Så kom tiden til at oprette en log herinde på bodybuilding.dk. Jeg har i lang tid læst artikler og indlæg på siden for at få en mere idybdegående viden om træning og dens udførelse. Emnet har fanget min interesse helt vildt!

Jeg har stadig en masse at lære, da jeg er forholdsvis ny på dette område, hvilket jeg fuldt ud accepterer. Jeg har altid trænet efter følelse, men jeg føler ikke det giver nok. Derfor vil jeg nu føre en log over mine træninger og mine fremskridt. Fodboldsæsonen er lige slut, så der bliver hvert fald 4 dages træning om ugen.
Kort om mig:
Jeg er en dreng på 16 år. Jeg har spillet rimelig seriøs badminton siden jeg var 9 år, men valgte at droppe det før sommerferien da det ikke længere fangede min interesse. (Måske begynder jeg igen, vil tiden vise).

Nu spiller jeg lidt fodbold for hyggens og samværets skyld. Jeg kan li' at ha' styr på mine ting og have skemaer, men har først nu fået taget mig ordentligt sammen til at få styr på min træning. Jeg vil træne seriøst og opnå resultater. Jeg glæder mig til at begynde. Træningen starter Tirsdag.
Det skal siges at mit mål er at tage på. Jeg har ikke nogen kostplan da jeg vil ha' svært ved at følge den med min hverdag. Jeg spiser alt sundt jeg kan komme i nærheden af, gerne 6-7 gange om dagen, da jeg vil være større!

Jeg har en fin følelse for hvor meget jeg skal indtage så jeg ikke ender med at tabe mig ;)
Mine stats:
Højde: 179cm
Vægt: 68 kg
Dødløft: 120x1
Bænk: 70x1
Squat: 60x1
Fååårk jeg glæder mig til at komme igang.