Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69542 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1458
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1456

Følg bodybuilding.dk på

Kostplan (Tilføjelse af ny fødevare?)

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB'ere!

Nu var jeg så godt igang med at skulle begynde at bruge den populære kostplanfunktion her på sitet, men opdager til min store ærgrelse at man (jeg) ikke kan tilføje fødevare i den!? Synes der går lidt af idéen med det - i forvejen tidsbetingede arbejde - at føre kostplan, hvis man hver gang skal hive sine varedeklarationer frem, udregne og indsætte i planen, med samtlige de fødevarer som ikke er inkluderet i tabellen.

Jeg har læst kostplan doc. -og brugervejledning, hvoraf det fremgår at man godt kan indtaste nye fødevarer og gemme til senere brug, både pr. 100 g. og stykvis, men når jeg følger vejledningen, gemmer en vare, og senere vil 'genfinde' denne i varetabellen er den der ikke. Det hjælper heller ikke at logge ud og ind.

Er det fordi at det tager en dags tid før den bliver opdateret, eller blot fordi jeg ikke har rettighederne dertil, fordi I ikke kan lide mig? O:)

Der står jo i vejledningen at den vil være synlig herefter, i starten dog kun for mig, eftersom redaktionen skal godkende tilføjelsen og krydstjekke den med andre varer, inden den bliver tilgængelig for alle på sitet - men den er jo ikke engang tilgængelig for mig. :shock:

På forhånd tak. :wink:

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Alle de fødevarer du finder derinde, er nogle som tidligere er skrevet ind af andre medlemmer. De nye, som jeg har tilføjet, kommer automatisk frem når jeg senere vil tilføje dem. Jeg ved ikke hvorfor, at det ikke er tilfældet ved dig.
Brugeravatar

Reputation point: 104

Geografisk sted: Spanien

Træner her: Ullerslev motioncenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00

Så du kan altså godt tilføje nye fødevarer? :^o
Så er der måske håb forude =P~, men så det jo næsten være fordi BB ikke kan lide mig :oops:

Tillægsspørgsmål: Hvad anbefales det ca. af mængde (i procent) om dagen for henholdsvis: protein, carbs og fedt?
Er det ikke noget ala; Protein: 15-25%, Fedt: Max 30 %, Carbs: the rest - eller hvad bruger I for en opdeling?

Vh.

BaconBoy skrev:Så du kan altså godt tilføje nye fødevarer? :^o
Så er der måske håb forude =P~, men så det jo næsten være fordi BB ikke kan lide mig :oops:

Tillægsspørgsmål: Hvad anbefales det ca. af mængde (i procent) om dagen for henholdsvis: protein, carbs og fedt?
Er det ikke noget ala; Protein: 15-25%, Fedt: Max 30 %, Carbs: the rest - eller hvad bruger I for en opdeling?

Vh.

Som minimum 1.7g protein per kilo du vejer, det er videnskabeligt bevist.
Fedt er der lidt mere delte meninger om, generelt anbefaler man omkring 1gram / kilo, du vejer - det passer i hvert fald godt ift. generelle anbefalinger. Derudover kan resten være carbs, dog kan du sagtens indtage mere fedt / protein uden der sker noget.

Du kan se fedt / protein, som en form for byggesten, hvor carbs bare er brændstof, dog kan protein / fedt godt omdannes til dette brændstof. Opsummeret indtager mange altså omkring 2-3g protein / kilo, 1g fedt / kilo (hoveddel sundt fedt), resten carbs.

Reputation point: 5

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Ingen logbog

Okay. Tak for svaret.

Men nogle der kan svare på hvorfor man ikke kan tilføje 1 stk.'s fødevarer i tabellen til senere brug? Det er kun hvis jeg vælger stykvis at det bliver slettet? :verysad:

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster