Jeg har et spørgsmål omkring tatoveringer som jeg håber der er bruger herinde der enten har personlig erfaring eller visuel erfaring med i form af bekendte i lignende situation.
Jeg fik for et par år siden lavet et halvt sleeve fra skulder til omkring albuen som jeg har været rigtig glad for. Allerede på dette tidspunkt overvejede jeg at gøre det til et full sleeve, men på grund af usikkerhed undlod jeg.
Denne usikkerhed har jeg ikke længere, og jeg overvejer derfor at ''færdiggøre'' denne. Der vil være tale om fortsættelse af mit nuværende tema og målet vil være at det ligner én samlet tatovering og IKKE to forskellige.
Mit spørgsmål er derfor. Hvad er jeres umiddelbare bud på succesraten her? Vil det kunne komme til at se vellykket ud eller er en større farveforskel uundgåelig? Det skal lige siges at jeg selvfølgelig har hørt min tatovør, som mente det kunne blive et rimelig fornuftigt resultat og at man evt. kunne genfarve det nye/gamle alt efter behov.
Håber der er nogen herinde der har et bud, så jeg kan supplere mine egne overvejelser, tatovørens med et lidt bredere et.
På forhånd tak