Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1482
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1480

Følg bodybuilding.dk på

En tabers bekendelser

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Så har jeg netop meldt mig på bodyforum for at have et sted at udveksle erfaringer med andre.

Jeg vil rigtigt gerne tabe mig ca. 10 kg. Har indtil videre tabt mig omkring 8 kg, men er stadig ikke tilfreds. Det vigtigste for mig er at komme regelmæssigt afsted til træning.
Jeg træner primært body combat og cardio, samt bryst, arme og mave, da der er rigtigt mange spark i vores combat serier føler jeg ikke, at det er så nødvendigt med ben. Jeg har planer om at begynde på spinning for mere effektiv fedtforbrænding.

Jeg skal i gang med Lene Hanssons bog "Forny dit liv på 8 uger" fra i morgen af, den har før hjulpet mig ret godt. Har dog ikke udført de 8 uger :oops: men vil forsøge denne gang.

Min vægt er vist pt. 72 kg og jeg er ca. 170 høj - har ikke lige vejet mig de sidste to par uger, men ved jeg har taget på. Var ellers kommet ned på 68 :( Men jeg giver den en skalle og vil skrive herinde, så jeg har et sted at "bekende" mine synder, hehe.
Jeg har været meget tæt på at bestille therma power, da jeg er meget ked af min overvægt. Har også fået nogle piller af en, som jeg måske vil prøve, men hvis jeg får det dårligt af dem, dropper jeg det...
Ved piller er den lette løsning... :verysad:

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

tillykke med loggen , hvad hedder de piller du har fået ?
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Lene Hansson= Hende fra "Livet er fedt"

Hendes råd er jo fuldstændig hjernedøde.. Hun propper folk med løgn, mange af de ting hun siger kan ik bakkes op af videnskab... Men selvfølgelig godt at hun kan få folk til at tabe sig...
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00

Kostplan: Vis kostplan

velkommen til :)

Det er godt du er klar på din anden omgang! Denne gange skal det nok lykkes for dig, hvis du holder fast herinde! Det er motiverende i sig selv at skulle "offentlige gøre" sin træning, og hvad man putter i munden.. og så ikek mindst at folk skal se din vægt for hver uge, og så vil det jo være fedest med tal der bliver mindre og mindre! :D

alt i alt held og lykke med tabet :´)
Brugeravatar

ste0 skrev:tillykke med loggen , hvad hedder de piller du har fået ?

Lepigen, mener jeg. Substitut for Letigen. Ved ikke rigtigt, om jeg forsøger.. Jeg har kun nok til en uges tid or so, så måske skulle jeg enten

a: Tager dem for at kickstarte mig selv

b: helt lade dem være

Ved godt, Lene Hansson for mange er ekstrem - følger den heller ikke til punkt og prikke, overhovedet... Ved heller ikke helt, om jeg orker at følge den, for det kræver enormt meget planlægning.

Men mange tak for jeres hilsner i hvert fald :)

Har lige været på grøntmarked. Har købt masser af frisk frugt og grønt.
I aften vil jeg lave kogt kylling, derefter let stegt på panden med rødløg og gulerødder. Dertil bagte kartofler og pandestegte peberfrugter, og fedtfattig tzaiziki. Jeg går først "for alvor" i gang i morgen, med at skrive alt kost ned. Har det bedst med at starte fra om morgenen af, hehe.

Min motion i dag: 60 min. body combat, 60 min. cardio (primært step)

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster