Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1495
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1492

Følg bodybuilding.dk på

FØRSTE LOG

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

30-årig nyudklækket vinder af DM i bodyfitness 2013 +168.

Jeg er flere gange blevet spurgt om jeg fører log. Ærligt - har jeg ikke haft tid til det under konkurrenceforløbet. Nu skal det være og jeg glæder mig til at skulle dele ud af posen. Jeg har 100% været styret af planerne fra min træner Birgitte Larsen (Performance GYM Aarhus) og hun har givet mig den bedste vejledning jeg overhovedet kunne ønske mig - hun har min fulde respekt. Den kvinde er en kæmpe inspiration =)
Nu vil jeg gerne forsøge mig frem på egen hånd. Resten af 2013 er der fokus på at finde en passende mængde træning - hvordan og hvor meget. Jeg vil forsøge mig frem med hvordan de dersens makros skal fordeles og så vil jeg finde ud af hvilken personlig træner uddanelse jeg vil have i 2014. Jeg har endvidere tilmeldt mig flere kurser for at få en større viden og erfaring om kost og træning. Jeg er nysgerrig på hvad min krop kan... - for jeg tror ikke at der er ret meget den ikke kan... Ikke efter det jeg har oplevet i 2013.

OM MIG; (BAGVENDT LOGISK RÆKKEFØLGE :) )

10. oktober 2013; Fravælger at stille op til de Nordiske Mesterskaber i Estland pga. uoverenstemmelser med DBFF.

6. oktober 2013; I mit livs bedste form bliver jeg Danmarksmester i Bodyfitness +168 - JEG ER SÅ OVERDREVET LYKKELIG. Det var den mest fantastiske oplevelse i mit liv ...

7. september 2013 ; Vinder debutantstævnet DBFF Newcomers i Bodyfitness-klassen, og bliver udtaget til DM i Herning Kongrescenter.

2. august 2013; 15 kg =)

6. juni 2013 ; Sætter 10kgs nålen efter diæt-start.

4. marts 2013 : Starter diæt frem mod Newcomers 2013.

15. februar 2013 : Beslutter mig for at stille op til DBFF Newcomers 2013. (Det var lidt vildt =) !!)

Februar 2013 : Kan nu træne på livet løs uden at ryggen driller. JEG ER I HIMLEN =)

Januar 2013 : Beslutter mig for at 2013 skal være MIT ÅR og kontakter Birgitte i Performance Gym, Aarhus. Primært med henblik på rygsmerter, sekundært for vægttab. Får lavet FMS score og biosignatur. Kompenserer og bruger min krop forkert. Træner med Birgitte og får hoftestabilliserende øvelser og stifter for første gang bekendtskab med The grid - Triggerpoint foamroller, som redder mig ryg. Er idag Birgitte dybt taknemmelig. Efter et par uger var jeg smertefri - WAUW =)

Ultimo 2011 og HELE 2012 : Kæmper med utallige rygsmerter. Kan dog lige 'holde til' at arbejde. Får lavet program - træner tung styrketræning hele 2012 - stadig med smerter - de kloge siger jo at det virker. Tager løbende på - ca. 10 kg. Er rigtig ked af det - INGENTING VIRKER. Nægter at tage smertestillende. Når i slutningen af 2012 til det punkt, at 'jeg-må-jo-nok-bare-leve-med-det' og det var så MIN skæbne. Tak for lort !!!!!

2011 : Begynder at træne op til mit første marathon, ender uheldigt ud med en diskusprolaps i november måned. Træder forkert på en løbetur, niveauforskel på 3 cm - så var det slut =( =( Sengeliggende 4 dage. Egen læge vil IKKE henvise til MR-scanning. Stamper hårdt gulvet (eller det man nu kan med en ødelagt ryg) og bliver i 2012 d.31. januar scannet, hvor der findes en lændediskosprolaps L4/5 - ØV!! Er helt nede at skrabe bunden. Inden MR-svaret kæmper jeg mig igennem en 1/2 marathon, da jeg ved at løberiet er slut, hvis den er der. OG DEN VAR DEN SÅ !!!

2009 - 2010 : Spinner og kiter på livet løs. Fester vist også en del...

2008 : Uddannelse som spinninginstruktør.

Primo 2008 : 8 mdrs rejse med kiten; Filippinerne, New Zealand, Australien og Brasilien

2007 - : Starter med at kitesurfe.

2007 : Færdig som sygeplejerske.

1999 - : Ridende med på den ellers så hotte fitness bølge, har været medlem af fitnesscenter siden.

Jeg elsker tankagangen om at jeg selv kan skabe min krop og bliver skide stolt når jeg kigger mig i spejlet - for 'dét dér... det har jeg sq selv stået for =)

Kom endeling med inspiration - gode råd modtages med kyshånd
Danmarksmester i Bodyfitness +168 2013
Vinder af DBFF Newcomers 2013

msmille.com
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Østjylland

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Logbog

Brugere online