Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Er der andet at gå efter? Fedt indtag er nogenlunde på plads med nødder og hørfrø olie på salaten!
Eller er de allerede i kapslerne der hedder omega 3?

min kost er kylling, rygbrød, havregrød, kartofler og salat. (dog varrierer min pålæg en del)

Matt skrev:Det virker som om du har temmelig godt styr på kosten og tilskud method =D>
Så vidt jeg husker er der også forkellig størrelse af de der longo vital?? Men hvis det er anbefalet med 3 om dagen er det vel fint. 10kg siden december lyder sgu flot, godt kæmpet![]()
billeder, billder!!!![]()
Hmm..
Jeg startede på 64 kg. i december og dagen i dag siger den samme vægt 73 kg om morgenen
Mht. til alle de fine ord Steve udtaler sig om omkring kulhydrat så må jeg nok melde pas
Er du blevet stærkere også?
vi var ude og spille volleyball og der smadrede jeg bolden ud over baglinien uden rigtig at gøre noget eksra.. plus min ryg har altid være svag og øm, men det er væk nu, så jeg er super glad for at være kommet så godt igang. nu er man jo blevet helt afhængig af det!plus min ryg har altid være svag og øm, men det er væk nu, så jeg er super glad for at være kommet så godt igang
Kreatin er 3-5g om dagen.

Har hørt folk snakke om man sku springe den over, men nu brugte jeg altså load igen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster