Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 831
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 828

Følg bodybuilding.dk på

Stacker 4

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej.

- Jeg ville bare spørge om der nogle der har begået sig med slankeproduket Stacker 4?? Om de overhovedet hjælper dig med at forbrænde ekstra fedt?
Og hvor mange skal man tage om dagen?
Har læst man max skal tage 1 om dagen. Ca. 30min før sin træning. Hvis man tager som der står på dåsen (2-3) får man bivirkninger f.eks. Søvnproblemer, Koffein chok.

Håber der nogle der kan hjælpe :D :D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du ikke er i underskud, så taber du ikke fedt. Stacker 4 eller ej.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Vil vove at påstå nærmest alle lovlige fatburners effekt er nærmest ikke tilstedeværende, hvis man skal have en fatburner der hamrer kg af, skal den sgu nok være ulovlig. Selv det syntes jeg også er unødvendigt, check din kost, dyrk noget cardio. så skal resultaterne nok komme.

Green tea extract virker, det booster forbrændingen og kan dermed hjælpe et cut på vej. Men som Pind sagde, hvis ikke din kost spiller gør det ingen forskel.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Det der primært "virker" lige i Stacker 4 er den fuckload koffein, det indeholder. Det undertrykker appetitten til en vis grad, hvilket kan gøre et cut lettere at komme igennem hvis man er typen der er sulten konstant i et kalorieunderskud. Er det pengene værd? Næh. Det er mere prisbilligt, omend også lidt mere besværligt, at drikke 3-5 kopper kaffe/te i løbet af dagen.
Et generelt råd omkring den slags kosttilskud: lad være med at kigge på hver enkelt produkt og høre andre om det "virker" eller "hjælper". Kig på ingredienserne, research dem hver for sig og se om der er noget om det, det bliver du langt klogere af.

Reputation point: 75

Træner her: OBBC

Galleri: Vis galleri (15)

Saddydj skrev:Det der primært "virker" lige i Stacker 4 er den fuckload koffein, det indeholder. Det undertrykker appetitten til en vis grad, hvilket kan gøre et cut lettere at komme igennem hvis man er typen der er sulten konstant i et kalorieunderskud. Er det pengene værd? Næh. Det er mere prisbilligt, omend også lidt mere besværligt, at drikke 3-5 kopper kaffe/te i løbet af dagen.
Et generelt råd omkring den slags kosttilskud: lad være med at kigge på hver enkelt produkt og høre andre om det "virker" eller "hjælper". Kig på ingredienserne, research dem hver for sig og se om der er noget om det, det bliver du langt klogere af.

Hey. Jeg er nybegynder og ville gerne af med nogle kilo. Så derfor jeg spørger men du skriver man skal research de ingredienser. Har du et produkt så du ved kunne hjælpe? :-D

Gamalski skrev:Har du et produkt så du ved kunne hjælpe? :-D

Det findes ikke så stop med at lede. Jeg gentager mig selv: Ligger du ikke i underskud, så taber du dig ikke. Så simpelt er det.

Så få styr på din kost og lad være med at prøve på at springe over hvor gærdet er lavest. En pointe du nok sagtens kunne tage med ind i andre aspekter af dit liv.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

nul huller. slettet. nul huller
Sidst rettet af Rkofoed 3. mar 2016, 21:50, rettet i alt 1 gang.

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 165.00

A Menace To Chicken skrev:Green tea extract virker, det booster forbrændingen og kan dermed hjælpe et cut på vej. Men som Pind sagde, hvis ikke din kost spiller gør det ingen forskel.

http://(Slettet af Admin)/4/dk/artiklar/cla-g ... 0-kapsler- - så det her produkt er et godt køb, og ville kunne hjælpe mig med fedtforbrænding? :-D

Gamalski skrev:Hey. Jeg er nybegynder og ville gerne af med nogle kilo. Så derfor jeg spørger men du skriver man skal research de ingredienser. Har du et produkt så du ved kunne hjælpe? :-D

Dit spørgsmål er, selvom du ikke selv er klar over det, uklart. Hvad er det helt præcist, du ønsker at produktet skal gøre for dig? Mener du hvilke produkter der direkte fremskynder fedtforbrændingsprocessen? For så er der ingen (effektive) lovlige produkter; ikke noget, som jeg ville smide penge efter, i hvert fald.
Det lyder som om at du tager udgangspunkt i slankeprodukter og ikke selve diæten, når du skal tabe dig, og jeg kan fortælle dig, at det er et rigtigt dårligt udgangspunkt.

Saddydj skrev:
Gamalski skrev:Hey. Jeg er nybegynder og ville gerne af med nogle kilo. Så derfor jeg spørger men du skriver man skal research de ingredienser. Har du et produkt så du ved kunne hjælpe? :-D

Dit spørgsmål er, selvom du ikke selv er klar over det, uklart. Hvad er det helt præcist, du ønsker at produktet skal gøre for dig? Mener du hvilke produkter der direkte fremskynder fedtforbrændingsprocessen? For så er der ingen (effektive) lovlige produkter; ikke noget, som jeg ville smide penge efter, i hvert fald.
Det lyder som om at du tager udgangspunkt i slankeprodukter og ikke selve diæten, når du skal tabe dig, og jeg kan fortælle dig, at det er et rigtigt dårligt udgangspunkt.

Jeg er godt klar over at min kost skal spille. og at der intet produkt der så erstatte det. Men leder efter en produkt som ville kunne hjælpe med at jeg forbrænder lidt hurtigere. :-D=

A Menace To Chicken skrev:Green tea extract virker, det booster forbrændingen og kan dermed hjælpe et cut på vej. Men som Pind sagde, hvis ikke din kost spiller gør det ingen forskel.

Så f.eks. CLA & Green Tea + L-carnitine, 60 kapsler ville kunne hjælpe mig med til forbrænde lidt hurtigere med en god kost og træning? :-D

Gamalski skrev:
Saddydj skrev:

Jeg er godt klar over at min kost skal spille. og at der intet produkt der så erstatte det. Men leder efter en produkt som ville kunne hjælpe med at jeg forbrænder lidt hurtigere. :-D=

Alrighty så. Hvis det udelukkende er et forbrændingsboost du leder efter kan jeg som sagt ikke komme på noget lovligt, der virker effektivt nok til at jeg selv ville bruge penge på det. Jeg siger dermed ikke at det ikke virker, blot at jeg ikke selv ville købe det. Hvis det virkelig skal være, så er der som du selv nævner (udover grøn te) CLA og L-carnitin. Sikkert også andre.

Saddydj skrev:
Gamalski skrev:
Saddydj skrev:

Alrighty så. Hvis det udelukkende er et forbrændingsboost du leder efter kan jeg som sagt ikke komme på noget lovligt, der virker effektivt nok til at jeg selv ville bruge penge på det. Jeg siger dermed ikke at det ikke virker, blot at jeg ikke selv ville købe det. Hvis det virkelig skal være, så er der som du selv nævner (udover grøn te) CLA og L-carnitin. Sikkert også andre.

Okay. Hvorfor ikke grøn te? har hørt det skulle være godt.

Gamalski skrev:

http://(Slettet af Admin)/4/dk/artiklar/cla-green-tea-l-carnitine-60-kapsler- - så det her produkt er et godt køb, og ville kunne hjælpe mig med fedtforbrænding? :-D

Køb ren green tea extract, bland med vand og skyl ned. Meget billigere, og mere effektivt. Det smager af LOOOOOOOOOOOOOORT, men det har en effekt.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster