Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1322
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1320

Følg bodybuilding.dk på

Flytte hjemmefra kost - HELP!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej allesammen

Fra næste uge skal jeg leve et helt anderledes liv end hvad jeg er vant til. Flytter nemlig hjemmefra, og til en ny by.
Derfor har jeg længe gået i tanke om, at nu når jeg selv skal 100% bestemme hvad der skal komme på bordet af mad, vil jeg begynde at køre for alvor en kost som kan hjælpe mig med at tage godt på i muskelmasse.
Jeg kunne godt tænke mig, at gå fra de 82 kg som jeg er på nu til 86.kg. Og det er ikke noget der haster! Mit mål er at stadig at forblive hakket, men med noget mere muskelmasse på. Nu når man er studerende skal det selvfølgelig helst være så billigt som muligt. Og det skal siges, at jeg aldrig har kørt med kosttilskud, og det vil jeg vente lidt med endnu. Jeg håber at I kan komme med råd til, hvordan min kost kunne være fra morgenen til aftenen. (regner med at købe en 5 l æggehvis dunk) og få en del proteiner gennem der.
MEN SKRIV! Jeres erfaringer osv. Gode retter med proteiner. Billige varer i med et højt indhold er protein, fedt osv.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du bruger 5 minutter her på siden, vil du se, at der er 1000 vis af indlæg med opskrifter, kostplaner, gode råd til kosten mv.
Go læsning. :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster