Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65718 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1389
Medlemmer: 2
Skjulte: 1
Gæster: 1386

Følg bodybuilding.dk på

Nutrilett fub og fidus?

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Hej mad-eksperter!

Jeg har haft en mindre diskussion med min kæreste, da jeg er i mod produktet Nutrilett. Uden at være ekspert på området, ang. ernæring og kost, så har jeg alligevel haft nogle argumenter som, 500 kalorier på en dag ikke er sundt.
Hun vil som sagt på kuren Nutrilett shake, hvor du drikker en shake hver 3 time og får ca. 500 - 700 kalorier på en dag, hvor du så derefter skulle tabe dig. Jeg har bare svært ved at se det sunde ved det. Jeg er i mod det, da det er min kæreste og ikke vil have, at hun sulter sig selv. Jeg vil hører hvad i har at sige om denne form for kur? For i mit hoved virker det helt sindsygt og jeg er kræftigt i mod det. Tak på forhånd!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: 12. apr 2015, 21:21
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bestemt ikke anbefalelsesværdigt. Forsøger man at hoppe over hvor gærdet er lavest, må man også forvente resultater og konsekvenser deraf.
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 195
Tilmeldt: 1. nov 2014, 13:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja hun vil tabe sig, men det er en crash diet, og hun vil med stor sandsynlighed være uudholdelig at omgås under kuren.
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 13. aug 2011, 22:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det faktum at et varigt vægttab fordrer en kostomlægning, gør din kærestes forsøg særdeles kontraproduktivt. I det lange løb vil din kæreste ender med (endnu?) et nederlag. Oftest slår diverse kure fejl, da der typisk vil være et udpræget fokus på det du ikke må spise, frem for det du gerne må. Sund kost er ikke rocker science. Nutrilett hører dog ikke under paraplybetegnelsen 'sund kost'. Din kæreste går på kompromis med alt som indbefatter sundhed og velbefindende - som hun tilmed betaler kassen for. Som Mikael gør opmærksom på, bliver hun ganske arrig, og du bør søge tilflugt andetsted.
Sidst rettet af Magnuskvib 28. apr 2015, 20:53, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 758
Tilmeldt: 22. maj 2013, 20:10
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er nok værd for hende at forstå hun har et basaltstofskifte for at hendes organer virker. Det er bestemt ikke en god måde at tabe sig på.

Hun kunne også bare lade være med at spise noget ud over 2kg agurk om dagen, og så drikke 10liter vand..
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 1286
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:03
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Derudover vil en crash diet resultere i atrofi af muskelvæv og ikke fedttab. Det følgende vægttab vil altså være muskelmasse, hvorfor fedtprocenten stiger. Der vil være minimalt synlige resultater. Når hun vender tilbage til en normal kost, suger kroppen til sig og gendanner i nødvendigt omfang muskelmassen. Hun vil højest sandsynligt opleve stærk trang til at overspise, da kroppen har været udsat for en periode med decideret sult og prøver at få hende til at kompensere for det tabte samt sikre sig mod fremtidig sult.

Edit: det er med andre ord en totalt åndssvag idé
Brugeravatar
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 22. nov 2013, 09:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg var selv dum og naiv for 4-5 år siden og begyndte på nupo hvilket er noget ala det samme med godt og vel 800-1000 kcal om dagen.

Du får ikke den mængde energi du har behov for så man har ikke overskud til meget, ens humør er ikke særlig godt og diverse andre ting.

Hun tror vel bare det er en mirakelkur og alt bare er hokus pokus. Hun får det blot at føle på den hårde måde som jeg selv, selvom det er ærgerligt.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 109
Tilmeldt: 24. maj 2010, 21:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster