Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1285
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1282

Følg bodybuilding.dk på

Fitness center i Randers

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej,

Jeg flytter til Randers her d.1/11-12. I den sammen hæng skal jeg skifte mit lokale center ud med et andet..
Har læst lidt om både fitnessworld med os det nye center fresh fitness ved biografen. Fjeren er os med i overvejelserne.

Nogen herinde der har erfaringer med de ovennævnte steder ?
Bruger næsten aldrig maskiner, holder mig mest til basic øvelser med frie vægte, så der ingen krav til fine skinnende maskiner :)

På forhånd tak :)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Lige pt. har fitness world lige lukket deres ene center, så de står med kun et center, hvilket gør det lidt crowded, især i de mere befolkede tidspunkter ( 15-18 )

Fresh fitness har jeg ikke selv erfaring med, men ved at deres dumbbells kun går op til 32 kg, hvilket også er derfor jeg ikke er der :)

Fjeren har jeg prøvet og fungerer også rigtig godt hvis du ikke har noget imod folk der spiser lidt mere end havregryn til morgenmad og de lidt ældre maskiner der er til rådighed.

Dansk fitness har jeg hverken hørt godt eller skidt om, så det må du selv undersøge hvis det er :)

Mit råd til dig må være fitness world eller fjeren, hvis du skal løfte seriøst.

Reputation point: 15

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Flakes skrev:Lige pt. har fitness world lige lukket deres ene center, så de står med kun et center, hvilket gør det lidt crowded, især i de mere befolkede tidspunkter ( 15-18 )

Fresh fitness har jeg ikke selv erfaring med, men ved at deres dumbbells kun går op til 32 kg, hvilket også er derfor jeg ikke er der :)

Fjeren har jeg prøvet og fungerer også rigtig godt hvis du ikke har noget imod folk der spiser lidt mere end havregryn til morgenmad og de lidt ældre maskiner der er til rådighed.

Dansk fitness har jeg hverken hørt godt eller skidt om, så det må du selv undersøge hvis det er :)

Mit råd til dig må være fitness world eller fjeren, hvis du skal løfte seriøst.

Ok. Så længe menneskerne er flink nok er det mig ligemeget om de får andet end havregryn til morgenmad ;)

Løfter seriøst, målet er at stille op i konkurrencer om 1 år eller 2 :)

Hvor træner du selv pt. ?

Styrkeliste

Træner selv i fitness world, men det er også fordi jeg træner i Århus en gang imellem :)

Men er det styrketræning eller bodybuilding du træner efter? for hvis det er styrketræning, har jeg hørt godt om AK frem, som er en styrkeløfter klub :)

Flakes skrev:Træner selv i fitness world, men det er også fordi jeg træner i Århus en gang imellem :)

Men er det styrketræning eller bodybuilding du træner efter? for hvis det er styrketræning, har jeg hørt godt om AK frem, som er en styrkeløfter klub :)

Det er bodybuilding :)

Men kunne tænkes jeg skulle prøve fjeren :)

Styrkeliste

kenneth18 skrev:
Flakes skrev:Træner selv i fitness world, men det er også fordi jeg træner i Århus en gang imellem :)

Jeg ved ihvertfald at Fitness world giver en gratis prøve time, og er sikker på at de også gør det oppe i fjeren - dog skal du være heldig at fange en i døren, da man skal have nøgle for at komme. Så skulle der være mulighed for at prøve begge dele og finde ud af hvad der er mest dig :)

Ps. Hvis du selv skulle være glad for tilskud, behøver dette ikke nødvendigvis skræmme dig væk fra fitness World, ved ikke hvorfor men ADD har i den tid jeg har været der kun været på besøg om formiddagen, hvilket også ses på klientellet efterhånden - Her prøver jeg ikke at beskylde dig for at tage noget :)

Flakes skrev:
kenneth18 skrev:

Jeg ved ihvertfald at Fitness world giver en gratis prøve time, og er sikker på at de også gør det oppe i fjeren - dog skal du være heldig at fange en i døren, da man skal have nøgle for at komme. Så skulle der være mulighed for at prøve begge dele og finde ud af hvad der er mest dig :)

Ps. Hvis du selv skulle være glad for tilskud, behøver dette ikke nødvendigvis skræmme dig væk fra fitness World, ved ikke hvorfor men ADD har i den tid jeg har været der kun været på besøg om formiddagen, hvilket også ses på klientellet efterhånden - Her prøver jeg ikke at beskylde dig for at tage noget :)

Tror jeg tager ned i fjeren en onsdag, der kan nye medlemmer melde sig ind..

Hehe, tager langt afstand fra sådan tilskud :)

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster