Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1746
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1744

Følg bodybuilding.dk på

Feedback på kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej.

Jeg har siddet og rodet lidt med en kostplan til mig selv og synes jeg har ramt mine macroer ret godt, i forhold til at jeg gerne vil tabe mig, men bibeholde (forhåbentlig gaine lidt) muskelmasse.

Jeg er 27, vejer omkring 105kg, er ca 185høj, har ca et dagligt energiforbrug på omkring 3500kcal og har omkring 4-7 trænings pas om ugen (styrketræning og cardio).

Kunne godt tænke mig noget feedback, om der var noget jeg skulle erstatte med andet, noget der burde ligge på andre tidspunkter af dagen, da det er mere praktisk i forhold til søvn, restituation, træning osv.

Og er omkring 1000kcal i energiunderskud for meget, i forhold til at bibeholde muskelmasse, og jeg derfor burde øge mit indtag til 3000kcal om dagen ?

De 2 proteinshakes er for at få mit protein indtag op på de ca 2g/kg legemsvægt og holde mit totale energiindtag nede.

På forhånd tak for guldkornene!
kostplan
Get big or die tryin'
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg tror, at du skal op omkring de 3.000 kcal for ikke at miste for meget muskelmasse.

Jeg ville udskifte de 200 g agurk med nogle andre grønsager, hvor der er mere næring i :) eks. avocado, da du mangler mere sund fedt. Nødder og mandler kunne også være fint at tilføje!

Reputation point: 5

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg synes at kostplanen ser fornuftig ud, dog er der 2 ting jeg selv ville gøre lidt anderledes. Nemlig at øge kalorieindtaget en smule, samt at gøre det ved at spise flere carbs ved middag / eftermiddagstid.
Jeg kan personlig godt lide at tanke godt op med kulhydrater inden dagens træningspas. Fx ved at få en masse komplekse kulhydrater nogle timer før, og noget frugt umiddelbart inden :-)
Jeg skriver guides og artikler om kosttilskud og styrketræning på http://www.sublab.dk, og styrketræner 2-3 gange ugentligt.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Herning, Danmark

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster