, men opdager til min store ærgrelse at man (jeg) ikke kan tilføje fødevare i den!? Synes der går lidt af idéen med det - i forvejen tidsbetingede arbejde - at føre kostplan, hvis man hver gang skal hive sine varedeklarationer frem, udregne og indsætte i planen, med samtlige de fødevarer som ikke er inkluderet i tabellen.
Jeg har læst kostplan doc. -og brugervejledning, hvoraf det fremgår at man godt kan indtaste nye fødevarer og gemme til senere brug, både pr. 100 g. og stykvis, men når jeg følger vejledningen, gemmer en vare, og senere vil 'genfinde' denne i varetabellen er den der ikke. Det hjælper heller ikke at logge ud og ind.
Er det fordi at det tager en dags tid før den bliver opdateret, eller blot fordi jeg ikke har rettighederne dertil, fordi I ikke kan lide mig?
Der står jo i vejledningen at den vil være synlig herefter, i starten dog kun for mig, eftersom redaktionen skal godkende tilføjelsen og krydstjekke den med andre varer, inden den bliver tilgængelig for alle på sitet - men den er jo ikke engang tilgængelig for mig.
På forhånd tak.

, men så