Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Yodawg skrev:Fedt med endnu en på CKD!
Hvor mange måltider spiser du i løbet af dagen? Jeg er fortsat usikker på om for store mængder protein på en gang kan forsage at man ryger ud af ketose.
Angående refeed, så er der flere taktikker. Dog anbefales det de fleste steder at køre det over ca. halvanden dag. Den første dag går du efter hurtigtoptagelige carbs, naturligvis efter et godt og hårdt træningspas. Dagen efter spiser du en masse komplekse og langsomt optagelige kulhydrater, og stopper med at spise kl. 18. Begge dage ligger du dig en anelse over dit estimerede ligevægtsindtag. Jeg tænker selv af at gå efter 150g protein, 50g fedt og så resten carbs på mine refeeds. Dog ser jeg ikke personligt noget problem i, at spise lidt mere på refeed dagene, så længe man ikke går helt amok. Man skal jo også leve :-)

Mikael skrev:Af ren nysgerrighed, hvorfor foretrækker i keto frem for en normal diæt hvis man spiser al slags mad?

troublemaker skrev:Yodawg skrev:Fedt med endnu en på CKD!
Hvor mange måltider spiser du i løbet af dagen? Jeg er fortsat usikker på om for store mængder protein på en gang kan forsage at man ryger ud af ketose.
Angående refeed, så er der flere taktikker. Dog anbefales det de fleste steder at køre det over ca. halvanden dag. Den første dag går du efter hurtigtoptagelige carbs, naturligvis efter et godt og hårdt træningspas. Dagen efter spiser du en masse komplekse og langsomt optagelige kulhydrater, og stopper med at spise kl. 18. Begge dage ligger du dig en anelse over dit estimerede ligevægtsindtag. Jeg tænker selv af at gå efter 150g protein, 50g fedt og så resten carbs på mine refeeds. Dog ser jeg ikke personligt noget problem i, at spise lidt mere på refeed dagene, så længe man ikke går helt amok. Man skal jo også leve :-)
Altså er hvad er for stort? Jeg kan sagtens sidde og spise 50 gr protein i et hug. Ved dog ikke om jeg ryger ud af ketose. Jeg spiser 3 måltider og så har jeg lidt plads til at snacke lidt feta ost om aftenen.
Jeg ved godt jeg ikke bare sku råæde i fredags men kunne ikke dy mig :-)

Mikael skrev:Af ren nysgerrighed, hvorfor foretrækker i keto frem for en normal diæt hvis man spiser al slags mad?

Dulli skrev: Fedt og protein - Whats not to like
Yodawg skrev:Jeg ved heller ikke om jeg foretrækker det. Det er egentlig mere et forsøg for at se hvordan jeg reagerer på det, og hvad vægten siger til det. Det er bestemt ikke noget jeg har tænkt mig at gøre i særlig lang tid :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster