Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1675
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1672

Følg bodybuilding.dk på

For tidlig og start på kreatin?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Ja som overskriften siger, er mit spørgsmål til jer om det er For tidlig og start på kreatin?... Jeg har trænte over 2 gange, første gang var et halv år efter fulgt af et års pause.. nu er jeg igang og har været gang i 1,5 måned.. ville der ske noget ved og starte på kreatin? og skal jeg vælge bodylabs?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

mokj skrev:Ja som overskriften siger, er mit spørgsmål til jer om det er For tidlig og start på kreatin?... Jeg har trænte over 2 gange, første gang var et halv år efter fulgt af et års pause.. nu er jeg igang og har været gang i 1,5 måned.. ville der ske noget ved og starte på kreatin? og skal jeg vælge bodylabs?

Kreatin er et kosttilskud. Og er relativt harmløst. Kreatin er noget din egen krop udskiller, kreatin som kosttilskud giver en form for væskeophobning i kroppen. Det forøger din vægt en smule mens du tager det, giver bedre styrke, og mere udholdenhed. Væskeophobningen og de extra kilo du ta'r på under kreatin kuren, forsvinder i løbet af ingen tid efter du er stoppet.

Der er som sådan ikke nogen deciderede dokumenterede bivirkninger ved kreatin. Dog andbefales det at man holder nogle pauser i sine kreatin kure, så ens egen kreatin produktion ikke går fuldstændig i stå.

Og ja, jeg kan roligt andbefale Bodylabs kreatin, det er af god kvalitet, og mange andre har haft stor glæde af det :)

Så jeg syntes godt du kan gå igang med kreatin. Det sker der ikke noget ved :)

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

mokj skrev:Ja som overskriften siger, er mit spørgsmål til jer om det er For tidlig og start på kreatin?...

Nej, det er det ikke. Selv kvalitetskreatin er så billigt i dag at det ikke belaster budgettet særligt meget. Kreatin virker, men det er ikke noget mirakel-pulver. Det skal ikke fungere som en hvilepude for ikke at få styr på kosten.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan