Heps..
Jeg bruger Dating.dk..
Jeg valgte D.dk frem for de andre da den virker mere "pæn"(ingen prono) og velorganiseret og så er den pænere end de andre sider.
jeg lægger vægt på at siden er gennemført, dvs at der ikke er programmeringsfejl hver andend gang man er på siden, og at den profil man skal lave at der er relevante spørgsmål om alder, børn, rygning osv.
Jeg synes at den bedste feature på dating.dk er at man kan få en sms når man modtager en besked derinde, hvis nu man har for travlt med... øøøhh.. ja, bare tralvt
jeg har kun lige set netdating hurtigt, og jeg kan ikke forklare det, men jeg blev ikke særlig imponeret over siden, så jeg kom hurtigt ind på dating.dk igen...
jeg prøvede for nogle år siden scor.dk, og fandt faktisk en kæreste derover som jeg havde i 3 år, at jeg så blev lidt flyvsk (ligesom dine kærester kåre ;) ) så måtte jeg jo krybe til korset..
Men jeg synes at scor.dk er alt for vulgært, det er måske godt til at finde noget sex, men jeg syn´s efterhånden at jeg bare vil have en sø´ kæreste til at gå og nusse og hygge lidt med (når hun gider)...
måske skulle der være et tillægsspørgsmål om erfaringer ved brug af de forskellige datingsider ?