Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1439
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

For mange kosttilskud?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg går meget højt op i mig selv, og tager rigtig mange kosttilskud. Jeg spiser sundt, og hverken ryger eller drikker, og har derfor råd til at bruge en del penge på det. Jeg tager selvfølgelig kreatin og protein, men også blandt andet Omnimin, muno colostrum, hvidløg, MSM, olier, hyben, aloe vera, ingefær, nogen gange urtepencil, og nogen andre ting, jeg ikke lige kan huske mens jeg sidder her. Alle tingene indeholder simpelthen noget jeg mener, jeg bare ikke KAN undvære!

Jeg har aldrig ment det kan være skadeligt, for det er jo egentlig noget man godt kunne spise gennem kosten. Fx, hvor mange spiser ikke hvidløg? Der er colostrum i almindelig mælk, og man kan købe ingerfær og alt muligt andet i butikkerne. Og jeg tjekker altid flere artikler på nettet, om der skulle være noget dårligt over det jeg tager, ellers vil jeg jo ikke have det. Det eneste jeg nogen sinde har fundet er at hvidløg måske kan være blodfortyndende sammen med medicin, hvilket jeg slet ikke tager. Jeg mener også der er så meget forurening i dag, og det ene og det andet, så det vil ikke skader med lidt ekstra. Men min familie siger det er sindssygt, skadeligt og jeg ved ikke hvad at tage så mange kosttilskud, så jeg er næsten blevet helt nervøs for det. De siger også man kan få allergi af tingene, men man kan jo allergi af alt! Tror i der kan ske en skid ved det?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Husk på det er kostTILSKUD :wink:

Du får 99% af de ting der gennem en varieret god sund kost, så spar da pengene og købt nogen lækre pre work out produkter eller andet i stedet :)
Månedens skribent: December 2007

Logbog: Vis logbog

Det kan godt være jeg får en del, og det jeg spiser er jo sundt, men jeg spiser bare ikke ret meget. Jeg får kun omkring 1700 kcal om dagen, da jeg er overvægtig, og har en sygdom, der gør jeg har meget svært ved at tabe mig.

Polaris skrev:Det kan godt være jeg får en del, og det jeg spiser er jo sundt, men jeg spiser bare ikke ret meget. Jeg får kun omkring 1700 kcal om dagen, da jeg er overvægtig, og har en sygdom, der gør jeg har meget svært ved at tabe mig.

Hvad er det for en sygdom?
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog

Det er PCO. Jeg er en pige på 25. Det er sådan noget hormonforstyrrelse, jeg har stor chance for at få sukkersyge, blodpropper og alt mulig lort, måske også derfor jeg går så højt op i de ting. Mine muskler kan kun forbrænde sukker når jeg træner, derfor sætter det sig som fedt i stedet for. Det at jeg ikke kan spise ret meget gør også at jeg har lidt svært ved at få muskler, hvilket er meget ærgerligt.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster