Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1352
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1350

Følg bodybuilding.dk på

Cut kostplan hjælp

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

...
Sidst rettet af PabloA 6. jul 2019, 22:54, rettet i alt 1 gang.
0 RiR
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Nogen der har lyst til at komme med en vurdering af kostplanen? Anyone :) Jeg vil selvfølgelig variere maden engang imellem, så det ikke bliver alt for ensartet. Kødet vil være variende mellem kylling, oksekød og laks, men der vil ryge æg på morgenbordet ofte også :)
0 RiR
Brugeravatar

Sæt dit mad ind i kostplanen her på siden, det er så hamrende uoverskueligt når det står sådan som det gør lige nu.

I forhold til det manglende fedt, så er avocado, fed fisk, nødder og olie de letteste kilder.

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet om, hvorvidt hytteost, oliven og avocado er hensigtsmæssige i en cut kostplan. Hvorfor skulle de ikke være hensigtsmæssige?

Umiddelbart mangler du også mange grove grøntsager.

Jeg har ikke så meget forstand på det, men som variation til morgenmad -er jeg blevet glad for skyr med frugt(feks. annanas) eller en ske marmelade med f.eks. mandler/rosiner. eller et stk. nøddebrød m. ost..

Kostplan: Vis kostplan

fedania skrev:Sæt dit mad ind i kostplanen her på siden, det er så hamrende uoverskueligt når det står sådan som det gør lige nu.

I forhold til det manglende fedt, så er avocado, fed fisk, nødder og olie de letteste kilder.

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet om, hvorvidt hytteost, oliven og avocado er hensigtsmæssige i en cut kostplan. Hvorfor skulle de ikke være hensigtsmæssige?

Umiddelbart mangler du også mange grove grøntsager.

Har også kigget på kostplanen her på siden, men kunne ikke lige umiddelbart finde ud af at hente den ned? Og hvad kan du anbefale af grove grøntsager?
0 RiR
Brugeravatar

Når du har lavet kostplanen, og skriver et indlæg, så klikker du på den store fine "indsæt kostplan"-knap ude til højre over boksen hvor du skriver. Der vælger du kostplanen - det burde være ret let :)

Hvad angår grove grøntsager, så kan jeg anbefale dem alle sammen, selv avocado og kantarel synes jeg er fine; jeg går ikke ind for grov grøntsags diskrimination. Hvis du er i tvivl om hvad grove grøntsager er, så er google en videnskilde af format, som på ganske få sekunder kan hjælpe dig videre både med konkret viden og opskrifter som benytter før omtalte grove grøntsager. Fremgangsmåden med google kan også bruges til mange af livets andre mysterier ;)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster