Har besluttet mig for at gøre lidt mere ved træningen. Nu ska der sgu ske noget. Har trænet en 6-8 måneder 3 gange om ugen.. fullbody, men ik efter noget fastlagt program. bare sådan lidt spredt fægtning... Nu har jeg lagt et program som jeg kan køre de næste par måneder, plus kigget lidt på min kost.. så bliver det spændende at se hva der sker. Jeg bestiller noget WG, for der ska noget mere kød på kroppen. Er meget spinkelt bygget, og har en ret høj forbrænding. Så jeg har meget svært ved at ta på, men er begyndt at gøre hva jeg kan, mht mad.
Stats:
Alder: 23år
Højde: 169cm
Vægt: 58kg da jeg startede træning.63.8kg d. 15-05-06
Kropsmål:(spændte, kolde)
Overarm: 32,5cm
Underarm: 28,5cm
Bryst: 97cm
Talje: 74cm
Lår: 52cm
Læg: 36cm
^Målt 02/05-06
<- d. 15/05-06
<- d. 18/05-06
<- d. 15/05-06
<- d. 15/05-06
Program:2-split
Mandag/Torsdag: bryst/skulder/triceps:
Bænkpres
Incl bænkpres
Skulder pres
Dips
Upright row
Fransk pres
Rear laterals
Tirsdag/Fredag: Ben/Ryg/Biceps/mave:
Squat
Pull-ups
Dødløft
Bent over rows
Hammer curls
Drag curl
DB calf raise
Mave lir
^er gået over til dette program d. 19/05
Har trænet meget lidt BB bænk.. syntes DB´sne er lidt bedre ved min skulder. Har haft en skade, for 2 år tilbage, som jeg stadig kan mærke lidt engang imellem. Men begynder at skifte mellem DB og BB, nu hvor jeg har fået mere styrke. Hvem ved? det kan være det kører fint nu.
Dødløft og squat, har jeg næsten heller ik trænet. har kørt hyper-extensions m. ekstra vægt, standing DB calf raise, leg extensions og standing leg curl. Så det er ik fordi jeg har kørt "disko stilen"
Fransk pres, er også ny.. har kørt diverse andre triceps øvelser hidtil.
Mit mål med træningen, er at få noget mere kød på kroppen. At få en pæn krop. Træningen har da også fået dækket en del knogler, indtil videre. Men har på fornemmelsen at mere seriøs træning, er nødvendig, hvis jeg ik ska gå i stå.. Derfor denne log!
Kom endelig med spørgsmål/kritik/kommentarer.

alt for fesent, i det her gode vejr!
...
anyways.. lad os se hva der sker.