Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Legend skrev:Det er ikke et fullbody, men et upper/lower split. Det er meget normalt. 2 gange upper og 2 gange lower pr uge er helt perfekt.
Men vil det ikke være fint nok med upper man, ons, fredag og meget lidt lower tirs og tors. jeg ved godt at ben er meget nedprioteret, men det er med vilje da jeg løber lidt.
Lithium skrev:Hvis du vil have konkrete forslag til forbedringer af din trænings-skabelon bliver du nok nødt til at beskrive den i sin helhed.

bias123 skrev:Legend skrev:Det er ikke et fullbody, men et upper/lower split. Det er meget normalt. 2 gange upper og 2 gange lower pr uge er helt perfekt.
Det har du egentlig ret iMen vil det ikke være fint nok med upper man, ons, fredag og meget lidt lower tirs og tors. jeg ved godt at ben er meget nedprioteret, men det er med vilje da jeg løber lidt.

Legend skrev:bias123 skrev:Legend skrev:Det er ikke et fullbody, men et upper/lower split. Det er meget normalt. 2 gange upper og 2 gange lower pr uge er helt perfekt.
Det har du egentlig ret iMen vil det ikke være fint nok med upper man, ons, fredag og meget lidt lower tirs og tors. jeg ved godt at ben er meget nedprioteret, men det er med vilje da jeg løber lidt.
Din tankegang er mangelfuld og dit program er langt fra optimalt.
At nedprioritere ben fordi du løber giver ingen mening. Bentræning giver bedre løbeøkonomi og løb er IKKE bentræning.

Legend skrev:Nej tak, det kan jeg ikke - jeg skal nemlig se Jersey Shore.
Jeg vil dog give dig et lille guldkorn med på vejen: hverken løb eller vægttræning ødelægger dine knæ. Jeg har gjort begge samtidig uden problemer (jeg løb maraton i 3.39 og dødløftede 201kg i samme uge). Det handler om teknik og intelligent planlægning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster