Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 831
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 828

Følg bodybuilding.dk på

Stacker 4

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Goddag de herrer..

Nu har undertegnede gået og læst div. anmelderser af Stacker 4 - og fik i sidste ende overbevist mig selv om, at det skulle prøves - trods div. bivirkninger, der kunne opstå..

Jeg prøvede produktet for første gang igår, hvor jeg tog min første pille efter morgenmaden, den næste blev slugt efter middags og den sidste blev slugt efter aftensmad - Altså præcis som "produktet selv anbefaler"

Det gik da også fremragende hele dagen og følte nærmest, at jeg allerede forbrændte væsentligt mere end normalt - så det var jo bare glimrende! :dance:

Indtil det blev aften..

Da jeg først lagde hovedet på puden, fik jeg en mærkelig fornemmelse i kroppen. Det var som om, at hele kroppen "sov"/sitrede, hvilket bestemt ikke var sjovt. Det medførte også, at jeg fik svært ved at trække vejret - lidt ligesom når det føles som om, at man skal gabe, men bare ikke kan "få det ud". Så begyndte jeg selvfølgelig at læse endnu mere om produktet, hvorpå jeg bare lige hurtigt skimmer, at man skal kontakte professionel hjælp, hvis man bl.a. oplever "shortness of breath"..

^ Det blev en lang smørre..

Det jeg egentligt bare ville høre er, hvorvidt det ville give noget udbytte evt. at drosle ned og så kun tage en 2-stykker om dagen for at undgå den pille om aftenen?.. Det kunne jo være fordi, at jeg ikke kan falde til ro, grundet koffeinen.

Indhold i pillerne:
Proprietary Blend 211 mg
Green Tea Extract 60% (Leaves)(4.5 mg Caffeine Alkaloids), Yerba Mate (Fruit), Guarana (Seeds), Capsicum Annuun (Whole Pepper), Kola Nut (seeds)(<1 mg Caffeine Group Alkaloids, Siberian Ginseng (Root)
Cafeine (anhydrous) 200 mg

- På forhånd tak.

Mads

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

jeg havde sgu nok droppet dem -.-
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Vis kostplan

Hmm eller os prøv at gå op på 4 piller dagligt, de piller lyder fornuftige. :whistle:
Brugeravatar

Styrkeliste

Det har nok bare været koffeinen
Brugeravatar

Jenslyn87 skrev:Det har nok bare været koffeinen

True, måske skal han bar tilvænne sig, men tror nu jeg ville sælge dem videre eller smide dem ud :s
Brugeravatar

Styrkeliste

Er du egentligt klar over at du har indtaget hvad der svarer til 15 kopper kaffe? :)
De fleste vil have søvnproblemer hvis de drak 5 kopper kaffe til aftensmaden, så ikke noget unormalt der.
Shortness of breath er svært at vurdere, men IMO burde du sgu stoppe med at indtage noget der giver dig åndedrætsbesvær...

Derudover, effekten af et ordentligt skud koffein på et cut er minimal (rent klinisk ihvertfald), hvis man så medtager at du ikke sover lige så godt, så er det jo tvivlsomt om det overhovedet er gavnligt for dit cut!

Men hvis du er fast besluttet på at tage dem, så har du ret i at du bør trappe ned til 1-2stk om dagen! (men igen - åndedrætsbesvær.... lyder ikke sjovt....)
Brugeravatar

hey!
- du ska kun tage 1 om dagen 30minutter inden din træning. ALDRIG NOGEN SINDE 2 - 3 som der står!! du ka ende med at få koffein shock (staves) :o

Logbog: Ingen logbog

Er jo også et spørgsmål om tolerance... men ja, du har da garanteret bare fået et skud koffein for meget!
Brugeravatar

@Alle
Tak for hurtig respons, drenge.

@srdjii
Jeg er ikke helt med på, hvorfor man skulle sluge det inden træning? Ens forbrænding skulle jo helst holdes oppe konstant - pre-workout-mæssigt er et produkt som xpand xtreme noget mere hensigtsmæssigt.. Eller er jeg helt way-off her?

altså jeg tog 1 om dagen i en måned og tabte mig 10 kg.
og det virkede for mig at tage den lige efter morgenmaden :)
- på et tidspunkt prøvede jeg og tage 2, men så fik jeg det bare møg dårligt!

Okay. :)

Jamen så tror jeg, at jenslyn er inde på noget af det rigtige - nemlig, at det nok handler om koffein tolerance og evt. tilvæning.. Har nemlig en kammerat, som også startede på det igår.. Den eneste bivirkning han har påvirket er, at han hele tiden render på toilet... men han er også en værre skidespræller. ;)

Srdjii skrev:altså jeg tog 1 om dagen i en måned og tabte mig 10 kg.
og det virkede for mig at tage den lige efter morgenmaden :)
- på et tidspunkt prøvede jeg og tage 2, men så fik jeg det bare møg dårligt!

Hvordan hjælper " koffein" piller på at tabe sig?
Brugeravatar

Styrkeliste

hehe ja okay :) men held og lykke med dem! :wink:

Forresten, har li googlet dem, de ser ret "amerikaniserede" ud :b Er stacker 3 fra hell-No bedre?
Brugeravatar

Styrkeliste

Hej.

Problemet her er du har overdoseret. Med et produkt som Stacker 4 skal du tage det der kaldes en "pyramide" kur. Din krop er ikke vant til alt det du får i pillerne, specielt koffein. Derfor skal du de første par dage kun tage en pille efter morgenmaden, indtil du føler du kan prøve 2 om dagen og til sidst 3 om dagen. Når du så vil stoppe igen trapper du ned igen på 2 piller og derefter 1. deraf kommer navnet "Pyramide" kur.

Du kan også sagtens stoppe hvis du er blevet skræmt, ville bare lige tilføje det :)

- Andreas.

Mads^P skrev:Goddag de herrer..

Nu har undertegnede gået og læst div. anmelderser af Stacker 4 - og fik i sidste ende overbevist mig selv om, at det skulle prøves - trods div. bivirkninger, der kunne opstå..

Jeg prøvede produktet for første gang igår, hvor jeg tog min første pille efter morgenmaden, den næste blev slugt efter middags og den sidste blev slugt efter aftensmad - Altså præcis som "produktet selv anbefaler"

Det gik da også fremragende hele dagen og følte nærmest, at jeg allerede forbrændte væsentligt mere end normalt - så det var jo bare glimrende! :dance:

Indtil det blev aften..

Da jeg først lagde hovedet på puden, fik jeg en mærkelig fornemmelse i kroppen. Det var som om, at hele kroppen "sov"/sitrede, hvilket bestemt ikke var sjovt. Det medførte også, at jeg fik svært ved at trække vejret - lidt ligesom når det føles som om, at man skal gabe, men bare ikke kan "få det ud". Så begyndte jeg selvfølgelig at læse endnu mere om produktet, hvorpå jeg bare lige hurtigt skimmer, at man skal kontakte professionel hjælp, hvis man bl.a. oplever "shortness of breath"..

^ Det blev en lang smørre..

Det jeg egentligt bare ville høre er, hvorvidt det ville give noget udbytte evt. at drosle ned og så kun tage en 2-stykker om dagen for at undgå den pille om aftenen?.. Det kunne jo være fordi, at jeg ikke kan falde til ro, grundet koffeinen.

Indhold i pillerne:
Proprietary Blend 211 mg
Green Tea Extract 60% (Leaves)(4.5 mg Caffeine Alkaloids), Yerba Mate (Fruit), Guarana (Seeds), Capsicum Annuun (Whole Pepper), Kola Nut (seeds)(<1 mg Caffeine Group Alkaloids, Siberian Ginseng (Root)
Cafeine (anhydrous) 200 mg

- På forhånd tak.

Mads

Hej Mads,

Jeg har i min cutting-periode selv forsøgt mig med Stacker 4. Og min erfaring siger mig, at du ligeså godt ved et godt gammeldags kalorie-underskud og god cardio kan opnå samme "effekt" som Stacker 4 praler af.

Men, HVIS du absolut vil køre dem, så gør det ikke for længe. Og start de første par dage med at tage 1-2 tabs, og trap langsomt op, ligesom det også kan anbefales, at trappe ned igen når glasset er ved at være tomt. Jeg endte ud med, at få ondt i hovedet som følge af en pludselig koffein-afhængighed (1 pille svarer til ca. 3 espresso-shots).

Held og lykke - men pas på med dem.

Geografisk sted: Vestsjælland

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

Mads^P skrev:og fik i sidste ende overbevist mig selv om, at det skulle prøves - trods div. bivirkninger, der kunne opstå..

og følte nærmest, at jeg allerede forbrændte væsentligt mere end normalt

Det medførte også, at jeg fik svært ved at trække vejret

at man skal kontakte professionel hjælp, hvis man bl.a. oplever "shortness of breath"..

Jeg synes det er ret klart at bivirkningerne overskygger "virkningen" med mange længder :-k
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online