Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1352
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1350

Følg bodybuilding.dk på

Angående Weight Gainer!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB,

Da jeg er fattig studerende, og hverken har råd til den nødvendige mad eller kosttilskud, laver jeg hjemmede lavede weight gainer. Det skal gøres nemt og billigt, så det bliver til havregryn, chokolade proteinpulver og lidt sukker og blender det sammen.

Jeg er dog ved at BRÆKKE :P mig hver gang jeg tager en tår! Havregryn smagen er simpelhen alt for gennem trængende og jeg kan absolut ikke få det ned, på nogen måde!

Så jeg skriver egentlig her og I har et alternativ til havregryn, hvis jeg skal lave en hjemmelavet weight gainer? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

lVENTURAl skrev:Hej BB,

Da jeg er fattig studerende, og hverken har råd til den nødvendige mad eller kosttilskud, laver jeg hjemmede lavede weight gainer. Det skal gøres nemt og billigt, så det bliver til havregryn, chokolade proteinpulver og lidt sukker og blender det sammen.

Jeg er dog ved at BRÆKKE :P mig hver gang jeg tager en tår! Havregryn smagen er simpelhen alt for gennem trængende og jeg kan absolut ikke få det ned, på nogen måde!

Så jeg skriver egentlig her og I har et alternativ til havregryn, hvis jeg skal lave en hjemmelavet weight gainer? :)