Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Brotein skrev:Et godt råd: Alt hvad du læser på TNation (og andre lignede sider), hvor de begynder at skrive om kosttilskud og lignede, kan du trygt ignorere.
De har jo inkluderet deres vidundermiddel (MAG-10 BABY! YEAH!) for at sælge nogle produkter![]()
Det er næsten lidt komisk, når man læser en Dave Tate eller Jim Wendler artikel på tnation og der lige pludselig dukker et copy-paste om deres kosttilskud op midt i det hele eller (endnu værre) de skriver om et fantastisk nyt program, der dog kun virker, hvis man bruger Anacoda® eller Indigo3G® eller Micro-PA™ eller....

Razzo187 skrev:Hurtigt spørgsmål fra en tilskuds rookie. Jeg har læst den her artikel på T-Nation http://www.t-nation.com/training/predator-conditioning.
Under Principle #2 bliver der nævnt et tilskud som skulle være godt pre workout, såfrem man træner på tom mave. Mere specifikt et produkt med Di- og Tripeptides. Har vi nogle lignende produkter herhjemme som kan anbefales?
Her er link til det anbefalede produkt i artiklen: https://www.t-nation.com/store/products/mag-10
Jeg spørger fordi jeg laver conditioning om morgenen på tom mave og gerne vil få max ud af det. Føler altid min krop æder mig op når jeg ikke har spist.
Udgaard skrev:Ved du hvad peptider er?
Kort sagt er et peptid en aminosyre kæde der er forkort til at blive kaldt en protein.
Og det du mangler før din workout er korte kulhydrater. Lidt hvide ris, paste eller en bolle, vil nok hjælpe mere.

Razzo187 skrev:...Og jeg tænker at lidt hvide ris, pasta eller en bolle underminerer idéen i en fasted træningssessions?
Razzo187 skrev:Jeg har masser af hurtige kulhydrater, som jeg bruger før, under og efter træning, sammen med noget protein. Det du siger er, at det essentielt burde være nok at lave en shake inden en fasted session?
Razzo187 skrev: Føler altid min krop æder mig op når jeg ikke har spist.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 122 gæster