Jeg er 17 år gammel, vejer 73, og er 181 cm høj. Min nuværende fedtprocent ligger på omkring de 10 %.
Mine stats er som følgende:
Squat: 115
Dødløft: 135
Bænk: 100
Mit mål med min træning, er styrke i de 3 store. Udover det, bulker jeg pt. og mit mål er at ramme de 90 kg. Har et tårnhøjt stofskifte (I hvert fald i forhold til mange jeg kender), så det kan godt tage noget tid at nå de 90
Jeg har en gammel skulder-skade, som jeg egentlig havde glemt alt om, men efter jeg har kørt sheiko kan jeg godt mærke at skulderen skaber sig igen.
Jeg er lige gået i gang med noget andet russisk styrketræning, med komplekse sæt. Jeg følger dog ikke de procenter der står i programmet, mht. mit bænkpres netop på grund af skaden.
Det program jeg kører ligenu, er som sagt et russisk styrketræningsprogram, med komplekse sæt.
Jeg kører med komplekse sæt på de 3 store. Jeg kører fullbody, men skifter squat og dødløft ud med hinanden, hver 2. trænings pas .
Min træning for idag så således ud:
Opvarmning med noget let squat og nogle hop
Squat:
102,5 kg x 2 reps
60 kg x 5 reps
102,5 kg x 2 reps
60 kg x 5 reps
60 kg x 3 reps
60 kg x 5 reps
Stiff-legged dødløft:
50 x 10 reps
80 x 10 reps
100 x 10 reps
100 x 5 reps
100 x 5 reps
Var meningen jeg bare skulle lave 5x5, men følte benene var døde, fik dog tvunget mig selv i sving til sidst
Bænkpres:
80 kg x 2 reps
50 kg x 5 reps
80 kg x 2 reps
50 kg x 5 reps
50 kg x 2 reps
50 kg x 5 reps
Kunne ikke mærke det i skulderen heldigvis, så prøver lige med de 85 kg næste gang
Incline bænkpres:
20 kg x 10 reps x 5 sæt
Chin Ups:
5 sæt x 5 reps med BW
Dumbell rear lateral raise:
6 kg DB x 10 sæt x 3 reps
Var helt færdig på dette tidspunkt, havde næsten ingenting sovet dagen inden, da jeg havde besluttet mig for at se den sene NFL-kamp.
Triceps pushdown:
3 sæt x 10 reps
Og 1 sæt af 10 reps, dumbell curls med 18 kg. Blev nødt til at droppe dem, da min underarm var fuldstændig færdig,
Er dog glad for træningen ikke kunne mærkes i skulderen og at jeg fik tvunget nogle semi-fornuftige stiff-legged dødløft frem