Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DHP skrev:Jeg har heller ikke nogen forstand på basejumping men jeg har til gengæld fået certifikat til faldskærmsudspring hen over sommeren. Hvis du gerne vil i gang med at basejumpe er det nok det første du skal gøre. Efter at have sprunget faldskærm kan det også være du finder ud af hvor vanvittig det egentlig er at springe fra så lav højde : P
Igen tag det med et gran salt fordi jeg ved ikke noget om basejumping men det her er hvad jeg ville gøre hvis jeg skulle basejumpe.
- Få faldskærmscertifikat
- Få en masse spring (2-300? eller måske mere) så du er helt sikker på du kan ligge stabil når du trækker faldskærmen.
- Lave nogle spring fra luftballon så man prøver hvordan det er at hoppe uden at der er relativ vind fra flyveren.
- Lave basejump fra en bro (så der ikke sker så meget hvis din faldskærm laver en 180 graders vending i åbningen og du ikke får den vendt hurtig igen)
- Basejumpe fra klipper

muren skrev:DHP skrev:Jeg har heller ikke nogen forstand på basejumping men jeg har til gengæld fået certifikat til faldskærmsudspring hen over sommeren. Hvis du gerne vil i gang med at basejumpe er det nok det første du skal gøre. Efter at have sprunget faldskærm kan det også være du finder ud af hvor vanvittig det egentlig er at springe fra så lav højde : P
Igen tag det med et gran salt fordi jeg ved ikke noget om basejumping men det her er hvad jeg ville gøre hvis jeg skulle basejumpe.
- Få faldskærmscertifikat
- Få en masse spring (2-300? eller måske mere) så du er helt sikker på du kan ligge stabil når du trækker faldskærmen.
- Lave nogle spring fra luftballon så man prøver hvordan det er at hoppe uden at der er relativ vind fra flyveren.
- Lave basejump fra en bro (så der ikke sker så meget hvis din faldskærm laver en 180 graders vending i åbningen og du ikke får den vendt hurtig igen)
- Basejumpe fra klipper
2-300 spring ? der er lang vej så.
Men man skal jo starte et eller andet sted.
Hvorhar du fået fat i et certifikat og hvad koster det ?

(øv, nu savner jeg det igen...)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster