Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65715 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1182
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1180

Følg bodybuilding.dk på

Сизифов минут

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Mussetrussen skrev:
bahne05 skrev:Så 1 måltid 1 time før med protein ìg carbs. 1 Shake med 30g carbs og 30g protein undertræning. Og en stor potion aftensmad max 30min efter træning er "godkendt"? :´)


Det er godkendt bahne ja. Det er Mousepants® approved.

Så vil jeg gøre det (:
så kan jeg også få nogle flere kcal :D
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 5603
Tilmeldt: 1. aug 2009, 20:18
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hold kæft hvor hører folk noget dårligt musik når de træner:

http://iform.dk/forums/min-egen-traenin ... v_201006_4
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Mussetrussen skrev:Hold kæft hvor hører folk noget dårligt musik når de træner:
Du træner ikke selv til Roxette?! :shock: :?

Enig enig.. du kan få det godt igen ved at tjekke side 94 i min log- jeg har nemlig pissego' musiksmag :D
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 12600
Tilmeldt: 28. apr 2007, 18:59
Geografisk sted: Frederikssund
 
Træner her: Fitness World
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Poliquin skrev:
incognito skrev:et aspekt som folk ofte glemmer i hele den her failure vs. ej-failure, er at det jo nok er den muskulære udmattelsesgrad der producerer selve det fysiologiske respons, i højere grad end om man har ramt failure eller ej. Og her er det så at det er værd at spørge om det er nødvendigt at ramme failure for at producere stor muskeludmattelse... Jeg mener klart at svaret på det spørgsmål er nej...

Derudover er jeg iøvrigt enig i din sammenfatning


Spændende loglæsning :)

Mener Mell Siff ikke det modsatte Incognito i SuperTraining? Eller husker jeg forkert :-k

hvis han gør....

Så tager han imho voldsomt fejl
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 3202
Tilmeldt: 10. okt 2006, 13:22
Geografisk sted: Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



The Sisyfos protocol

Eat, lift, sleep, repeat, die - the futile life of a bodybuilder

Opvarmning:
Cykling: 3 km, 6.13 min
Dynamic stretching

Tid opvarmning: 18 min

BB:

Squat:
50 kg, 10 reps
90 kg, 10 reps, bælte
110 kg, 8 reps, bælte
125 kg, 5 reps, bælte + wraps
Lænden var træt i dag, så ville ikke presse den yderligere

Chin-ups:
Skåret væk pga. brachialis

Side laterals machine:
45 kg, 10 reps
45 kg, 10 reps
50 kg, 8 reps
50 kg, 8 reps

Side planks:
BW + 10 kg on the hip, 1 min højre side
BW + 10 kg on the hip, 1 min venstre side
BW + 10 kg on the hip, 45 sek højre side
BW + 10 kg on the hip, 45 sek venstre side

Leg ext:
97,5 kg, 15 reps
97,5 kg, 15 reps
97,5 kg, 20 reps

Dumbbell curls kun venstre side:
18 kg, 10 reps
20 kg, 8½ reps
22 kg, 7 reps

Tid BB: 43 min

Tid i alt: 61 min
Sidst rettet af Mussetrussen 29. jun 2010, 10:59, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Så er den her! Bodybuilding.dk nu med vuvuzela.

http://www.vuvuzela-time.co.uk/bodybuilding.dk
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Mussetrussen skrev:Så er den her! Bodybuilding.dk nu med vuvuzela.

http://www.vuvuzela-time.co.uk/bodybuilding.dk


Hahaha.. Hvis det var jeg ikke allerede havde hovedpine i forvejen havde jeg da helt klart valgt at bruge den nye version af BB.dk vuvuzela edition.. :D
Alkohol løser ingen problemer!.. Men alligevel, det gør mælk jo heller ik`...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 394
Tilmeldt: 25. mar 2010, 15:39
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Livet giver mening..
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1561
Tilmeldt: 16. feb 2010, 00:19
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I dag har jeg ikke trænet kroppen. I stedet har sindet været på arbejde. Man må huske at træne begge dele. Jeg er i færd med at læse "Det gode menneske Jesus og skurken Kristus" af Philip Pullman, og er halvvejs. Bogen laver det kunstgreb at lade jomfru Maria føde tvillinger. Den sunde og stærke Jesus, og det sølle skravl Kristus. Jesus er så en fin og stolt mand der hjælper folk, mens Kristus holder sig i baggrunden og nedskriver alt hvad Jesus gør og siger, dog med det twist at han gør alle Jesu gerninger til mirakler og totalt fordrejer virkeligheden. Det er så disse skrifter der ender med at blive Bibelen.

Pullman forsøger herved både at genfortælle Biblen, som rummer mange gode historier, og give naturlige og, for kristne, provokerende forklaringer på hvad der egentlig skete, samtidig med at han får kritiseret kirken og Paulus og den forkvaklede fortolkning og fordrejning af de, egentlig smukke, handlinger som Jesus lavede.


En anden bog jeg lige har læst i dag er en bog, eller et essay, som er fra 1933 og skrevet af normanden Arnulf Øverland. Bogen hedder: Tre foredrag til offentlig forargelse. Og essayet hedder: Kristendommen - den tiende landeplage.
Jeg kommer her med et lille uddrag:

Den niende landeplage som Gud sendte menneskene var et tykt mørke. Det lå over Egypten i tre dage. Den tiende landeplage var et mørke som bredte sig over hele Europa og Amerika, og det har varet i 1900 år. Og det kan være nok.

Og så får kristendommen ellers bare høvl for hårdt.

Efterfølgende blev han anklaget for blasfemi, men vandt sagen i retten.

Åh ja, der er nu ikke noget som en lørdag i selskab med anti-religiøse skrifter :D
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har fundet noget nyt træningsgear. Jeg tror jeg skaber en trend i centeret

http://www.e-mancipate.net/guide-how-to ... -mantyhose
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Mussetrussen skrev:Åh ja, der er nu ikke noget som en lørdag i selskab med anti-religiøse skrifter :D


Er sådan nogle bøger ikke lidt under standard for fornuftige mennesker?
De har ingen form for værdi, eksempelvis i en debat. Du kan ikke danne dine holdninger ud fra sådan slag "kritik". Personligt synes jeg sådan noget hjemmebrygget fiktion er til at smide i skraldespanden. Det er så lavt at kun kritisere det som er - hvad giver den slags kritikere selv? Hvad har de bidraget med?

Minder mig om socialdemokratiet.
90% brok og nedgørelse af andres hårde arbejde og forslag, og 10% egne dårlige forslag.
... kan du følge tanken?

For det første er det slet ikke rationelt at læse og forholde sig til litteratur som på ingen måde forholder sig logik, moralsk eller videnskabeligt til særlig meget. Latterliggørelse af de største tænkere, hvad enten man er enig eller ej, vha. fiktion. Blah. Børnhave-bøger.

Og det der med at "hoppe med på vognen"fordi nogen siger noget på en sjov, ny og spændende måde = gøre sig selv til en del af pøbelen. Det kan gennemsnitsmennesket gøre.

I mit hoved giver det mening at gå tilbage til filosofiens "rødder" og forholde til hvad de siger.
Platon, Augustin, Arkimedes og hvis det går helt galt så læse noget Kierkegaard til og forstå hvad det egentlig er der foregår.... ... ... ...

Har mere at tilføje, men jeg skal udenfor nu og du er nok glad for at slippe.

Go søndag.
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1561
Tilmeldt: 16. feb 2010, 00:19
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Anmoho skrev:
Mussetrussen skrev:Åh ja, der er nu ikke noget som en lørdag i selskab med anti-religiøse skrifter :D


Er sådan nogle bøger ikke lidt under standard for fornuftige mennesker?
De har ingen form for værdi, eksempelvis i en debat. Du kan ikke danne dine holdninger ud fra sådan slag "kritik". Personligt synes jeg sådan noget hjemmebrygget fiktion er til at smide i skraldespanden. Det er så lavt at kun kritisere det som er - hvad giver den slags kritikere selv? Hvad har de bidraget med?

Minder mig om socialdemokratiet.
90% brok og nedgørelse af andres hårde arbejde og forslag, og 10% egne dårlige forslag.
... kan du følge tanken?

For det første er det slet ikke rationelt at læse og forholde sig til litteratur som på ingen måde forholder sig logik, moralsk eller videnskabeligt til særlig meget. Latterliggørelse af de største tænkere, hvad enten man er enig eller ej, vha. fiktion. Blah. Børnhave-bøger.

Og det der med at "hoppe med på vognen"fordi nogen siger noget på en sjov, ny og spændende måde = gøre sig selv til en del af pøbelen. Det kan gennemsnitsmennesket gøre.

I mit hoved giver det mening at gå tilbage til filosofiens "rødder" og forholde til hvad de siger.
Platon, Augustin, Arkimedes og hvis det går helt galt så læse noget Kierkegaard til og forstå hvad det egentlig er der foregår.... ... ... ...

Har mere at tilføje, men jeg skal udenfor nu og du er nok glad for at slippe.

Go søndag.


Kritikere af verdens største religion, en religion der stadig fylder rigtig meget i det danske samfund, er det altid værd at lytte til. Var der ingen der kritiserede det bestående og udpegede det latterlige ville vi aldrig komme videre. Jovel de bidrager måske ikke selv med konstruktive tanker, men jeg vil mene at deres kritik netop er deres ydmyge bidrag til debatten. Der er altid brug for den lille dreng der siger: "han har jo ikke noget tøj på".
Var der ingen der kritiserede hekseafbrændinger, nazisme eller undertrykkelse af folk i Iran eller Nord Korea eller Sydafrika under apartheid, så var vi aldrig kommet videre. Kritikken er første skridt på vejen til forandring. Og religionens idioti er det altid værd at kritisere, men nuvel, nu er religion også en af mine aller største antipatier, så religionskritik underholder mig gevaldigt.

Der er stadig mange ting ved kristendommen i Danmark der kan forarge mig og gøre mig vred:
Statsansatte præster.
Udgifter til kirken som betales af staten og ikke over kirkeskatten (over 600 mio kr om året, hvoraf de 450 mio går til løn og pension til præster og provster).
Kirkens monopol på og ret til at larme og bimle og bamle med deres infernalske klokker for at indkalde til gudstilbedelse hver søndag.
osv osv.
Ting der er helt uhørte i et frit vestligt land med religionsfrihed, og dog favorisering af én bestemt religion. Vi revser lande som Iran for at blande religion og politik sammen, mens vi gør nøjagtig det samme selv. Lad den der er ren kaste den første sten.
Fy for satan! :evil:
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Mussetrussen skrev:Kritikere af verdens største religion, en religion der stadig fylder rigtig meget i det danske samfund, er det altid værd at lytte til. Var der ingen der kritiserede det bestående og udpegede det latterlige ville vi aldrig komme videre. Jovel de bidrager måske ikke selv med konstruktive tanker, men jeg vil mene at deres kritik netop er deres ydmyge bidrag til debatten. Der er altid brug for den lille dreng der siger: "han har jo ikke noget tøj på".
Var der ingen der kritiserede hekseafbrændinger, nazisme eller undertrykkelse af folk i Iran eller Nord Korea eller Sydafrika under apartheid, så var vi aldrig kommet videre. Kritikken er første skridt på vejen til forandring. Og religionens idioti er det altid værd at kritisere, men nuvel, nu er religion også en af mine aller største antipatier, så religionskritik underholder mig gevaldigt.

Der er stadig mange ting ved kristendommen i Danmark der kan forarge mig og gøre mig vred:
Statsansatte præster.
Udgifter til kirken som betales af staten og ikke over kirkeskatten (over 600 mio kr om året, hvoraf de 450 mio går til løn og pension til præster og provster).
Kirkens monopol på og ret til at larme og bimle og bamle med deres infernalske klokker for at indkalde til gudstilbedelse hver søndag.
osv osv.
Ting der er helt uhørte i et frit vestligt land med religionsfrihed, og dog favorisering af én bestemt religion. Vi revser lande som Iran for at blande religion og politik sammen, mens vi gør nøjagtig det samme selv. Lad den der er ren kaste den første sten.
Fy for satan! :evil:

Men du kritiserer jo ikke hekseafbrændinger, nazisme, undertrykkelse af folk i Iran/Nord-Korea/Sydafrika under apartheid... du kritiserer kirkeklokker? Og jeg vil vædde med at det ikke var med en novelle i hånden at disse mennesker forandrede disse ting til det bedre.

Nu taler du jo ikke imod kristendom, men imod den forsvindende lille forgrening som vi i Danmark kalder "Folkekirken". Folkekirken er jo også bare en institution som varetager traditionelle handlinger. Jeg mener at den skal adskilles fra staten, fuldstændigt. Hvis det folkekirken tror på er sandt, altså at deres Gud er større og stærkere end noget andet i verden - ja, så vil den også være bæredygtig i sig selv.

På verdensplan finder du jo en ENORM mængde kristne som ønsker at hjælpe enhver i nød, vil gøre godt mod deres medmennesker, m.v. Tænk på det store antal kristne bare inødhjælporganisationer, og des lige, som gør et utrolig stort stykke arbejde i verden, i deres dagligdag og/eller som fuldtidsarbejdere, der hvor gennemsnitsmennesket intet gør? Puh nej, det ville være synd at sætte lighedstegn mellem den danske folkekirke og kristendom.

Jeg vil faktisk gå så langt og sige at netop kristne har lidt mere horisont og vidde i deres liv fordi det er en del af deres værdisæt at se mennesket ved siden af og forstå det. Her taler jeg ikke om (danske) kulturkristne.

Back on track...
Faktisk så argumenterer ateister oftest, hvis ikke altid, imod ethvert overnaturlig "fænomen" ved at sige at der er mangel på empirisk evidens for sådanne eksistenser. Så giver det jo slet ikke meget mening at lave en satirisk og fiktivt værk for at latterliggøre religion...? Hvis man henviser til evidens, så skal man også bruge den.

Det er sikkert sjovt og spændende, men man kan ikke andet end more sig over bogen, lægge den fra sig og sige: "nå, det var det". Sådanne bøger er lige så nyttige i en debat, eller til at fundere noget som helst; meninger, argumenter, livsanskuelser, etc., som et anders and blad er.

Men jeg er også af den mening, at hvis noget ikke har nogen praktisk værdi på noget plan, så er det spild af tid. Eksempelvis tour de france i fjernsynet. Medmindre jeg gerne vil sove.

Jeg har faktisk netop været til eksamen i KLM ( kristendom, livsoplysning og medborgerskab) på lærerseminariet. Her argumenterede jeg, kort fortalt, for at folkeskoleloven favoriserer dansk kultur og religion - i direkte modstrid med et/en helt grundlæggende demokratisk livssyn/styreform. Her argumenterede jeg vha. grundlæggende (græsk) filosofi + Nietzche og Kant. Fik ganske vist også 12. Tænk hvis jeg havde brugt et fiktivt værk... Enhver akademiker ville jo grine sig halvt ihjel hvis man forsøgte.

Så det er ikke fordi at jeg er fuldstændig uenig - man skal bare kunne argumentere for sin sag; ordentligt, sagligt og med respekt.
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1561
Tilmeldt: 16. feb 2010, 00:19
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Anmoho skrev:
Mussetrussen skrev:Kritikere af verdens største religion, en religion der stadig fylder rigtig meget i det danske samfund, er det altid værd at lytte til. Var der ingen der kritiserede det bestående og udpegede det latterlige ville vi aldrig komme videre. Jovel de bidrager måske ikke selv med konstruktive tanker, men jeg vil mene at deres kritik netop er deres ydmyge bidrag til debatten. Der er altid brug for den lille dreng der siger: "han har jo ikke noget tøj på".
Var der ingen der kritiserede hekseafbrændinger, nazisme eller undertrykkelse af folk i Iran eller Nord Korea eller Sydafrika under apartheid, så var vi aldrig kommet videre. Kritikken er første skridt på vejen til forandring. Og religionens idioti er det altid værd at kritisere, men nuvel, nu er religion også en af mine aller største antipatier, så religionskritik underholder mig gevaldigt.

Der er stadig mange ting ved kristendommen i Danmark der kan forarge mig og gøre mig vred:
Statsansatte præster.
Udgifter til kirken som betales af staten og ikke over kirkeskatten (over 600 mio kr om året, hvoraf de 450 mio går til løn og pension til præster og provster).
Kirkens monopol på og ret til at larme og bimle og bamle med deres infernalske klokker for at indkalde til gudstilbedelse hver søndag.
osv osv.
Ting der er helt uhørte i et frit vestligt land med religionsfrihed, og dog favorisering af én bestemt religion. Vi revser lande som Iran for at blande religion og politik sammen, mens vi gør nøjagtig det samme selv. Lad den der er ren kaste den første sten.
Fy for satan! :evil:


Men du kritiserer jo ikke hekseafbrændinger, nazisme, undertrykkelse af folk i Iran/Nord-Korea/Sydafrika under apartheid... du kritiserer kirkeklokker? Og jeg vil vædde med at det ikke var med en novelle i hånden at disse mennesker forandrede disse ting til det bedre.

Nu taler du jo ikke imod kristendom, men imod den forsvindende lille forgrening som vi i Danmark kalder "Folkekirken". Folkekirken er jo også bare en institution som varetager traditionelle handlinger. Jeg mener at den skal adskilles fra staten, fuldstændigt. Hvis det folkekirken tror på er sandt, altså at deres Gud er større og stærkere end noget andet i verden - ja, så vil den også være bæredygtig i sig selv.

På verdensplan finder du jo en ENORM mængde kristne som ønsker at hjælpe enhver i nød, vil gøre godt mod deres medmennesker, m.v. Tænk på det store antal kristne bare inødhjælporganisationer, og des lige, som gør et utrolig stort stykke arbejde i verden, i deres dagligdag og/eller som fuldtidsarbejdere, der hvor gennemsnitsmennesket intet gør? Puh nej, det ville være synd at sætte lighedstegn mellem den danske folkekirke og kristendom.

Jeg vil faktisk gå så langt og sige at netop kristne har lidt mere horisont og vidde i deres liv fordi det er en del af deres værdisæt at se mennesket ved siden af og forstå det. Her taler jeg ikke om (danske) kulturkristne.

Back on track...
Faktisk så argumenterer ateister oftest, hvis ikke altid, imod ethvert overnaturlig "fænomen" ved at sige at der er mangel på empirisk evidens for sådanne eksistenser. Så giver det jo slet ikke meget mening at lave en satirisk og fiktivt værk for at latterliggøre religion...? Hvis man henviser til evidens, så skal man også bruge den.

Det er sikkert sjovt og spændende, men man kan ikke andet end more sig over bogen, lægge den fra sig og sige: "nå, det var det". Sådanne bøger er lige så nyttige i en debat, eller til at fundere noget som helst; meninger, argumenter, livsanskuelser, etc., som et anders and blad er.

Men jeg er også af den mening, at hvis noget ikke har nogen praktisk værdi på noget plan, så er det spild af tid. Eksempelvis tour de france i fjernsynet. Medmindre jeg gerne vil sove.

Jeg har faktisk netop været til eksamen i KLM ( kristendom, livsoplysning og medborgerskab) på lærerseminariet. Her argumenterede jeg, kort fortalt, for at folkeskoleloven favoriserer dansk kultur og religion - i direkte modstrid med et/en helt grundlæggende demokratisk livssyn/styreform. Her argumenterede jeg vha. grundlæggende (græsk) filosofi + Nietzche og Kant. Fik ganske vist også 12. Tænk hvis jeg havde brugt et fiktivt værk... Enhver akademiker ville jo grine sig halvt ihjel hvis man forsøgte.

Så det er ikke fordi at jeg er fuldstændig uenig - man skal bare kunne argumentere for sin sag; ordentligt, sagligt og med respekt.


Jeg er enig i meget af det du skriver. Der er mange kristne der gør gode ting i verden, men der er også mange kristne og andre religiøse der har gjort og gør forfærdelige ting i verden. Men de har "Gud på deres side" og er dermed fritaget fra selv at tænke og fritaget for at argumentere yderligere for deres sag.

Jeg synes grundlæggende du undervurderer fiktions værdi i en debat, da fiktion kan være nøjagtigt lige så valid og effektiv i en argumentation som mere akademiske skrifter. Medmindre du underkender Biblen som et indflydelsesrigt værk. :wink: Derudover så har en af dem du nævner, Nietzsche, jo netop skrevet et af de mest fantastiske fiktive værker med en argumentation der er måske endnu kraftigere end alle hans andre værket samlet, nemlig Således talte Zarathustra.

Ofte kan fiktion udstille noget på en helt anden og meget mere effektiv måde end argumenterende empiriske og akademiske værker. Som Kierkegaard skrev: "humor kan afvæbne hvor argumenter kommer til kort". Andre eksempler kan være Camus "den fremmede" eller Dostojevskijs "idioten" som bliver læst og dermed påvirker mange flere mennesker, end tunge akademiske værker af f.eks. Kant.
Ofte kan fiktion også være med til at udbrede ideer og tanker i undertrykte lande, hvor mere "åbenlyse" bøger ville blive bandlyst, og dermed bliver de et argument i en debat som kan føre til forandringer.
Selv Anders And som du nævner har været brugt i den antinazistiske debat i Der führers face fra 1943.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Sindet er blevet stimuleret denne weekend, nu er fokus tilbage på kroppen. Jeg er det man kalder "af den græske skole" når det kommer til en sund sjæl i et sundt legeme. Omend jeg ikke billiger denne opdeling af krop og sjæl. Desværre er det en terminologi det er svært at erstatte. Jeg vil dog forsøge ved for fremtiden at kalde denne du-enighed for Carsten. Det er svært at vide om det slår igennem, men jeg er fortrøstningsfuld.

The Sisyfos protocol

Eat, lift, sleep, repeat, die - the futile life of a bodybuilder

I dag trænede jeg i stramme stramme løbetights og en cykeltrøje uden ærmer. Derudover løbesko med hvide tennissokker trukket godt op. Jeg var det man kalder "et ømt syn".

Opvarmning:
Cykling: 3 km, 5.43 min
Dynamic stretching

Tid opvarmning: 16 min

BB:

Dumbbell presses:
24 kg, 15 reps
32 kg, 15 reps
32 kg, 15 reps
32 kg, 15 reps
32 kg, 14 reps
meget kort pause mellem sæt for that extra GH release formula

Rope crunches für die abdominalen:
45 kg, 13 reps
45 kg, 11 reps
45 kg, 10 reps
45 kg, 14 reps
45 kg, 12 reps
hvorfor bruger du ikke bare en maskine? Fordi!

Seated cambered (e-z) bar half-curls:
blev erstattet af:
Concentration curls, kun venstre side:
18 kg, 12 reps
20 kg, 9 reps
22 kg, 7 reps
24 kg, 6 reps

Side bends:
10 kg, 12 reps
10 kg, 12 reps

Leg press machine calf raises:
208 kg, 15 reps
208 kg, 11 reps
208 kg, 12 reps
208 kg, 12 reps
208 kg, 13 reps

Cuff on elbow cable side laterals:
7,5 kg, 12 reps
10 kg, 10 reps
12,5 kg, 12 reps

Machine side laterals:
45 kg, 10 reps
50 kg, 8 reps

Tid BB: 47 min

Tid i alt: 63 min
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Mussetrussen skrev:Jeg er enig i meget af det du skriver. Der er mange kristne der gør gode ting i verden, men der er også mange kristne og andre religiøse der har gjort og gør forfærdelige ting i verden. Men de har "Gud på deres side" og er dermed fritaget fra selv at tænke og fritaget for at argumentere yderligere for deres sag.

Jeg synes grundlæggende du undervurderer fiktions værdi i en debat, da fiktion kan være nøjagtigt lige så valid og effektiv i en argumentation som mere akademiske skrifter. Medmindre du underkender Biblen som et indflydelsesrigt værk. :wink: Derudover så har en af dem du nævner, Nietzsche, jo netop skrevet et af de mest fantastiske fiktive værker med en argumentation der er måske endnu kraftigere end alle hans andre værket samlet, nemlig Således talte Zarathustra.

Ofte kan fiktion udstille noget på en helt anden og meget mere effektiv måde end argumenterende empiriske og akademiske værker. Som Kierkegaard skrev: "humor kan afvæbne hvor argumenter kommer til kort". Andre eksempler kan være Camus "den fremmede" eller Dostojevskijs "idioten" som bliver læst og dermed påvirker mange flere mennesker, end tunge akademiske værker af f.eks. Kant.
Ofte kan fiktion også være med til at udbrede ideer og tanker i undertrykte lande, hvor mere "åbenlyse" bøger ville blive bandlyst, og dermed bliver de et argument i en debat som kan føre til forandringer.
Selv Anders And som du nævner har været brugt i den antinazistiske debat i Der führers face fra 1943.


Hvad folk "gjorde" er ikke så vigtigt. Folk har gjort nogle forfærdelige ting i demokratiets navn, og gør det faktisk stadig - men derfor er du vel ikke aktiv modstander af demokrati i dag. Det er uholdbart at henvise til korstogene og "mange kristne", for hvor er korstogene i dag og hvor er disse "mange kristne" ? eller "mange muslimer" for den sags skyld. Selv om det nok er nemmere at udpege flere af de sidstnævnte.

Det er bøger som synes at være skrevet "bare" for det kontroversielles skyld og at forsøge at latterliggøre blot for latterliggørelsens skyld, der fremkalder brækfornemmelser. Litteratur skrevet for at bryde ned, men som ikke formår at bygge noget op - det er bare for nemt at gøre. Det er for nemt bare at kritisere for at kritisere. Det smukke i litteratur er at skabe. Bare ikke når det er litteratur skrevet på had og med formål at skabe tvivl.

Du har helt ret. Jeg undervurderer fiktions værdi i en debat.
Der bliver bare skrevet for meget overflødigt l*rt disse dage.

Og der er ingen grund til at jeg skriver mere nu, det ville være spild. Jeg kan ikke argumentere imod dit indlæg - du præsenterer fakta, hvilket er herligt. :wink:

:goodpost:

edit: stavefejl rettet og manglende ord tilføjet
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1561
Tilmeldt: 16. feb 2010, 00:19
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der er nogle der har spurgt mig om jeg cutter her til sommer, og dertil kan jeg kun svare nej. Jeg cuttede ned i februar/marts engang (billeder i galleri) og har ikke noget behov for at cutte lige nu. Jovist der er lidt mere på sidebenene end der var i marts, men jeg har ingen trunter jeg skal imponere med en cut form på stranden. I det hele taget er jeg ikke skide meget til stranden alligevel, så allerede af den grund ville det være spildt. Næh nej, jeg kører med lidt kalorieoverskud for tiden, da feriens hedonistiske livsstil alligevel sætter sig og gør et cut nu til spild af tid og kræfter. Næh jeg cutter sgu nok ned til vinter igen!

Lige pt. ser formen derfor således ud:
Vedhæftede filer
DSC00548.JPG
DSC00551.JPG
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Sommerferielæsningen er på plads. Når jeg skal slænge mig i skyggen i Tyrkiet i 14 dage står disse 3 bøger på programmet:

Joakim B. Olsen - Du kan meget mere end du tror
http://www.artpeople.dk/boeger/joachim- ... nd-du-tror

Asger Aamund - Aamund, om enspænderen, livsværket og familien
http://borsen.dk/nyheder/karriere/artik ... ormat.html

Samuel Wilson Fussell - Muscle: Confessions of an Unlikely Bodybuilder
http://www.walmart.com/ip/464139

14 dages pause fra studier, arbejde, kropsligt og intellektuelt arbejde. Det bliver WIN!

Men ikke så meget win som dette her:
Vedhæftede filer
visbillede.php.jpg
Udklip.JPG
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



The Sisyfos protocol

Eat, lift, sleep, repeat, die - the futile life of a bodybuilder

Opvarmning:
Cykling: 3 km, 6.00 min
Dynamic stretching

Tid opvarmning: 18 min

Var valgt at dele mine 2 ugentlige squatsessioner op i en heavy low volume og en light high volume session. I dag var det heavy.

BB:

Squat:
50 kg, 10 reps
90 kg, 8 reps, bælte
110 kg, 7 reps, bælte
125 kg, 3 reps, bælte + wraps
135 kg, 3 reps, bælte + wraps
145 kg, 1 rep, bælte + wraps

Chin-ups:
Skåret væk pga. brachialis

Cuff on elbow rear laterals:
20 kg, 12 reps
22,5 kg, 10 reps
22,5 kg, 10 reps
22,5 kg, 10 reps
22,5 kg, 10 reps

Side planks:
BW + 10 kg on the hip, 1 min højre side
BW + 10 kg on the hip, 1 min venstre side
BW + 10 kg on the hip, 45 sek højre side
BW + 10 kg on the hip, 45 sek venstre side

Balancetræning på fitnessbold

Tid BB: 47 min

Tid i alt: 66 min

I dag var der to unge fyre i omklædningsrummet. De havde været i bad, og den ene havde så glemt at få boksershorts med. Han valgte så at tage sine shorts på i stedet for, og selvfølgelig skulle de stikke godt op af bukserne som jo af en eller anden grund skal sidde så langt nede at de bliver nødt til at gå med super udadroterede ben for at holde dem oppe.
Nå men ham den anden siger så: ej hvor ser det bare latterligt ud, man kan totalt meget se at det er shorts.
Den anden tager det meget cool og siger: fuck det!
Hvorefter han tager bandana på :?
Bandana?
Hvem fanden går med bandana i 2010? Asbjørn Riis, Nik og Jay, Sidney Lee og pirater.
Så shortsene godt op af bukserne og på med en kæk rød bandana.

Jeg er sgu ved at være for gammel.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



The Sisyfos protocol

Eat, lift, sleep, repeat, die - the futile life of a bodybuilder

Opvarmning:
Cykling: 3 km, 6.20 min.
Det blev sidde/sofa cykel i dag, da alle de andre var optagede. Hader sofa cykler.
Dynamic stretching

Tid opvarmning: 18 min

BB:

Seated dumbbell presses:
24 kg, 15 reps
32 kg, 15 reps
32 kg, 13 reps
32 kg, 12 reps
32 kg, 13 reps

Weighed hyperextensions:
10 kg, 12 reps
15 kg, 12 reps
20 kg, 12 reps

Dødløft: Light weight high rep i dag
50 kg, 10 reps
90 kg, 10 reps
130 kg, 8 reps, bælte
130 kg, 8 reps, bælte, straps
130 kg, 8 reps, bælte, straps
120 kg, 8 reps, bælte, straps
alle touch n' go

Smith shrugs:
90 kg, 12 reps
110 kg, 12 reps
130 kg, 10 reps
150 kg, 8 reps, straps
130 kg, 10 reps, straps

Wrist curls:
Denne sprang jeg over da brachialis ville blive for påvirket.

Total ab machine crunches:
90 kg, 15 reps
90 kg, 15 reps
95 kg, 15 reps

Tid BB: 53 min

Tid i alt: 71 min

I dag kom jeg til at tænke på at der egentlig efterhånden er et ret bredt farverigt persongalleri i fitnessdk holstebronx.
»Der er Fly-curling grandma der laver en fin biceps curl-flyes combo.
»Så er der The Swedish Warrior aka The Viking Warrior som er en svensker med et stort hvidt skæg der går til den og har verdens største rygsæk med hver dag, som om han skulle på et månedlagt hike i en bjergrig egn. Og som forøvrigt har en massive 1. generation iPod siddende på armen når han træner.
»Så er der speed curleren der curler med ingen rom, men til gengæld så hurtigt og intenst at han må have en eller anden for for medalje i masturbation på tid.
»Så er der en eller anden gammel mand i alt for korte træningsbukser, der har en walkman med, altså sådan en til kassettebånd, samt de der store skumhovedtelefoner fra 80'erne.
»Så er der ham der ligner en skaldet version af Edgar fra Men in Black
Billede
»Så er der The Turkish Chief, som er en gammel tyrkisk mand med den mest hæse stemme ever og et stort talent for at instruere i god squat teknik.
»Og i dag blev der så tilføjet en ny: Biker-mom, som cykler med hendes spædbarn i armene. Når hun altså ikke lige sætter sig på en fitnessbold og ammer :?

Det er fandme herligt med et alsidigt center! :D
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Dude, you lack hamstrings!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9549
Tilmeldt: 15. dec 2007, 01:49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fatboy skrev:Dude, you lack hamstrings!


Du har ret. Hams har aldrig været min stærkeste side. Men altså, måske er det også bare fordi lårene er så store at hams ser små ud i sammenligning. Jeg er sgu bare en quad man!
Du får lige et billede fra i dag der meget godt viser "problemet."
Vedhæftede filer
DSC00555.JPG
DSC00555.JPG (28.47 KiB) Vist 446 gange
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Derudover udgør hams jo generelt en forsvindende lille del af benets samlede masse. Selv på Ronnie Coleman er hams ikke nogen mega stor muskelgruppe sammenlignet med quadriceps.
Vedhæftede filer
Udklip2.JPG
Udklip.JPG
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Ja ok, du har sgu ret store lår. Lige så store som min far!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9549
Tilmeldt: 15. dec 2007, 01:49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Forbrugerinformation:

Sådan sparer du kassen.

Mange bruger penge på at gå til frisør. Dette har jeg altid følt var en unødvendig investering i mit hår eftersom det alligevel bare vokser ud igen. Derfor har jeg de sidste 15 år altid klippet mig selv. Men hvordan oh du vise hærfører? Jo nu skal I høre.

Velkommen til Mussetrussens frisørskole for mænd:

1. Køb en trimmer
2. Trim dit hår i den længde du vil have det
3. Vær en flot fyr ligesom Mussetrussen®
Vedhæftede filer
DSCF22152.jpg
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Stiller du op til noget konkurrence?

Hvis nu, rent hypotetisk, at jeg ville overveje at spørge dig om følgende: "er artiklerne her på bodybuilding.dk ganske gode? " Ville svaret så overvejende falde ud til bb.dk's fordel, eller ej?*

*Til de nu mere modererende mod's på dette forum : Undertegnede hæfter ikke for sandheder som måtte se dagens lys grundet spørgsmålet, eller påtager sig nogen form for erstatningsansvar ved andre folks læsning og anvendelse af svaret. Svaret må tolkes som en subjektivt ytring, beskyttet af de demokratiske rettigheder som råder i landet, og anses som en anbefaling og ikke en endegyldig sandhed, og har ikke til mening at krænke bodybuilding.dk's sponsore, ejere eller en anden part.
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1561
Tilmeldt: 16. feb 2010, 00:19
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Anmoho skrev:Stiller du op til noget konkurrence?

Hvis nu, rent hypotetisk, at jeg ville overveje at spørge dig om følgende: "er artiklerne her på bodybuilding.dk ganske gode? " Ville svaret så overvejende falde ud til bb.dk's fordel, eller ej?*

*Til de nu mere modererende mod's på dette forum : Undertegnede hæfter ikke for sandheder som måtte se dagens lys grundet spørgsmålet, eller påtager sig nogen form for erstatningsansvar ved andre folks læsning og anvendelse af svaret. Svaret må tolkes som en subjektivt ytring, beskyttet af de demokratiske rettigheder som råder i landet, og anses som en anbefaling og ikke en endegyldig sandhed, og har ikke til mening at krænke bodybuilding.dk's sponsore, ejere eller en anden part.


Ja jeg stiller op til DM næste år. DM i Protan© og pastelfarvede polyester tangatrusser. Jeg er stor fan. Jeg satser på at vinde stort. Derudover stiller jeg ikke op til noget.

Bortset fra et par unødvendigt komplicerede og smartklingende navne benævnte træningsprogrammer, så er jeg overvejende positiv i min opfattelse af BB.dk's samling af træningsinfo. Dog er jeg endnu mere begejstret for BB.com og T-nations AWESOME og kommercielt neutrale artikler. Eller også er jeg ikke. Jeg vil overlade denne vurdering til de kvikke læsere.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



The Sisyfos protocol

Eat, lift, sleep, repeat, die - the futile life of a bodybuilder

Opvarmning:
Cykling: 3 km, 6.08 min.
Dynamic stretching

Tid opvarmning: 17 min

BB:

Dumbbell presses: für die Brustmuskeln
24 kg, 16 reps
32 kg, 15 reps
37 kg, 15 reps
42 kg, 15 reps
42 kg, 11 reps
42 kg, 10 reps

De 4 blå sæt blev kørt med vægtskiver spændt fast til 32 kg's håndvægtene med elastikker.
Det gik, om end man sætter liv og lemmer på spil hvis en af elastikkerne skulle springe.
Men det gik i dag. Det var ikke dagen hvor den kutteklædte wanker kom og tog mig med til Valhal

Machine total abs:
90 kg, 15 reps
97,5 kg, 15 reps
97,5 kg, 15 reps

Legpress machine calves:
210 kg, 12 reps
210 kg, 12 reps
210 kg, 14 reps
210 kg, 10 reps
210 kg, 15 reps
Mine traps har doomsday doms så tog den på leg pressen i dag i stedet for at skulle have smith stangen på nakken. Glæder mig dog ikke til squat imorgen.

Leather cuff strapped on elbow cable kick-backs for the rear delt:
17,5 kg, 12 reps
22,5 kg, 10 reps
22,5 kg, 10 reps
22,5 kg, 10 reps
22,5 kg, 10 reps

Front planks:
20 kg on back, 1 min
20 kg on back, 1 min

Tid BB: 46 min

Tid i alt: 63 min

Kæresten er begyndt at snakke om børn, så Mussetrussen skal snart til at knalde på kommando for at levere precious precious semen. Det har jeg ikke noget problem med. Hvis jeg får en dreng skal han helt sikkert træne fra dag 1. Jeg fylder hans tøjdyr med bly når han ikke kigger. Hvis jeg får en pige, så kommer resten af mit liv til at gå med at afholde hende fra nogensinde at melde sig til et zumba hold.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Den kære Mussetrusse, har du en 1RM i Military press og hvis ja, hvad er denne på?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 615
Tilmeldt: 24. feb 2009, 20:49
Geografisk sted: Silkeborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ST skrev:Den kære Mussetrusse, har du en 1RM i Military press og hvis ja, hvad er denne på?


Nej det har jeg ikke. Det er ikke en øvelse jeg gør mig i. Presseøvelser med en barbell er ikke det mine skuldre synes bedst om. Jeg holder mig til dumbbells hvor jeg kan justere hver side i sin bane op.

Men i gamle dage plejede jeg at køre den på smith maskinen med omkring 90 kg for 3 reps. Så noget der hen ad. Plus minus det smith maskinen nu tillader af ekstra vægt.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 308 gæster