Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1667
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1664

Følg bodybuilding.dk på

Forbandede Postdanmark

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg ventede en pakke med kosttilskud som jeg bestile for godt 5 dage siden. Jeg har Track and Tracet min pakke, og kunne se, at pakken d.d. kl. 1100 var udleveret til Liberalt erhverv!!!! WHAT DA F...!!!! Jeg kontakter derfor postdanmark og får beskeden, at de kan se pakken er blevet udleveret og kvitteret for! Jeg spørger hende så, hvordan de kunne levere pakken til den forkerte modtager og hvordan han/hun kunne kvittere for pakken, når de TYDELIGVIS ikke hedder AHMAD.

De siger så, at jeg skal bede min afsender om at lave en efterlysning på pakken!!!

HVORFOR FANDEN skal jeg lave efterforskningsarbejde på en pakke, som de tydeligvis leverede til den forkerte modtager. Det burde sgu være dem som kontakter min afsender og sørger for at pakken bliver efterlyst.

Spurgte så om hvad løsningen i sidste ende kunne være, og fik svaret, at postdanmark muligvis ville betale erstatning for min pakke! MULIGVIS .......... MULIGVIS er fandme ikke godt nok. Drager snart på ferie og har ikke tid til at tumle rundt med deres pis.

HAR nogen af jer prøvet noget lignende med kære Postdanmark før???

MVh

EN MEGET MEGET VRED SergenTPeper
“Avoid the crowd. Do your own thinking independently. Be the chess player, not the chess piece.”

Team Busted
http://www.aku-slank.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Betyder udleveret til liberalt erhverv ikke, at den er røget retur til afsenderen?

Hør lige virksomheden ad, om de har modtaget pakken retur inden du går op i limningen :)

Har PostDK udleveret pakken til den forkerte uden at have set ID eller uden at kunne fremvise en underskrift der matcher din, ja så er de i sagens natur erstatningsansvarlige over dit økonomiske tab.

Så no sweat!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

af Mr.TopGear » 21. jun 2010, 17:51

Betyder udleveret til liberalt erhverv ikke, at den er røget retur til afsenderen?

Hør lige virksomheden ad, om de har modtaget pakken retur inden du går op i limningen

Har PostDK udleveret pakken til den forkerte uden at have set ID eller uden at kunne fremvise en underskrift der matcher din, ja så er de i sagens natur erstatningsansvarlige over dit økonomiske tab.

Så no sweat!

Ifølge pigebarnet i røret, så er liberelt erhverv et postomdelingsfirma til virksomheder! Og hun kunne se på sin computer, at nogen havde kvitteret for pakken!!

Må vel bare ty til tålmodighed og håbe på det bedste. Bare røv når man står og mangler indeholdet i pakken.
“Avoid the crowd. Do your own thinking independently. Be the chess player, not the chess piece.”

Team Busted
http://www.aku-slank.dk/
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Så kan det jo være, at det er DHL eller budstikken, som bringer din forsendelse det sidste stykke til din hoveddør.

Jeg hr selv prøvet noget lignende med motionsudstyr, som var rimelig længe undervejs. Til sidst dukkede det heldigvis op.

Reputation point: 25

Geografisk sted: Fredericia

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 185.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster