Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pzyrex skrev:I vores center har vi en stang liggende på gulvet, hvor der så er vægte man kan proppe på i den ene ende ... jeg har aldrig brugt den, men har set nogle gøre det, og de står sådan nærmest for-overbukket ind over den, og løfter den op og ned. lidt ligesom bent over rows!
nogen der har et link til denne øvelse, evt. på exrx? eller ved hvad den hedder?

Misterhamper skrev:Bedre end bent-over rows imo. Jeg tager en normal bænkpres-stang og ligger i op i et hjørne også smider smider masser af skiver på og repper løs med et smal håndtag fra kabeltrækkene

Pzyrex skrev:Misterhamper skrev:Bedre end bent-over rows imo. Jeg tager en normal bænkpres-stang og ligger i op i et hjørne også smider smider masser af skiver på og repper løs med et smal håndtag fra kabeltrækkene
Hvad mener du med, at du bruger et håndtag? Holder du ikke bare ved stangen?

Misterhamper skrev:Pzyrex skrev:Misterhamper skrev:Bedre end bent-over rows imo. Jeg tager en normal bænkpres-stang og ligger i op i et hjørne også smider smider masser af skiver på og repper løs med et smal håndtag fra kabeltrækkene
Nej bruger et close-grip håndtag (double-D håndtag) fra kabel-træk-maskinerne

Pzyrex skrev:Misterhamper skrev:Pzyrex skrev:Misterhamper skrev:Bedre end bent-over rows imo. Jeg tager en normal bænkpres-stang og ligger i op i et hjørne også smider smider masser af skiver på og repper løs med et smal håndtag fra kabeltrækkene
Jeg forstår stadig ikkehvordan vil du sætte et håndtag på stangen, og hvorfor?

Pzyrex skrev:Misterhamper skrev:Pzyrex skrev:Misterhamper skrev:Bedre end bent-over rows imo. Jeg tager en normal bænkpres-stang og ligger i op i et hjørne også smider smider masser af skiver på og repper løs med et smal håndtag fra kabeltrækkene
Jeg forstår stadig ikkehvordan vil du sætte et håndtag på stangen, og hvorfor?

så mon ikke der er håndtag så.. men jeg prøver det næste gange der er ryg-træning på programmet 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster