Nu har jeg trænet siden august 2009 og har prøvet forskellige programmer.
Seneste jeg har prøvet er: http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/curls-are-girls-stoerre-arme-uden-armoevelser.html og det har jeg brugt siden december nu, men er altså blevet træt af det, og vil gerne ud og køre mere full body end at fokusere så meget på armene. (Udemærket program, blev bare træt af det! kan i hvertfald se tydelige forbedringer på mine arme, men det hjælper jo ikke rigtigt når jeg er træt af det
Nu spørger jeg så om hjælp til at få lavet et program, og håber nogle vil hjælpe
Lidt info om mig:
Dreng, 18 år, 70 kg), 183 cm høj
Træningen skal se ud som følger:
Mandag: fri
Tirsdag: fri
Onsdag: TRÆNING!
torsdag: fri
fredag: TRÆNING!
lørdag: fri
Søndag: TRÆNING!
Og så har jeg tænkt mig at køre et full body program ved hver træning, med fokus på at øge muskelmassen. Squat, dødløft og bænkpres er nogle øvelser jeg helst ser indgår, eventuelt med Bænk i forskellige af arter pr. træning. (alm bænk. skrå,) og det samme med dødløft så jeg køre alm. dødlæft og stiff legged. Squat eventuelt også suppleret med benpres den om fredagen. Men det så også det jeg selv er nået frem til jeg gerne vil, ret mig gerne hvis jeg er helt galt på den med nogle af mine ønsker! Antal sæt og rep. for maksimal muskelmasse vækst har jeg ikke rigtigt styr på, og heller ikke rigtigt hvilke øvelser, ud over de allerede opremsede der har indvirkning på hvilke muskelgrupper. Så altså det jeg har indtil videre ser således ud:
Onsdag:
Squat
Bænk
Stiff-legged dødløft
Fredag:
Benpres
Skrå bænk
dødløft
Søndag:
Squat
bænk
Stiff-legged dødløft
Hvad mangler der af øvelser for det bliver fullbody? og rep. og sæt? og er det i det hele taget noget lort!

Tak på forhånd!