Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jakob_kn skrev:hej, jeg er lige begyndt på en kur på Tetracklin DAK mod Akne da jeg aldrig rigtigt er kommet af med det. skal derfor undgå mælk / mælke produkter, så jeg kan ikke rigtigt få mit protein pulver efter træning.. :S
kan jeg nøjes med protein bar eller inde holder de også mælk ?

tisoe9520 skrev:Jakob_kn skrev:hej, jeg er lige begyndt på en kur på Tetracklin DAK mod Akne da jeg aldrig rigtigt er kommet af med det. skal derfor undgå mælk / mælke produkter, så jeg kan ikke rigtigt få mit protein pulver efter træning.. :S
Proteinpulver + vand...?

Raaert skrev:tisoe9520 skrev:Jakob_kn skrev:hej, jeg er lige begyndt på en kur på Tetracklin DAK mod Akne da jeg aldrig rigtigt er kommet af med det. skal derfor undgå mælk / mælke produkter, så jeg kan ikke rigtigt få mit protein pulver efter træning.. :S
Proteinpulver + vand...?
Hvorfor er det du ikke må få mælk?
Fordi Whey proteinpulver er jo udvundet fra mælk?
Men ja proteinpulver+vand - selvom det smager forfærdeligt.

sten_jensen25 skrev:googlet indlægsseddel på præperatet.
Fødevarer
Mælk og mælkeprodukter
Mulig mekanisme: På grund af dannelse af tungtopløselige chelater, reduceres absorptionen af tetracyclin.
Effekt: Reduceret plasmakoncentration af tetracyclin. Tetracyclin bør ikke indtages sammen med mælkeprodukter. Der bør gå minimum 3 timer mellem indtagelsen af tetracyclin og indtagelsen af mælkeprodukter (se pkt. 4.4 og 4.2).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster