Nogle der har prøvet spillet ?
Jeg overvejer kraftigt at invistere i det til min PC når det udkommer. Det ser godt nok lækkert ud

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det er et super godt spil, hvor man skal løse missioner, som f.eks. at slå nogle bestemte folk ihjel e.lign. Så det kan klart anbefales!
?
christofferj skrev:Jeg har det til PS3Det er et super godt spil, hvor man skal løse missioner, som f.eks. at slå nogle bestemte folk ihjel e.lign. Så det kan klart anbefales!
Er det ikke udkommet til PC endnu?

HAV skrev:christofferj skrev:Jeg har det til PS3Det er et super godt spil, hvor man skal løse missioner, som f.eks. at slå nogle bestemte folk ihjel e.lign. Så det kan klart anbefales!
Aner det faktisk ikke. Har ikke været ude at kikke i butikkerne siden jul, og der var det ikke kommet endnu.
Grafikken og gameplayet skulle være helt i top ?

christofferj skrev:HAV skrev:christofferj skrev:Jeg har det til PS3Det er et super godt spil, hvor man skal løse missioner, som f.eks. at slå nogle bestemte folk ihjel e.lign. Så det kan klart anbefales!
Aner det faktisk ikke. Har ikke været ude at kikke i butikkerne siden jul, og der var det ikke kommet endnu.
Ja, det er noget af det bedste grafik jeg har prøvet! Og gameplayet er super fedt
http://www.coolshop.dk/catalog/Assassins_Creed.php

HAV skrev:christofferj skrev:HAV skrev:christofferj skrev:Jeg har det til PS3Det er et super godt spil, hvor man skal løse missioner, som f.eks. at slå nogle bestemte folk ihjel e.lign. Så det kan klart anbefales!
Ja, det er noget af det bedste grafik jeg har prøvet! Og gameplayet er super fedt
Lyder vist somom jeg skal ud og have inviteret i det inden længe !!

christofferj skrev:HAV skrev:christofferj skrev:HAV skrev:christofferj skrev:Jeg har det til PS3Det er et super godt spil, hvor man skal løse missioner, som f.eks. at slå nogle bestemte folk ihjel e.lign. Så det kan klart anbefales!
Okay, hvis du er til den genre, så kan du umuligt komme til at føle at det er spildte penge!
Men hvorfor ikke bare bestille det over nettet.. Tror det koster 50-100 kr. mere ude i butikkerne?

HAV skrev:christofferj skrev:HAV skrev:christofferj skrev:HAV skrev:christofferj skrev:Jeg har det til PS3Det er et super godt spil, hvor man skal løse missioner, som f.eks. at slå nogle bestemte folk ihjel e.lign. Så det kan klart anbefales!
Okay, hvis du er til den genre, så kan du umuligt komme til at føle at det er spildte penge!
Men hvorfor ikke bare bestille det over nettet.. Tror det koster 50-100 kr. mere ude i butikkerne?
Tror jeg også jeg gør. Er bare i tvivl om min computer kan "trække" det..

HAV skrev:
Tror jeg også jeg gør. Er bare i tvivl om min computer kan "trække" det..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster