Nu har undertegnede gået og læst div. anmelderser af Stacker 4 - og fik i sidste ende overbevist mig selv om, at det skulle prøves - trods div. bivirkninger, der kunne opstå..
Jeg prøvede produktet for første gang igår, hvor jeg tog min første pille efter morgenmaden, den næste blev slugt efter middags og den sidste blev slugt efter aftensmad - Altså præcis som "produktet selv anbefaler"
Det gik da også fremragende hele dagen og følte nærmest, at jeg allerede forbrændte væsentligt mere end normalt - så det var jo bare glimrende!
Indtil det blev aften..
Da jeg først lagde hovedet på puden, fik jeg en mærkelig fornemmelse i kroppen. Det var som om, at hele kroppen "sov"/sitrede, hvilket bestemt ikke var sjovt. Det medførte også, at jeg fik svært ved at trække vejret - lidt ligesom når det føles som om, at man skal gabe, men bare ikke kan "få det ud". Så begyndte jeg selvfølgelig at læse endnu mere om produktet, hvorpå jeg bare lige hurtigt skimmer, at man skal kontakte professionel hjælp, hvis man bl.a. oplever "shortness of breath"..
^ Det blev en lang smørre..
Det jeg egentligt bare ville høre er, hvorvidt det ville give noget udbytte evt. at drosle ned og så kun tage en 2-stykker om dagen for at undgå den pille om aftenen?.. Det kunne jo være fordi, at jeg ikke kan falde til ro, grundet koffeinen.
Indhold i pillerne:
Proprietary Blend 211 mg
Green Tea Extract 60% (Leaves)(4.5 mg Caffeine Alkaloids), Yerba Mate (Fruit), Guarana (Seeds), Capsicum Annuun (Whole Pepper), Kola Nut (seeds)(<1 mg Caffeine Group Alkaloids, Siberian Ginseng (Root)
Cafeine (anhydrous) 200 mg
- På forhånd tak.
Mads