Bjørnen - jeg har skam også være igennem artikel sketionen op til flere gange og det er sq dejligt med noget viden

men viden er en ting - erfaring er en hel anden og siden at jeg aldrig har bulket før så var jeg bare nysgerrig over at høre om det går realativt hurtigt med at få muskel masse
Incognito - Kan godt se din point.. hmm.. Jeg ved ikke helt præcist hvor min fedt % ligger da den "biiip" maskine i centeret ikke giver mig korrekte oplysninger. Den siger jeg ligger et sted mellem 5.5 - 6.5% og det holder på ingen måde! jeg har stadig sul på kroppen
sååh.. efter min egen personlige synspunkt vil jeg sige at jeg ligger et sted omkring de 12%.
Meeen.. alt det cutteri tager livet af mig - om en månede så har jeg cuttet et helt år! Det har selvfølgelig også givet store resultater pga jeg var temmelig stor for et år siden.
Men jeg sys mine muskler har lidt under den lange periode og derfor hunger jeg efter at bulke
Det er lidt nederen i længden at vide at alt den tid man bruger i fitness centeret ikke giver muskler men bare bibeholder dem - man har sq nogen gange brug for at vide at de også vokser hvis i kan følge mig
Jeg kan godt se bjørnens point det med bare at bulke i nogle måneder, det vil være nemmest for nogle - men for mig virker der lidt anderledes. Jeg kan godt lide at skifte lidt jævenligt, så jeg har noget at se frem til uden at der er flere måneder imellem mine skift.
Men tror i at det med at dele sin cyklus op i bulk og cut vil give resultater?