Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1415
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1412

Følg bodybuilding.dk på

ADD til DM?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey!

Kunne godt tænke mig at høre hvorvidt ADD var repræsenterede ved DM i bodybuilding i år? Da jeg ikke syntes at kunne spotte dem derovre? Blev der taget stikprøver? Eller har de opgivet?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det er ikke ADD der tester men et uafhængigt svensk firma der tester. De var der og jeg mener en atlet blev udtaget ved indvejningen. Jeg er dog langt fra sikker om nogen blev testet, forbundet vil vide det.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

mærkeligt at man ikke tester i sådan en sport hvor alle ved at doping er extremt udbredt, det burde da være opligatiorisk i sådan en sport, men forbundet må jo åbenbart lukke øjene for virkeligheden... #-o

Reputation point: 0

Kostplan: Vis kostplan

christianww skrev:mærkeligt at man ikke tester i sådan en sport hvor alle ved at doping er extremt udbredt, det burde da være opligatiorisk i sådan en sport, men forbundet må jo åbenbart lukke øjene for virkeligheden... #-o

Der blev testet hvis ikke du læste det jeg skrev?!?
Anden ting: uafhængig betyder de selv bestemmer hvem, hvor mange (til en grænse), hvornår og hvordan de vil teste.
Sidste ting er dopingtests er ekstremt dyre. Hvis alle skulle testes (obligatorisk testing som du foreslår) så ville forbundet lukke, eller billetterne til DM ville koste 3000 stykket for at dække omkostningerne.

Alle kan have en holdning til tingene, men at have en kvalificeret velinformeret holdning kræver lidt hjernekapacite tog ikke bare evnen til at lukke pis ud.

Eneste måde virkeligt at komme det til livs ville være out of competition testing og et natural forbund. Med valget mellem et natural forbund og et ikke teste forbund ville gøre det lettere for folk at vælge rette hylde. Dog er der altid snydere i clean forbund, selv med alternativer.
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009

Reputation point: 175

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster