Jeg er en dreng ved navn bo, jeg er 20 år og startede i sommers på studiet Klassisk arkæologi på Aarhus Universitet.
Inden jeg kom til Århus har jeg altid trænet, siden jeg var 16 og fik interessen, bare hjemme hvor jeg boede i Vestjylland, Humlum, lidt nord for Struer.
Gennem noget familie blev jeg interesseret i styrkeløft, og i forbindelse med studiet er jeg så småt startet i klubben AK Nordland, hvor jeg også ved at flere herinde fra træner. Jeg har været forbi to gange, og det tiltaler mig allerede rigtig meget!
Da jeg arbejder næsten hver eftermiddag/aften, vil det fortrinsvis være meget sent jeg træner, desværre for det sociale klubaspekt, som ellers lyder til at være rigtig fedt, når man hører historierne.
Før i tiden har jeg ikke haft meget forstand på træning, men bare givet den gas med nogle gamle vægte, som den gamle havde fra sine unge dage.

Mit mål med træningen pt. er bare at kunne løfte noget tungt, det kan jeg nemlig ikke endnu.
jeg går og flirter lidt med tanken om udstyr for tiden også! Det ville nok hjælpe med flere skiver på stangen.