Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thisisit skrev:Har set der er et par emner om fitness world i forvejen, men ikke så meget specifikt om centeret beliggende i Friis, Aalborg.
Da jeg skal til at bruge meget tid inde i centrum pga. skole, så vil det gøre det nemmere for mig, at træne i FW, fremfor hvor jeg træner nu. Har dog aldrig trænet i et kommercielt center før, og man hører jo så meget fra folk - godt som skidt - og har derfor et par spørgsmål:
- Hvilke tidspunkter er det nemmest at komme til i vægtafdelingen(I friis)?
- Der er 17 forskellige priser på FW's hjemmeside. Hvad koster det pr. måned i Friis?
- Er der træningsbælte til rådighed derinde, hvor man evt. kan påspænde ekstra belastning til dips/Chinups?
- Når der er crowded, hvor længe kan man så maksimalt forvente at vente på redskaber? Eksempelvis en bænkpres/squat etc.
Derudover hører jeg da gerne, hvad I forskellige synes om netop centeret i Friis.

Adnano skrev:
For det første, så er priserne ens i alle fitness world centre..kan ikke se hvorfor det ene center skulle være billigere end det andet. Jeg træner selv i den i Valby, det somregel nemmest at komme til inden 16 tiden og efter 20 tiden. Mellem 16 og 20 er der somregel helt proppet.
Prisen hedder 229 så kan du træne i alle centre, men hvis du under 18 så kan du få det for 129 men så kan du tilgengæld kun træne i et center efter eget valg. Har aldrig set nogen træningsbælter deroppe, og den i valby er en af de største i DK. Ventetiden er meget forskelligt, men altså det sjældent der en der står og bruger 30 min på at bænke så måske 10-15 min. Men folk der squatter tager somregel længere tid at vente på, hahaha men det sjældent jeg ser nogen squatte deroppe.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster