Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1372
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1370

Følg bodybuilding.dk på

Fotoreportage - haster

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

OBS opgaven er løst, tak for hjælpen

Hej alle,

Jeg er fotografstuderende på fotografuddannelsen i København. Jeg står med en reportageopgave og er superinteresseret i at lave en kort reportage omkring bodybuilding.

Jeg er meget sent ude, hvilket jeg beklager meget, men jeg håber på at kunne finde en der har lyst til at deltage i mit reportageprojekt mellem dags dato 4/2 og 5/2 - altså i dag og i morgen. Jeg søger en der går seriøst op i sin træning i Københavnsområdet. Køn, alder etc. er mig ligegyldigt, og jeg er super fleksibel med hvornår på de to dage det foregår, jeg har mulighed for at arbejde fra morgen til aften begge dage, alt efter hvad der passer bedst.

Det hele er på frivillig basis, men jeg kan tilbyde, at man får de gennemarbejdede billeder tilsendt efterfølgende.
Vedkommende der melder sig skal være indforstået med, at billederne vil blive udstillet på skolen i en kort periode samt tilføjet til mit portfolio. Vi kan lave aftale omkring hvorvidt man vil gå med til udstilling i mit online portfolio.
Send mig en besked eller skriv her på forum, hvis du er interesseret eller har spørgsmål.

Mvh. Augusta
Sidst rettet af augusta 5. feb 2014, 18:01, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Dvs. du bare vil skyde nogle billeder af nogen som træner (men er seriøse med det samtidig)...
Brugeravatar

Reputation point: 105