Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 829
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 826

Følg bodybuilding.dk på

Bodybuilding.dk & brugere som sponsorer

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey BB.dk

For et stykke tid siden, lagde jeg mærke til at der her på BB.dk foregik en konkurrence hvor man kunne deltage i dysten om DVD'en "Afghan Muscle" introduceret af Andreas Dalsgaard.

Her for 2 dage siden sad jeg i toget, hvor jeg tilfældigvis faldt over en BB magazin, hvor filmen var omtalt. Der var en kort beskrivelse af Hamid (hovedpersonens) situation og hverdag, og de bestræbelser han skulle gå igennem for at være med på scenen når det gjaldt.

her en meget kort referat:
"Hamid Shirzai har en drøm. Han vil gerne være afghansk mester i bodybuilding, og han har ikke sit talent fra fremmede. Både hans bror og onkel har tidligere vundet medaljer ved de asiatiske mesterskaber, men begge er de nu døde på grund af en tragisk ulykke. Nu vil Hamid pumpe jern i stor stil for at genskabe familiens ære!"

Så var det at jeg tænkte DAMNN.. Jeg kunne et sted i artiklen læse at hans eneste håb var de 15 æg som han fik fra sin sponsor dagligt, som så på et tidspunkt blev skåret ned til 5 æg.

Imedens at vi her i landet rigt kan vælge imellem så mange produkter og brands, selvfølgeligt ikke gratis, men for mange af os til nogle overskuelige priser.

Det som jeg kom i tanke om, var om vi her på bodybuilding.dk i samarbejde med fx. link slettet og bodylab og de andre store drenge ikke kunne gå ind og være sponsor for 2-3 personer i udlandet. Folk som gør sig værdige. Nu er der altså flere end 2-3 stykker der ude, som helt sikkert er værdige til at få støtte, men vi bør realistiske. Simpelthen vælge 2-3 atleter derude indenfor fitness og bodybuilding, og sponsorer dem. Følge deres gang.

Jeg er da også selv villig til at smide et mindre beløb hvert månede, der kunne evt. være en payball her på sitet hvor vi brugere også kunne donér, hvad vi nu vil. Det er da ikke nogen tvivl om at for de drenge så handler det ikke engang om kroner, selv ører vil kunne gøre det for dem. så det er ikke det helt vild store.

Det var bare en tanke der strejfede mig på dette tidspunkt af året, hvor vi herjemme har travlt med at købe julegaver til store og små.

Remember it's all about making a difference :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Lyder som okay ide.. men ikke mig der tager de beslutninger, men du kan jo bare sende nogen penge ned selv evt? :wink:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Logbog: Vis logbog

Nu tænkte jeg på noget i fællesskab. Men det kan jeg selvfølgelig også.

Hey..

Jeg har mailet lidt frem og tilbage med instruktøren Anders Dalsgaard - han har flere gange sendt beløb til Hamid.. Jeg kan sagtens ordne noget kontakt med ham hvis det har interesse...?

Har faktisk også foreslået den gamle administrator af BB.dk at lave en filmforevisning på Sjælland og evt. en i Jylland - her kunne man så f.eks. samle penge ind til Hamid..

Jeg ved at Hamid i år ikke har haft råd til at deltage i konkurrencer... :cry:

Hvad siger I folkens.. Jeg er game hvis der mangler en koordinator... :wink:

Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All

Galleri: Vis galleri (5)

Se det er netop det jeg gerne vil ha fat i.. at man løfter en opgave i fællesskab.. Vi på denne side af kloden kan med få kroner gør stor forskel. Nogle gange utrolig hvor lidt der skal til.

En Mod der evt. kan lave en fælles pulje vi kan spytte nogle penge i?
Nogle sponsorer der gider støtte projektet? Evt. med noget kosttilskud af et eller andet art?

mickyboy skrev:Se det er netop det jeg gerne vil ha fat i.. at man løfter en opgave i fællesskab.. Vi på denne side af kloden kan med få kroner gør stor forskel. Nogle gange utrolig hvor lidt der skal til.

En Mod der evt. kan lave en fælles pulje vi kan spytte nogle penge i?
Nogle sponsorer der gider støtte projektet? Evt. med noget kosttilskud af et eller andet art?

Prøv at tage fat i Folmand.. Den nye admin...

Hvis der er interesse i en filmfremvisning - kan det gøres for cirka 3000 kroner... Måske et projekt bb.dk eller sponsorer kunne tænke sig at støtte??

Jeg har set filmen - historien gjorde dybt indtryk på mig... :wink:

Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All

Galleri: Vis galleri (5)

Jeg synes det lyder som en god ide. :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn