Jeg er en dreng på 16 år, 184 cm og 75 kg som virkelig er blevet bidt af, at træne min krop efter min værelseskammerat fra efterskolen fik slæbt mig med over i styrkelokalet. Jeg begyndte så at læse omkring træning, og har så trænet en af de meget anbefalet fullbody-programmer i ca. 3 måneder, med meget fokus på at udføre øvelserne rigtigt. Jeg har altid været betaget af "Calisthenics" og vil gerne selv kunne lave en masse af de mere avancerede øvelser. Jeg har søgt, søgt og søgt, men har ikke kunnet finde svar på mine spørgsmål.
Hvordan kan et program se ud, hvis man gerne vil træne sig op til, at lave mere avancerede kropsøvelser? Tænkte det i starten ville være lettest, at putte så mange BW øvelser ind i et "almindeligt" program som muligt. Indtil jeg er stærk nok, til at kunne lave nogle andre BW øvelser som måske kan erstatte nogle af dem med vægte.
Hvordan kan jeg træne mig op til, at tage nok reps pr. sæt i fx. chins?
Hvordan skal progressionen være?
Og nogle der kender en hjemmeside eller andet, hvor man kan se hvad diverse bw-øverlser træner?
Vil det tage længere tid at opnå det ønskede look, da jeg primært vil have fokus på at gøre det med bw-øvelser?
Mit mål med træningen er, at få et atletisk look og kunne lave nogle vildere bw-øvelser. Mange tak på forhånd